AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
DATU PROZESUA: SPSS programa erabiliz DATU PROZESUA: SPSS programa erabiliz Izaskun Ibabe Erostarbe Para introducir el logotipo de su organización en esta.
Advertisements

EBALUAZIO DIAGNOSTIKOA L.H. 4.MAILA D.B.H.2.MAILA IKASTURTEA.
UNITATE DIDAKTIKOAK BILATZAILEAK.
IDAZMENAREN ULERMENA Marko legala. LOE LEY ORGANICA 2/2006, DE 3 DE MAYO, DE EDUCACIÓN Boletín Oficial nº 106 Jueves, 4 de mayo de 2006.
“Esan, eta ahaztu egingo dut; erakutsi, eta gogoan hartuko dut; parte hartzeko aukera eman, eta ikasi egingo dut” “Dime y lo olvido, enséñame y lo recuerdo,
NAZIOARTEKO ASTEA INTERNATIONAL WEEK SEMANA INTERNATIONA L.
Presentación para Power Point.
III PLAN DIRECTOR de la COOPERACIÓN de BIZKAIA
¿Nos ayudas a diseñarlo? Diseinatzen Lagunduko gaituzu?
CPI "IKASBIDEA" IPI "ITURRIBERO" GURASO ELKARTEA
Big bang.
ATOMOAREN EGITURA TXINGUDI BHI.
Gazteen Euskal Behatokia Observatorio Vasco de la Juventud
ELABORACIÓN DE TRABAJOS ACADÉMICOS RAJÓN – ETA Por: Dafra.
Oxidazio-Erredukzio erreakzioak
AURTENGO GAIA: Aztarna Ekologikoa.
1. Gaia Kontzeptu Orokorrak.
GABONETAKO JAIA.
OPERAZIO BARNEKO II Helburuak. Anestesia lokala.
TUMORRAK MAILAKATZEA TNM SISTEMA.
ENPRESAGINTZA EAE-KO GAZTEEN ARTEAN
ESTATISTIKA Orlando Elorrieta Salas Donostiako Irale Irakastegia
PROFESIONAL ESPEZIALISTEN LANA GELA ARRUNTETAN
CERN: PARTIKULEN FISIKA IKERTZEKO ZENTROA
IKASKUNTZA KOOPERATIBOA
POLITIKA.
CPR-Ejea de los Caballeros, noviembre de 2009
La Salle Berrikuntza Programak
FLASH TURISMO GIPUZKOA
MAKROEKONOMIA: MAKROMAGNITUDEAK
OPTIKA GEOMETRIKOA OPTIKA GEOMETRIKOA.
EREMU GRABITATORIOA 9·384·106 –9·rL = rL rL= m FgI
IRRATIRAKO PROGRAMATZEN (9. Gaia)
III. PROBABILITATEA PROBABILITATEAREN DEFINIZIOAK
NEURRIAK ETA MAGNITUDEAK
GAZTEAK ETA KONTSUMO ARDURATSUA
PROGRAMAZIOGINTZAN ERAGITEN DUTEN FAKTOREAK (4. Gaia)
IRRATIRAKO PROGRAMATZEN (9. Gaia)
Zuen inguruan dagoenari begira gelditzen zaretenean...
EDUKIAK 0. FITXA TEKNIKOA ATZERRIAN IZANDAKO ESPERIENTZIAK
2011eko “Migel Altzo” sariak
PISA Euskadin: 2012ko aplikazioaren ezaugarriak
ELKARREKINTZA MAGNETOSTATIKOA ESPAZIO HUTSEAN
PARTIKULAREN DINAMIKA OROKORRA
IRALE.
2. GAIA PERTSONA JURIDIKOAK (ERAKUNDEAK).
II.3. ZENTRU JOERAKO NEURRIAK
POWE POINT. HOLAA MUNDO.
Deialdiaren xede Beren tituluari lotutako lanetan esperientzia gutxi edo batere esperientziarik ez duten gazte langabeak EUSKAL ENPRESEK praktiketan edo/eta.
GAZTEAK ETA KONTSUMO ARDURATSUA
FISIKA FISIKA 2. BATXILERGOA ARTAZA-ROMO B.H.I.
ZELULA AMAK.
EGILEAK: EGOITZ BENGOETXEA AIMAR ATUTXA AINARA ARANA IRAIA AGUILERA
Plazakoetxeko txaletak Plazakoetxeko txaletak
Zuen inguruan dagoenari begira gelditzen zaretenean...
ELKARBIZITZARAKO, BAKERAKO
A N D R E M I J A I N K O R E M “Anni novi novitas” doinuak urtea asmo berriekin hastera gonbidatzen gaitu.
Oinarrizko kontzeptuak
BH zuzendarien mintegia 2010ko urtarrilean
EGITURA-S. PERIODIKOA 1999/2000 EKAINA C-3
FUNTZIOAK, TAULAK ETA GRAFIKOAK
EDUKIAK 0. FITXA TEKNIKOA ATZERRIAN IZANDAKO ESPERIENTZIAK
ZELULA ETA ZELULA MOTAK
Jesukristo gure Jaunaren PASINOAREN
Eusko Jaurlaritza (Diru sarreren eta gastuen antolaketa)
PEDROTXO Negar luzeak egin ditut amatxo galdu nuelako, noski, baina niri zer gertatuko zitzaidan ez nekielako ere bai... Etorri ziren aitaren lagun batzuk.
ARABAKO GIZARTE-PERTZEPZIOA Emaitzen txostena
Curriculuma 1.5. MATERIA.
IZAKI BIZIDUNAK.
Las 20 reglas de oro de la seguridad minera.
Transcripción de la presentación:

AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK

AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK 1.- Kontzeptu orokorrak 2.- Medioen ikerketako oinarrizko kontzeptuak 3.- Audientzia indizeak 4.- Iragarkigintzan nagusi diren indizeak

AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK 1.- Kontzeptu orokorrak : - Populazioa eta unibertsoa - Lagina

AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK 2.- Medioen ikerketako oinarrizko kontzeptuak: - Audientziak: -Audientzia potentziala -Xede-audientzia -Audientzia baliagarria -Audientzia gordina -Audientzia netoa/garbia

POPULAZIOA

AUDIENTZIA POTENTZIALA (>4 urte irratia/telebista) POPULAZIOA AUDIENTZIA POTENTZIALA (>4 urte irratia/telebista)

AUDIENTZIA POTENTZIALA POPULAZIOA AUDIENTZIA POTENTZIALA AUDIENTZIA (>5 segundu)

AUDIENTZIA POTENTZIALA POPULAZIOA AUDIENTZIA POTENTZIALA GUTXIENEKO AUDIENTZIA

AUDIENTZIA POTENTZIALA POPULAZIOA AUDIENTZIA POTENTZIALA GEHIENEKO AUDIENTZIA

AUDIENTZIA POTENTZIALA POPULAZIOA AUDIENTZIA POTENTZIALA AUDIENTZIA AUDIENTZIA GORDINA AUDIENTZIA NETOA

AUDIENTZIA POTENTZIALA POPULAZIOA AUDIENTZIA POTENTZIALA AUDIENTZIA AUDIENTZIA GORDINA AUDIENTZIA NETOA

AUDIENTZIA BALIAGARRIA

AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK 3.- Audientzia indizeak -Ratina: erakargarritasun publizitarioa eta errentagarritasun soziala -Kuota eta lehiakortasuna -Reach-a eta audientziaren fideltasuna - Bestelako parametroak: errentagarritasun indizea, baliagarritasun generikoa, nagusitasun jerarkikoaren indizea, e.a.

POPULAZIOA AUDIENTZIA

POPULAZIOA AUDIENTZIA RATIN= KANAL BAKOITZAREN AUDIENTZIA/ POPULAZIOA (%) POPULAZIOA AUDIENTZIA

POPULAZIOA AUDIENTZIA KUOTA= KANALA BAKOITZAREN AUDIENTZIA / AUDIENTZIA ORO (%)

POPULAZIOA AUDIENTZIA RATIN= KANAL BAKOITZAREN AUDIENTZIA/ POPULAZIOA (%) POPULAZIOA AUDIENTZIA KUOTA= KANALA BAKOITZAREN AUDIENTZIA / AUDIENTZIA ORO (%)

RATIN = BATAZ BESTEKO AUDIENTZIA (%) SHARE = KUOTA (%)

“Eguraldia”; iraupena 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Maite x Ander Ahmed Ainhoa Nagore Jaione Rosa Josep Lierni

“Eguraldia”; iraupena 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Ikusitako minutuak = 27’ Maite x Ander Ahmed Ainhoa Nagore Jaione Rosa Josep Lierni

“Eguraldia”; iraupena 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Ikusitako minutuak = 27’ Maite x Ander Ahmed Ainhoa Nagore Jaione Rosa Josep Lierni Bataz besteko minutuak populazioan 27’ / 9 = 3’

“Eguraldia”; iraupena 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Ikusitako minutuak = 27’ Maite x Ander Ahmed Ainhoa Nagore Jaione Rosa Josep Lierni Bataz besteko minutuak populazioan 27’ / 9 = 3’ Bataz besteko minutuak iraupen osoa hartuta Ratin = 3’/10’ = 30%

“Eguraldia”; iraupena 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Ikusitako minutuak = 27’ Maite x Ander Ahmed Ainhoa Nagore Jaione Rosa Josep Lierni Bataz besteko minutuak populazioan 27’ / 9 = 3’ Bataz besteko minutuak iraupen osoa hartuta Ratin = 3’/10’ = 30% Reach (behintzat 1’ audientzia) 5/9 = 55,5%

“Eguraldia”; iraupena 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Minutu guztien bataz besteko audientzia 5/9+5/9+4/9+4/9+3/9+2/9+1/9+1/9+1/9+1/9 =27/9 = 3’ Maite x Ander Ahmed Ainhoa Nagore Jaione Rosa Josep Lierni Iraupen osoa hartuta, bataz besteko minutuak Ratin = 3’/10’ = 30%

AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK 4.- Iragarkigintzan nagusi diren indizeak: Inpaktoa Maiztasuna Kobertura Gross Rating Point