Copy and paste the title of the website.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Noviembre– La lección tres. cgaisar arcasigaasar carga caracasagasasaca caigaarcascasarsacargracias.
Advertisements

Hispanic/Spanish Holiday Research Project Due: lunes, el primero de noviembre.
Ask Your child Questions about What He/She Reads (FICTION) Explain why this is a good tittle. Use details from the book Who is the author? Why did the.
Digital Photography: Selfie Slides
Digital Photography: Selfie Slides Liliana Martinez 10/27/14 4b.
Digital Photography: Selfie Slides Your Name Date Class Period.
Digital Photography: Selfie Slides By: Essence L. Thomas.
Digital Photography: Selfie Slides Your Name Date Class Period.
Digital Photography: Selfie Slides Your Name Date Class Period.
Digital Photography: Selfie Slides Your Name Date Class Period.
Digital Photography: Selfie Slides Makayla Hughes 10/29/ rd period.
Time Telling time is rather easy. You only need to know the numbers up to 59 to be able to tell the time.
Digital Photography: Selfie Slides Ana Hernandez 10/23/14 5th.
Digital Photography: Selfie Slides Anaiyah holiday 10/23/2014 6th.
Digital Photography: Selfie Slides
Digital Photography: Selfie Slides Caidyn Tanton 10/23/14 Period: 1.
Digital Photography: Selfie Slides Reid Steele 10/24/14 1st.
Please choose five pictures. Por favor, elija cinco fotografías. Make a list of words about each picture that you choose. Haga una lista de palabras sobre.
 Objetivo: Estudiar para el examen.  Contestar y escribir las respuestas del juego.  Objective: To study for the test.  To answer and write the answers.
Digital Photography: Selfie Slides Jaime lozano 28 oct 1.
Antes de empezar – ¿Cómo se llaman estos quehaceres? (Necesito la tarea.)
Escriban en sus Apuntes In your apuntes write down three sentences in the ‘yo’ form for the following verbs in the preterite tense: – almorzar – buscar.
La Naturaleza: Los animales Español 2. ¿qué es exótico? Características de un un país o lugar lejano.
Copy and complete the sentences with either: al, a la, del or de la 1.Vamos ____________ playa 2.¿Por donde se va ___________ mercado? 3.El instituto.
El futuro perfecto y el condicional perfecto Avancemos 4 página 292.
Week 22. Para Empezar 1 de febrero Please respond to the following question in Spanish: ¿Qué te gusta hacer con tu familia?
Noviembre – La Lección Uno. mlrápaas alarpalapalas palma alasalmaalmas palmarpalmasramarasparasa.
Organización de cuadernos
Spanish 1&2 Week 26.
CH 3B: Vocabulario y Adjetivos Plurales
The Future Perfect p. 273 – Chapter 6 Realidades 3.
Interactive Math Notebooks
Español 2 3 de marzo de 2017.
First Grade Dual High Frequency Words
Primera Actividad Escribe en español: 1. The backpack is under the desk. 2. The books are on top of the table. 3. The pens are.
miércoles el 5 de octubre Bienvenida
THE VERB IR ©2016 Sra. Cruz.
The Future Perfect p. 273 – Chapter 6 Realidades 3.
SABER and CONOCER Page 460 Realidades 1.
SABER and CONOCER Page 56 Realidades 2.
SABER and CONOCER Page 56 Realidades 2.
Practica oral... Find out the following information from your partner:
¡Bienvenido a Cambridge!
Understand how the verb IR (to go) is used to form the future tense.
Español 2 Capítulo 3ª-Flipped Lesson
Mi casa es antigua / vieja moderna / nueva grande pequeña cómoda
Título de Proyecto Paso 1 Paso 2 Paso 3 Paso 4 Presentación
An Animated PowerPoint Template. This 2007 PowerPoint contains video animation, but does not support text over video. The PowerPoint 2010 version includes.
SABER and CONOCER Page 56 Realidades 2.
Preparacion Hoy es jueves el 3 de diciembre
Vamonos Write a full sentence for each class, including one thing that you would need for that class. Ex. Math → Para la clase de matemáticas yo necesito.
Español 1: Capítulo 4 Gramática 2: -ER and –IR conjugations in the present tense, “tag” questions.
SABER and CONOCER Page 56 Realidades 2.
1 Use or disclosure of data contained on this sheet is subject to the restriction on the title page of this proposal or quotation. 1 Add a Slide Title.
A PowerPoint Template Your Presentation Name. This text is a placeholder Main Content Page Layout 2 Copyright 2009.
Question Formation Spanish I Page 52.
Understand how the verb IR (to go) is used to form the future tense.
SABER and CONOCER Page 56 Realidades 2.
Quasimodo: If you were here on Thursday:
SABER and CONOCER Page 460 Realidades 1.
-original PowerPoint by Mrs. Shirley of Broken Arrow, OK
Antes de empezar The following are verbs that have been conjugated, write the infinitive beside the conjugated verb: Como Esquío Voy Leo Veo Nado Hago.
Irregular Preterite Verbs
Enfoque: Definir verbos y traducir frases
How to write my report. Checklist – what I need to include Cover page Contents page – with sections Introduction - aims of project - background information.
WELCOME FREE POWERPOINT TEMPLATE DESIGNED BY POWERPOINT SCHOOL about history timelineteamsservicesfollow.
Hoy es miércoles, cuatro de septiembre
Español 1 Semana 10 Hoy es martes, el quince de octubre del 2019
Watch the video and work with a partner  Write down the 2 facts you considered the most interesting.  Share them with your partner. Were they the same?
Transcripción de la presentación:

Copy and paste the title of the website. Copy and paste the web address (URL) of the website. Press a space bar after the address to make a hyperlink. Copy and paste a visual from the website to help you remember this website. Write new facts you found in the “I learned…” area. To rate the website, delete the smile faces you don’t need. Write why you think this is or is not a helpful source. Copy and paste a picture from the website to help you remember this website. Copiar y pegar el título de la Página Web. Copiar y pegar la dirección web (URL) del sitio Web. Una barra espaciadora de prensa después de la dirección para hacer un hipervínculo. Copiar y pegar una imagen desde el sitio web para ayudarle a acordarse de este sitio Web. Escribir nuevos hechos que usted encuentra en la zona "Aprendí...". Para valorar el sitio de Internet, borrar las caras de sonrisa que no necesita. Escribe por qué crees que esto es o no es una fuente útil. Plantilla desarrollada por Annette Lamb, 2006 (alamb@eduscapes.com) Template developed by Annette Lamb, 2006 (alamb@eduscapes.com)

Copy and paste the title of the website. Copy and paste the web address (URL) of the website. Press a space bar after the address to make a hyperlink. Copy and paste a picture from the website to help you remember this website. Write new facts you found in the “I learned…” area. To rate the website, delete the smile faces you don’t need. Write why you think this is or is not a helpful source. Copiar y pegar el título de la Página Web. Copiar y pegar la dirección web (URL) del sitio Web. Una barra espaciadora de prensa después de la dirección para hacer un hipervínculo. Copiar y pegar una imagen desde el sitio web para ayudarle a acordarse de este sitio Web. Escribir nuevos hechos que usted encuentra en la zona "Aprendí...". Para valorar el sitio de Internet, borrar las caras de sonrisa que no necesita. Escribe por qué crees que esto es o no es una fuente útil. Plantilla desarrollada por Annette Lamb, 2006 (alamb@eduscapes.com) Template developed by Annette Lamb, 2006 (alamb@eduscapes.com)

Copy and paste the title of the website. Copy and paste the web address (URL) of the website. Press a space bar after the address to make a hyperlink. Copy and paste a picture from the website to help you remember this website. Write new facts you found in the “I learned…” area. To rate the website, delete the smile faces you don’t need. Write why you think this is or is not a helpful source. Copiar y pegar el título de la Página Web. Copiar y pegar la dirección web (URL) del sitio Web. Una barra espaciadora de prensa después de la dirección para hacer un hipervínculo. Copiar y pegar una imagen desde el sitio web para ayudarle a acordarse de este sitio Web. Escribir nuevos hechos que usted encuentra en la zona "Aprendí...". Para valorar el sitio de Internet, borrar las caras de sonrisa que no necesita. Escribe por qué crees que esto es o no es una fuente útil. Plantilla desarrollada por Annette Lamb, 2006 (alamb@eduscapes.com) Template developed by Annette Lamb, 2006 (alamb@eduscapes.com)

Viking Voyages http://magma.nationalgeographic.com/ngexplorer/0511/articles/mainarticle.html Copy and paste the title of the website. Copy and paste the web address (URL) of the website. Press a space bar after the address to make a hyperlink. Copy and paste a picture from the website to help you remember this website. Write new facts you found in the “I learned…” area. To rate the website, delete the smile faces you don’t need. Write why you think this is or is not a helpful source. Copiar y pegar el título de la Página Web. Copiar y pegar la dirección web (URL) del sitio Web. Una barra espaciadora de prensa después de la dirección para hacer un hipervínculo. Copiar y pegar una imagen desde el sitio web para ayudarle a acordarse de este sitio Web. Escribir nuevos hechos que usted encuentra en la zona "Aprendí...". Para valorar el sitio de Internet, borrar las caras de sonrisa que no necesita. Escribe por qué crees que esto es o no es una fuente útil. Plantilla desarrollada por Annette Lamb, 2006 (alamb@eduscapes.com) Template developed by Annette Lamb, 2006 (alamb@eduscapes.com) In 793, Viking ships sailed to England. The ships carried 100 men. For 300 years, the Vikings were raiders. Not all Vikings were bad. Some Vikings were farmers. The page told the story of the Vikings. It also had lots of facts about the Viking raids. The page also listed three good websites for more information. National Geographic is a good website.