Xino xano fins que arribem a la placeta de la font.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
“Xino xano” hasta que llegamos a la plaza de la fuente Hacemos una nueva parada.
Advertisements

Un conte de Shel Silverstein Traducció, Xesco Boix
Pensem en un mite.... El mite d'Aracne. EL MITE D'ARACNE · Quins personatges hi ha? -Aracne -Atenea/ Velleta.
Preparats per marxar?. Doncs anem a facturar!! No sabem si ho portem tot!
ELS DINOSAURES Projecte realitzat pels alumnes de P.4. Els esquirols i els conills el curs
Deixar de fumar, tota una aventura!. Fumar és una complexa conducta en la què intervenen aspectes bioquímics, psicològics i socials.
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
a. Prenc un antibiòtic i me’n vaig a dormir
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
LES PARAULES DOLCES.
Cercar el sentit de la vida, de les coses i de la mort és com una necessitat primària. Fins quan, Senyor, seguireu oblidant-me? Fins quan m’amagareu la.
Alimenta el teu cos.
ESCOLA CÈLIA ARTIGA Donya Cèlia Artiga Novembre 2011.
LA MENTIDA DESCOBERTA.
Les formigues.
COSES  QUE  ENS  FAN  POR!!!.
QUÈ FA EL NOSTRE COS AMB L’AIRE QUE AGAFA QUAN INSPIREM?
Un far a l’entrada anuncia la Setmana UNESCO
3. TOTS SOM DIFERENTS..
RECOLLIM ELS DIBUIXOS Tothom ens va ajudar molt, i tots els alumnes de 1r a 4t van fer el seu dibuix. Amb aquests dibuixos vam decidir enquadernar-los.
Col·legi Sant Josep Obrer L’Hospitalet de Llobregat
El vestit nou del rei A partir d’ara has d’anar fent “clic” amb el botó esquerre del ratolí fins que arribis al final del conte.
EL CAVALLET DE MAR I ELS SEUS FILLS
La Bíblia, font de valors humans i socials
CAP DE CREUS.
Quan l’amor fa mal.
Sortir fora de l’escola: Què ens plantegem?
Nom : Elena Ipingea Data :
El petit príncep
CONCURS.
La vaca i l´escorxador.
PRIMAVERA GRUP III 01a.
Arbres… ¿De quantes classes en deu haver? ¿De quins arbres en saps el nom?
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
ANTICS ALUMNES HHDC TAVERNES
COM NEIX UN PARADIGMA?.
XIII a Setmana de la solidaritat
QUAN FAS EQUIP, ETS FAN ÀSTIC!
Treball efectuat per GUILLEM BIRBA i MARIA JORDANA
CONCURS BÍBLIC Laia Garrit Mª del Mar Puigferrat.
DOL 2015 .
Exercici res/gens (de).
Cant espiritual Joan Maragall.
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ
EUROFRAGANCE CAPTUREM SENSACIONS.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
SISTEMA DUNAR.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
XINO XANO ANEM ARRIBANT.
Aixequem-nos alt que l’energia ve de més amunt !!!
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
Als de la Bisbal tan els fots quedar bé com mal.
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ.
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
AQUESTA QUARESMA TU POTS SER MÉS!
ELS 5 SENTITS Com ho sap el nostre cos?.
ANEM A L’HORT AQUEST CURS ELS NENS I NENES DE P-3 S’HAN INCORPORAT A LA TASCA DE CUIDAR L´HORT. PREPARAR LA TERRA, PLANTAR ,REGAR, RECOLLIR FULLES.
Pureza de Maria Escola de pares - infantil
6a SETMANA de QUARESMA US PRESENTEM LA JOANA QUE ENS ACOMPANYARÀ EN AQUESTA SISENA SETMANA DE QUARESMA. LA JOANA DE VEGADES ES MOSTRA MOLT RESPONSABLE.
AL NOSTRE INSTITUT #AQUÍPROUBULLYING!
COM NEIX UN PARADIGMA?.
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
Què fas a la universitat?
Què fas a la universitat?
CONTE LA FADA EMPATIA VISITA UNA ESCOLA.
LA FONT DEL BASSALET FET PER EL GRUP DE LES “HAPPY FLOWERS”:
Teodora la tortuga s'aparta una estona per a retirar-se i pensar
AIGUAMOLLS DE L’ALT EMPORDÀ CdA Empúries.
Transcripción de la presentación:

Xino xano fins que arribem a la placeta de la font. Fem una nova parada.

Temps per beure aigua. Fins i tot els agrada esperar el seu torn.

Descrivim el què passa... La Gisela fa un crit, ha trobat una cosa, va cap a la mare però esta enfeinada a la font. Com un llampec se’n va cap a la Neus i, mostrant-li la mà, exclama: són olives! La Neus amb cara de complicitat diu, com aquell qui no diu res: potser hi ha una olivera per aquí? La Carlota i el Roc, els que recollien, escoltaven i sense dir res, els tres ... Què passa?

QUÈ HAN DESCOBERT?

Troben , busquen Toquen

Saben moltes coses. Escoltem-los

N’HI HA MOLTES. QUÈ FARAN?

Fan com les formigues. Van recollint i guardant Fan com les formigues. Van recollint i guardant. La Carlota s’ha trobat una fulla. Sembla què pensa.

S’han aturat i els dos miren als companys com si pensessin...

Una parada de reclam. Els companys tornen...

Temps, temps... No hi ha hagut presses! Hem aturat la mirada!