Directions (The directions are based on the fact that you would delete this slide before you save it to the student directory. Therefore slide 2 will become.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
1.a) estudiaré b) viviré c) visito d) trabajaré 2.a) mañana b) el año próximo c) ayer 3.a) estudié b) vivo c) trabajo d) lavo 4.a) Quiero ser famoso b)
Advertisements

Hecho y Opinión 4.10J/ 5.10J
Animal Needs, Habitats and Characteristics for Kindergarten in Spanish
Noviembre– La lección tres. cgaisar arcasigaasar carga caracasagasasaca caigaarcascasarsacargracias.
Negatives and Questions. Negatives Consider the following sentences: Juan estudia mucho. Marta y Antonio viven en Georgia. Rita y el chico necesitan.
Noviembre – La lección uno. mnioceraa ricacararima canoaamericanocariecamino camaaireamanamorarco marina.
Directions (The directions are based on the fact that you would delete this slide before you save it to the student directory. Therefore slide 2 will become.
Noviembre– La lección tres. gpeirenors grisreino signogripe peropesopeorreno serenoperrosperegrinos.
Diciembre– La lección dos. ccaesanivo vacacasa canasaca vasonavacenavena avenavacaciones.
TIENEN 5 MINUTOS Hoy es el _____ de _____ del __________ Objective : I can identify and say prepositions Vocab/Ideas : Sobre Detrás de Debajo de Entre.
CLASSROOM EXPECTATIONS! When entering the classroom, sit in your chairs and work in your Esponja(warm up) turn in when you finish. Please don't talking.
Photo Vocabulary Scavenger Hunt Rich Bradshaw. What is this? - A group activity for middle or high school students. - Highly interactive and very fun.
Spanish Sentence Structure How can we make better sentences?
DELETE THIS SLIDE BEFORE HANDING IN See the rubric for more details Deadlines will not change, no excuses…all projects must be ed
¡Hola, buenas tardes! Please write your desk number on your disclosure paper to the left of the large C. Place the paper on the correct color, on the table,
Español II Segundo tema.  You will be able to tell about what you do everyday in your daily routine.  You will be able to identify items you use to.
La Familia WRITING PRACTICE ESPAÑOL 1 REALIDADES 5A.
Spanish 3. Referencias Prentice Hall Realidades 3 pages 19, 30, and 31.
Science Fair 2015 Feria de la Ciencia. Monday, April 20 th Night showing: 5- 7pm.
Spanish verbs in –er/ir How to conjugate Spanish –er & -ir verbs.
Noviembre – La Lección Uno. mlrápaas alarpalapalas palma alasalmaalmas palmarpalmasramarasparasa.
Welcome! Conversation Classes. Remembering Names Everyone Stand! Introduce yourself to class and give your name an action! Go around the class and try.
¡Hola! Part 3 Icons key: Photo: © Pedro Salaverría, Shutterstock.com
Español 1 Hoy es viernes, el 25 de agosto
Hoy es miércoles el dieciocho de marzo.
*TIENES 5 MINUTOS* Objective: Vocab/Ideas: Vámonos:
Parent Conferences Conferencias de Padres.
Español 1 6 y 7 de noviembre de 2013.
Proyecto de vocabulario de la ciudad
Frutas y vegetales In this lesson, you will learn…
Español 1 11 de mayo de 2017 Good morning, thank you for taking my classes today. For the most part the kids are really great. Here is my schedule for.
Español 1 29 de marzo de 2017.
¿Dónde están los tres objetos? Escribe una oración para cada objeto:
Ask students to move around the site and explore
Español 1 7 de febrero de 2017.
First Grade Dual High Frequency Words
Español 1 13 de febrero de 2017.
Español 1 16 de febrero de 2017.
¿En que puedo servirle? ¿Qué talla usa? ¿Qué color prefiere usted?
Español 1 10 de febrero de 2017.
Thematic Unit: La familia y su ritmo de vida. Targeted Language Level: Spanish Novice-High Essential Question: How does having different kinds of families.
By the end of the lesson you’ll be able to:  Identify key places in town  Give a description of the places  Provide an opinion on their town  Compare.
Recetas 6 Objetivo: Hablar sobre la comida y las recetas
Fish is Fish by Leo Lionni.
El 15 de noviembre Las metas de aprender
Cuentos Érase una vez 1.
Aim: To know different types of wave
Asking Questions P. 184 Realidades 1.
Los números.
Recetas 3 Objetivo: Hacer preguntas Hablar sobre la comida
¿Cómo se pronuncia en español?
Quasimodo: Tienes que hacer parte D de la tarea..
“To Be” or not “To Be” Ser vs. Estar.
 TODAYS WORK!!!  1. Based on the unit cover write a list of 20 words related to the unit of work.  2.Complete the grammatical structures workbook.55,56,57,
el gran juego de la memoria
Hoy vamos a..... escuchar y entender un rap en español
Asking Questions P. 184 Realidades 1.
Maps of South America Click to add notes
Las profesiones.
Kindergarten Spanish High Frequency Words
Recetas 6 Objetivo: Hablar sobre la comida y las recetas
Día número 166—español 1 El 21 de mayo
If you feel that the resources that I have created have helped you save time and/or money, please consider supporting the work that I do by doing your.
Quasimodo: Prepárate para la prueba.
Antes de empezar contesta las preguntas sólo escribe las respuestas
Welcome to PowerPoint gdskcgdskfcbskjc. Designer helps you get your point across PowerPoint Designer suggests professional designs for your presentation,
EL PROCESO TECNOLÓGICO
a. Which job do you think pays more? I think an assistant chef earns more, as he spends all day working, while the dog walker earns according to the dogs.
Watch the video and work with a partner  Write down the 2 facts you considered the most interesting.  Share them with your partner. Were they the same?
Transcripción de la presentación:

Directions (The directions are based on the fact that you would delete this slide before you save it to the student directory. Therefore slide 2 will become slide 1 and so on.) Slide 1: students delete the words your name and have them type in their name Slide 2: students sort the animals into different categories according to characteristics that they see or know Slide 3: students explain why they put the animals into the categories that they created Slide 4 & 5: students are given 3 animals and they have to explain the characteristics they share that would allow them to be categorized in the same group Slide 6: students add 3 different clipart animals and then describe what characteristic they all have in common Slide 7: this slide contains links to websites that the students can visit (The students will have to view the slideshow in order for the links to work. To do this they can click Slide Show and then View Show or they can hit the F5 key.) Student Expectations 2.8 The student distinguishes between living and nonliving objects. The student is expected to: A. Identify characteristics of living organisms. 2.9 The student knows that living organisms have basic needs. A. Identify the external characteristics of different kinds of plants and animals that allow for their basic needs to be met.

Características de los animales Escrito por (tu nombre)

Separa los animales de acuerdo a sus características en 3 categorías.

Escribe una oración describiendo como decidiste categorizar los animales en la página anterior. categoría 1 categoría 2 categoría 3

¿Cuántas características tienen estos animales en total? *

¿Cuál es el total de características que tienen éstos animales? *

¿Cuáles características tienen estos animales en común? Instrucciones: Pon 3 ilustraciones de animales que tienen una caracteríatica en común. ¿Cuáles características tienen estos animales en común?

Recursos de la red http://www.beaconlearningcenter.com/WebLessons/CritterCraze/animals001.htm http://www.fossweb.com/modulesK-2/AnimalsTwobyTwo/index.html