Foundations of Success

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
England 2009 By Laura and Kieran. Introduction The aims of the project are to further develop the partnership between the staff and students in our schools.
Advertisements

¿Qué es Title 1? Es una fórmula federal de beca. Es la beca federal más grande que recibe Fayette County Public Schools.
1 El Calendario Escolar de Nuestro Condado. 2 The School Calendar of Our County.
Dual Immersion Program Edmondson Elementary School Programa de Doble Inmersion.
Dual Immersion Program Programa de Doble Inmersion Los Alisos Middle School.
Preguntas Esenciales 1.What are essential questions? What are their purpose in learning? 2.Look over the essential questions and think about how they might.
Lathrop Intermediate School Program Verification / Orientation Week School Year 2014 – 15 August 18 – August 23, 2014 Be RespectfulBe ResponsibleBe Safe.
Rolling Terrace Elementary is a school where students, staff and families are respectful of individual differences and come together in a positive, nurturing.
School - Parent Compact Acuerdo Entre La Escuela y Padres.
YOU HAVE 1 MINUTE. WE NEED TO WORK. THANKS. The school day Hoy es Lunes 6 de Octubre Warm up: Write in your journal one paragraph about your favorite.
ELAC MEETING Salt Creek Elementary English Learners Advisory Committee Meeting
Características de los buenos estudiantes… Los buenos estudiantes ayud an a otros estudiantes. Los buenos estudiantes todos los días tien en sus materiales.
Bienvenidos a Nuestra Clase Activity Stations 1. Audio Station –Students are able to practice pronunciation of vocabulary words. 2. La Comunidad –Emphasis.
Fortaleciendo las condiciones para el progreso académico estudiantil Decanato de Asuntos de Académicos Dra. Sonia Balet, Decana 20 de agosto de 2009.
What is Title I? Title I is a federally funded program to help children get a quality education and meet academic standards.
¡Buenos días! Trabajo del timbre: 1. Pongan la tarea en tu pupitre. Put your out on your desk to be checked (or Missing Work Log). 2. Repasan los miembros.
La Rutina de la clase de español. 1.Preparación: - Binder y materiales de clase.
Socorro Independent School District Title I Annual Meeting Junta Annual del Programa Título I August 21, 2015.
School: Schorr ES Date: September 21, 2015 Time: 6:30 p.m.
Welcome, Students! English Course Teacher: Berenice González.
>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Welcome to Back To School Night Mrs. Sanchez Room 107.
Foreign Language Teaching Tips Rich Bradshaw. ¡Classroom Vocabulary Scavenger Hunt! Purpose Introduce new vocabulary words in TL Identify items using.
Para hacer ahora Identifiquen:
School/Escuela: Rex Bell Elementary Date/Fecha: Time/Hora:
Maestros Cooperadores Metodología y Práctica PPMES-UPRM Adaptación de instrumento de evaluación de Práctica Docente alineado a.
ELAC MEETING September 22, English Language Advisory Committee Roles and Responsibility of ELAC  Advise the Principal of the needs of English learners.
Life Science April 23 and 24, 2015 Planner update OP 25: Human skeleton-Text, pg. 519 Finish Chapter 13.2 Notes: The Skeletal System Joints (IP/OP 26)
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 26 – 2/1 – 2/5. 1.
Life Science April 16 and 17, 2015 Planner update DSJ # 7: Write 5 questions about this chapter with answers on the back of the sheet. Flashcard review.
Dear Parents, Please review our 3 rd Grade Goes Wireless information. Review the Wireless User Agreement with your child BEFORE allowing them to bring.
Guía hacia la educación superior
Hoy es martes en el mundo
What’s “CAASPP”? The California Assessment of Student Performance and Progress (CAASPP), which includes the Smarter Balanced assessments, measures students’
Interactive Math Fluency Workshop
Word of the day (Palabra del día) :
Beth Ann Davis, Maestra Certificada de la Junta Nacional
Febrero Tarea Noticias de Segundo Grado Asistencia Fechas Importantes
Annual Title I Parent Meeting: (Reunión Anual de Padres de Titulo I)
CLASSROOM NEWS Upcoming Events The Teacher’s Scoop!
Parent Conferences Conferencias de Padres.
Chapter 5 Lessons & Materials
Para hacer ahora Identifiquen:
Plan de estudios & Expectativas
Mr. Atilano y Ms. Lucas.
ParentConnect La ventana en el día de su estudiante en la escuela
1 – los adelantos – 4 – el cuerpo – 2 – el ADN– 5 – impac tar –
News from K62/ Noticias de K62
Alison Bixby Stone School 5 March/Marzo 2014
Alison Bixby Stone School 12 November/Noviembre 2014
Title 1 Parental Advisory Committee Meeting
Objetivo: to state how often we do things.
By the end of the lesson you’ll be able to:  Identify key places in town  Give a description of the places  Provide an opinion on their town  Compare.
¿Cuál es tu materia preferida? – Which is your favorite subject?
Classroom Phrases.
Para hacer ahora Identifiquen:
Welcome to Room 202! Bienvenido al salón 202.
Guía hacia la educación superior
Our 5th Grade Classroom News The Week of September 3, 2018
Acuerdos Escuela-Familia
Terms related to human resources 1.Training 2.Staff selection 3.Induction 4.Vacant 5.Employment contract 6.Occupational health 7.Labor welfare 8.Payroll.
Términos 1.Capacitación 2.Selección 3.Inducción 4.Vacante 5.Contrato Laboral 6.Salud Ocupacional 7.Bienestar laboral 8.Nomina 9.Servicio al cliente 10.Reclutamiento.
Señora Daniele, Profesora de Español
Stevens Middle School At Stevens Middle School, We Believe
!Bienvenidos!.
WELCOME BIENVENIDO Ms. Colet’s Achieve Class Presentation.
WELCOME BIENVENIDO Ms. Colet’s Achieve Class Presentation.
Title I Parent Meeting: (Reunión Anual de Padres de Titulo I)
Our 5th Grade Classroom News The Week of August 27, 2018
Raymond Cree Middle School
Transcripción de la presentación:

Foundations of Success • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • Workshop 3 Foundations of Success • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

Taller 3 Las bases del éxito • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • Taller 3 Las bases del éxito • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

Identify items students should bring to school each day. • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • Identify items students should bring to school each day. • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • Identificar artículos que los estudiantes deben traer a la escuela todos los días. • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

Objectives of the “Foundations of Success” Workshop • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • Objectives of the “Foundations of Success” Workshop Provide descriptions and examples of organizational tools recommended to promote success for all students in the AVID Elementary classroom. Provide strategies to support families concerning organizational skills in their students. Create an environment in which families, students, and teachers work collaboratively to ensure student success. • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

Objetivos del taller “Las bases del éxito” • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • Objetivos del taller “Las bases del éxito” Proveer descripciones y ejemplos de herramientas organizativas recomendadas para fomentar el éxito de todos los estudiantes en salón de clases AVID Elementary. Brindar a las familias estrategias para que puedan fomentar buenos hábitos de organización en sus estudiantes. Crear un entorno en el que familias, alumnos y maestros trabajen en conjunto para garantizar el éxito de los estudiantes. • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

Purpose of the Agenda/Planner • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • Purpose of the Agenda/Planner To foster a “plan-ahead” mentality To increase a student’s organizational ability To increase a student’s responsibility and initiative To increase home/school communication • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

Propósito de la agenda diaria • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • Propósito de la agenda diaria Promover una mentalidad de planificación. Aumentar las destrezas organizativas del estudiante. Aumentar la responsabilidad e iniciativa del estudiante. Aumentar la comunicación escuela/hogar. • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • Student Daily Planner (5th Grade) • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • Agenda diaria estudiantil (5º Grado) • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • Student Daily Planner (6th Grade) • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • Agenda diaria estudiantil (6º Grado) • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • Spanish agenda • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •