AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK
AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK 1.- Kontzeptu orokorrak 2.- Medioen ikerketako oinarrizko kontzeptuak 3.- Audientzia indizeak 4.- Iragarkigintzan nagusi diren indizeak
AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK 1.- Kontzeptu orokorrak : - Populazioa eta unibertsoa - Lagina
AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK 2.- Medioen ikerketako oinarrizko kontzeptuak: - Audientziak: -Audientzia potentziala -Xede-audientzia -Audientzia baliagarria -Audientzia gordina -Audientzia netoa/garbia
POPULAZIOA
AUDIENTZIA POTENTZIALA (>4 urte irratia/telebista) POPULAZIOA AUDIENTZIA POTENTZIALA (>4 urte irratia/telebista)
AUDIENTZIA POTENTZIALA POPULAZIOA AUDIENTZIA POTENTZIALA AUDIENTZIA (>5 segundu)
AUDIENTZIA POTENTZIALA POPULAZIOA AUDIENTZIA POTENTZIALA GUTXIENEKO AUDIENTZIA
AUDIENTZIA POTENTZIALA POPULAZIOA AUDIENTZIA POTENTZIALA GEHIENEKO AUDIENTZIA
AUDIENTZIA POTENTZIALA POPULAZIOA AUDIENTZIA POTENTZIALA AUDIENTZIA AUDIENTZIA GORDINA AUDIENTZIA NETOA
AUDIENTZIA POTENTZIALA POPULAZIOA AUDIENTZIA POTENTZIALA AUDIENTZIA AUDIENTZIA GORDINA AUDIENTZIA NETOA
AUDIENTZIA BALIAGARRIA
AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK 3.- Audientzia indizeak -Ratina: erakargarritasun publizitarioa eta errentagarritasun soziala -Kuota eta lehiakortasuna -Reach-a eta audientziaren fideltasuna - Bestelako parametroak: errentagarritasun indizea, baliagarritasun generikoa, nagusitasun jerarkikoaren indizea, e.a.
POPULAZIOA AUDIENTZIA
POPULAZIOA AUDIENTZIA RATIN= KANAL BAKOITZAREN AUDIENTZIA/ POPULAZIOA (%) POPULAZIOA AUDIENTZIA
POPULAZIOA AUDIENTZIA KUOTA= KANALA BAKOITZAREN AUDIENTZIA / AUDIENTZIA ORO (%)
POPULAZIOA AUDIENTZIA RATIN= KANAL BAKOITZAREN AUDIENTZIA/ POPULAZIOA (%) POPULAZIOA AUDIENTZIA KUOTA= KANALA BAKOITZAREN AUDIENTZIA / AUDIENTZIA ORO (%)
RATIN = BATAZ BESTEKO AUDIENTZIA (%) SHARE = KUOTA (%)
“Eguraldia”; iraupena 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Maite x Ander Ahmed Ainhoa Nagore Jaione Rosa Josep Lierni
“Eguraldia”; iraupena 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Ikusitako minutuak = 27’ Maite x Ander Ahmed Ainhoa Nagore Jaione Rosa Josep Lierni
“Eguraldia”; iraupena 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Ikusitako minutuak = 27’ Maite x Ander Ahmed Ainhoa Nagore Jaione Rosa Josep Lierni Bataz besteko minutuak populazioan 27’ / 9 = 3’
“Eguraldia”; iraupena 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Ikusitako minutuak = 27’ Maite x Ander Ahmed Ainhoa Nagore Jaione Rosa Josep Lierni Bataz besteko minutuak populazioan 27’ / 9 = 3’ Bataz besteko minutuak iraupen osoa hartuta Ratin = 3’/10’ = 30%
“Eguraldia”; iraupena 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Ikusitako minutuak = 27’ Maite x Ander Ahmed Ainhoa Nagore Jaione Rosa Josep Lierni Bataz besteko minutuak populazioan 27’ / 9 = 3’ Bataz besteko minutuak iraupen osoa hartuta Ratin = 3’/10’ = 30% Reach (behintzat 1’ audientzia) 5/9 = 55,5%
“Eguraldia”; iraupena 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Minutu guztien bataz besteko audientzia 5/9+5/9+4/9+4/9+3/9+2/9+1/9+1/9+1/9+1/9 =27/9 = 3’ Maite x Ander Ahmed Ainhoa Nagore Jaione Rosa Josep Lierni Iraupen osoa hartuta, bataz besteko minutuak Ratin = 3’/10’ = 30%
AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK 4.- Iragarkigintzan nagusi diren indizeak: Inpaktoa Maiztasuna Kobertura Gross Rating Point