ŠOLSKO LETO 2007/2008 PROJEKT 10x10x10.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Escucha las sílabas y repite:
Advertisements

Write the English on the other side of the flap!
Apuntes de mayo El condicional The conditional The conditional expresses what would happen under certain circumstances. ¿Qué harías con un millón.
ENGLISH II Teacher: Lic. Carla V. Nuñez Flores
Eslovenia es un pequeño país que limita con Austria, Hungría, Croacia e Italia Está situado en el centro de Europa. Cuenta con aproximadamente dos millones.
Había un chico – there was a boy era un chico – (he) was a boy estaba en – was in no tenía– didn’t have quería– wanted fue a – (he/she) went to me llamo.
LOS QUEHACERES DE JORGE
Los Adjetivos. Hoy veremos… How adjectives work in Spanish Practice the use of adjectives.
CASH CAB 2.  Answer the question: ¿Cómo estás?  Bien; Regular.
Spanish 1.  On a sheet of Looseleaf, please complete Acts 01,02,04 on page 03.
MONDAYTUESDAYWEDNESDAYTHURSDAYFRIDAY Do 5 times the vocabulary. Worksheet.
Medpredmetna literarna delavnica: Federico García Lorca in Srečko Kosovel – povezava slovenskega in španskega jezika Darinka Ambrož in Urša Kastelic Vukadinovič.
SPECIAL NAMES FOR PEOPLE - PLACES. Special Names and titles for people Dr. Foster Dr. Foster went to Gloucester. In a shower of rain. He stepped in a.
Cuanto más leo más aprendo
Encima (en – ci – ma) (preposición) Que se encuentra en un lugar superior a otra cosa. El techo está encima de nosotros. Inglés: over, on top.
La casa Más práctica. Warmup: Answer in the left column. 1. ¿Es la ciudad o el campo?
Fill in the blanks with logical words en español: 1.Yo voy a ___________ para hacer ejercicio. 2.Voy a _____________ para leer, estudiar, y usar la computadora.
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 29 – 2/22 – 2/26.
Las vocales a, e, i, o, u Las vocales a ah e ěh i ēē o oh u õõ
Word of the day (Palabra del día) : 1 – Copien las palabras del día (PDD) y escriban las definiciones en inglés en la sección PALABRA DEL DÍA del cuaderno.
Unit Study Guide Complete each review slide in this PPT to practice what we have learned.
Expectations – before we begin
Practica diaria el diecinueve de marzo
Local preposition (Spanish grammer).
Me llamo _______ Clase 701 La fecha es el 3 de octubre del 2017
1 – el aumento – 4 – reducir – 2 – disminuir – 5 – los reglamentos –
El Condicional “would”
viernes 9/8 – Horario Regular
Quiz ¿Mantienes la forma sí o no?
PREPOSITIONS! AKA: DIRECTION WORDS
Spanish 2 Week 1 Sra. Knutsen.
Español 1 13 de septiembre de 2016.
jueves 9/28 – Horario Regular
martes 10/10 – Horario Regular
miércoles 8/23 – Horario Regular
Me llamo _______ Clase 702 La fecha es 4 de octubre del 2017
1 - nervioso (a) – 4 – remar –
The Verb Ser ¡Órale!.
Hoy es Viernes, el 4 de agosto
First Grade Dual High Frequency Words
lunes 8/28 – Horario Regular Word of the day (Palabra del día) :
¡Los Adjetivos!.
Español 1 10 de febrero de 2017.
7MO BÁSICO.
PABLO PICASSO.
Un repaso para el examen 3a-4b
Neža Dolmovič, 8.b Mentorica: Irena Traven Januar 2014
Capítulo 1 - ¡Empecemos! VOCABULARIO 1.
Razgrnitev podatkov o stavbah in delih stavb
I. gimnazija v Celju, april 2013
EJERCICIOS DE FONÉTICA
Hoy vamos a .. aprender más información sobre sobre un lugar en España
 Pablo Diego José Francisco de Paula Juan Nepomuceno María de los Remedios Cipriano de la Santísima Trinidad Martyr Patricio Clito Ruiz y Picasso.
Do not sit, stand along a wall; new sitting chart.
Comparative Forms Review
Tapas : JUGAR 1. Pablo ____ al tenis
Describing my classes and teachers
El español.
Hola Siéntate Ven aquí ¿Qué tal? Adiós Por favor Fenomenal Muy bien
Los Adjetivos Spanish4Teachers.og.
Tapas Identify as many vocabulary words in Spanish as you can from our current chapter (U1E1)
Vámonos Label your next passport → el 24, 25, 27, 28, 31 de octubre
Quasimodo: Get out your commands quiz.
Our mom Their dad His uncle Her brothers Y’alls children My parents
Antes de empezar The following are verbs that have been conjugated, write the infinitive beside the conjugated verb: Como Esquío Voy Leo Veo Nado Hago.
¡Exprésate! UNO Chapter 5-1
ANSWER the following en español:
Palabras de la Sala de Clase
TIPIČNA ŠPANSKA HRANA (comida típica española)
Objectives Talk about activities you like and don’t like to do
Transcripción de la presentación:

ŠOLSKO LETO 2007/2008 PROJEKT 10x10x10

CILJI Vzpostaviti poti za sodelovanje in komuniciranje med šolami in dijaki različnih držav. Spodbujati uporabo pisnega jezika za sporazumevanje z osebami iz različnih držav. Širiti obzorja s spoznavanjem drugih kultur Spodbujati ustvarjalnost. Doživeti dejstvo evropske narodnosti. Uspešno uporabljati informacijsko tehnologijo. Izboljšati raven znanja jezika. Izkoristiti vizuelne predloge kot iztočnice za izražanje z besedami. Vzpostaviti stik z neznanimi jeziki. Spoznati običaje držav, ki sodelujejo v projektu.

POTEK DELA Vključitev 10 šol iz desetih držav Italija Španija Portugalska Švedska Poljska Bolgarija Francija Belgija Avstrija Slovenija

PRVA FAZA Vsaka šola je poslala glavnemu koordinatorju (v Španijo) 10 slik .Skupno 100!

IZBOR (eno sliko iz vsake države) in vrstni red.

DRUGA FAZA Na podlagi slik in v tem vrstnem redu smo se vsi sodelujoči lotili pisanja. Vsi smo pisali v treh jezikih: v materinščini v španščini v angleščini

Izbrali smo našo zgodbo in jo poslali koordinatorju. Skozi desetero pogrizenih nohtov se pretaka energija. A través de una decena de uñas comidas fluye la energía. Trough dozens of bitten nails energy flows. In deček, nekje na robu žgočega peska, s hrbtom čudno ukrivljenim pod težo besed. Y en algún lugar el chico, al borde de la arena ardiente, con la espalda doblada de manera curiosa bajo el peso de las palabras. And a boy, somewhere on the edge of burning sands, with his back weirdly bent under the weight of words. .

Medpredmetna povezava angleščina, slovenščina računalništvo zgodovina, geografija

http://historiasconfotografias.blogspot.com/ Objava vseh zgodb, možnost komuniciranja. Predstavitev šol, mest, držav v treh jezikih. Vsaka šola je dobila diplomo in CD s slikami in podatki dijakov v projektu. Glasovali smo za naj zgodbo. Imeli smo možnost ustvarjanja v treh jezikih. Predstavili smo našo stvarnost svetu.

EVALVACIJA Profesorji. Dijaki. Vprašalnik o poteku, izvedbi, rezultatih.