C URRICULUM VITAE Charbel Rayane. A NUNCIO DE EMPLEO MANAGEMENT TRAINEE The objective of the management trainee program is to identify potential future.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Lunes el 1 de febrero. ALC 8 Objetivo: aprender el verbo estar. Conjuga estar por las personas apropriadas. Objective: To learn the verb estar. Conjugate.
Advertisements

Constructions with “se”. Impersonal Constructions with “se” You can use the pronoun “se” to avoid specifying the person who is doing the action. Using.
Hoy es el 20 de mayo. Es martes. La pregunta:  ¿Adónde vas durante la semana?  ¿Adónde vas los fines de semana? La tarea 4A Test – June 3 rd Final exam.
Question words question WORDS? Cómo Cuándo Cuánto Dónde Por qué Qué Cuál Quién A qué hora Adónde.
Inglés técnico para el mundo laboral
 SER VS. ESTAR Señora Hoffman-Fields Spanish I. Ser and Estar both mean TO BE.
SABES QUE – LUNES EL 13 DE OCTUBRE 2014 Escribe una pregunta (the question) y una respuesta (the answer). You will ask & answer these questions with a.
Saber y conocer “to know”.
The organization of the human body
El tiempo Follow the directions in the “notes” section on each slide of this PowerPoint. Save the file with your name and to
GUSTAR PRÁCTICA CON GUSTAR. DIRECCIONES:  Each slide will contain a picture or a vocabulary word and a subject. In your group, you need to come up with.
Descubre Lesson 2 Vocabulary pg 56
OBJECTIVO: SWBAT distinguish between greetings for people using tu and Ud. El 25 de Septiembre 2012.
 Today you will learn the name of clothing items in Spanish and will be able to tell what you and your friends are wearing.  You also will be able to.
Antes de empezar – write the following sentences with the verb correctly conjugated; use your notes. La señorita Jones (preparar) _________ lecciones interesantes.
The Future Tense -original PowerPoint created by Mrs. Shirley of North Intermediate High School in Broken Arrow, OK.
Express time with “hacer que”
5.2-1 Both Spanish and English use the present progressive, which consists of the present tense of the verb to be and the present participle of another.
Objetivo: to create a dialog in Spanish and prepare for our test. Hagan Ahora: 1)Activity 23 in the workbook packet. 2)Look at your notes, handouts, quizzes.
Preguntas del día Answer the following questions in complete sentences. ¿Cuándo es tu cumpleaños? ¿Cuál es tu día favorito? ¿Qué día es hoy? ¿Qué día es.
IHR Risk Communication Capacity Building Workshop Bryna Brennan, Senior Advisor, Risk and Outbreak Communication PAHO/WHO Lima, Peru – March 2010.
Juego de traducción en filas La escuela. Traduzcan del inglés al español. Deben incluir el sujeto. 1. Do you (tú) study history? 1. ¿Estudias tú historia?
Preposiciones dicen: Donde Each slide will change after a few seconds. For each slide you must decide where the BLACK box is. There are two possible answers.
Preparación/ Review Hoy es martes el 24 de febrero de 2015 Today is Tuesday, February 24, 2015 Write the following months in Spanish: (pay attention to.
CURRICULUM VITAE Brian Ntezimana Washington – 22 de mayo 1994 Estudiante
Agenda : *Repaso *Numbers * Months *Days of the week As you come in, please take a marker board and put in under your assigned seat.
Curriculum Vitae Benoît Guru. Información Personal Nombre : Benoît Apellido : Guru Fecha de Nacimiento : 6 diciembre 1993 Nacionalidad : Belga Dirección:
Preparación Hoy es jueves, el 18 de febrero de 2016 Today is Thursday, February 18, 2016 DUE NOW: Place homework on entrance table. On your notebook write.
LA TAREA NO HAY TAREA – es fin de semana PRUEBA (quiz) – martes el 6 de octubre números de 0 a 60 subject pronouns ser (all forms) and telling where someone.
Lección 1 Subject pronouns and the verb SER
LOS VERBOS SER Y ESTAR Español I.
Día 42-NS IB SIGN ups going on now!
Saber and Conocer Two forms of =To Know
Descubre Lesson 2 Vocabulary pg 56
Día número 3 Español 1—Acelerado
Para hacer ahora 1) What is an “infinitive”?
Answer the questions (See pag 96) Cuál = Which
Subject Pronouns and The Verb “Ser”
Please fold you card in half “hotdog style”
Articulando políticas y Reforzando capacidades creativas
Saber and Conocer Two forms of =To Know
Qué vs. Cuál.
Unidad 1: El Género de Los Sustantivos (GENDER of nouns)
Descubre Lesson 2 Vocabulary pg 56
Una conversación It would be Looney not to know these…
Saber and Conocer Two forms of =To Know
Tapas Fill in the blank with the correct vocabulary word.
STAFF TRAINING WEEK 2013 Vice-Rector for Academic Organisation and Teaching Staff Elia Burgos García Administrative staff.
Un Viaje en Avión In this chapter you will learn to:
Para hacer ahora ¿Cómo es? 1) 4) 2) 5) 3) 6)
DUE NOW: How is Columbus Day Celebrated in the United States?
Tapas The verb estar is used to tell location and to tell the current state or condition (such as feelings) of someone or something. Tell where.
Asking Questions P. 184 Realidades 1.
Terms related to human resources 1.Training 2.Staff selection 3.Induction 4.Vacant 5.Employment contract 6.Occupational health 7.Labor welfare 8.Payroll.
una búsqueda del tesoro
Meta: Puedo identificar vocabulario del salón de clases
¿Qué tiempo hace? Llueve..
Ser: to be (irregular verb) yo soy nosotros somos tú eres x
Conversation Target: participate in a conversation
Día número 59—español 1 El 10 de noviembre Horario Regular
saber/conocer (overview)
Ser.
Para el fin de esta leccíon, se puede:
Antes de empezar The following are verbs that have been conjugated, write the infinitive beside the conjugated verb: Como Esquío Voy Leo Veo Nado Hago.
Hace with time expressions.
Yo estoy nosotros estamos tú estás vosostros estáis
Periódo 3. periódo 3 periódo 5 How much Spanish do students often learn in school?
CONTENT OBJECTIVE: S.W.B.A.T. use the verb SABER to say what people know. LANGUAGE OBJECTIVE: Students will take notes and complete ACTS 12 & 14 on p.207.
Español Semana 5 Hoy es jueves, el doce de septiembre del Agenda
Transcripción de la presentación:

C URRICULUM VITAE Charbel Rayane

A NUNCIO DE EMPLEO MANAGEMENT TRAINEE The objective of the management trainee program is to identify potential future management candidates for our operations by following an 18 months training schedule. During the training you will meet the people you will be working with, acquire an overview of UPS and learn our day-to-day approach. In essence real-life experience is coupled with stays of several weeks or months in different functions of the organization through a well defined program. The purpose of the program is to prepare you to assume responsibility-filled positions at UPS including, where possible, assignments to foreign countries

I NFORMACIONES PERSONALES Y FORMACIONES ACADÉMICAS Nombre : Rayane Apellido : Charbel Fecha de nacimiento : 1 avril 1993 Nacionalidad : Belga Certificado de enseñanza secundaria, Institut de la Providence, Wavre, Belgica Bachiller en ingeniera de gestión, Université catholique de Louvain (UCL), Lovaina-la-nueve, Belgica

E XPERIENCIAS P ROFESIONALES Julio 2011 Camarero, trabajo de estudiante, Piano bar, Lovaina-la-nueve, un mes. Julio 2012 Inspección de coche, trabajo de estudiante, KARIM EXPORT, Amberes, un mes Octubre/Noviembre 2014 Animador, trabajo de estudiante, Walibi, Bièrges, dos semanas

I DIOMAS LecturaEscrituraOratoriaAudición FrancésLengua materna InglésFluente ÁrabeFluente EspañolBueno

C OMPETENCIAS GENERALES Y PERSONALES Conocimientos básicos en Word, Excel, PowerPoint y lenguaje Java Conocimientos profundizados de software estadístico (R commander) y modelo matemático (AIMMS y Xpress)

C OMPETENCIAS GENERALES Y PERSONALES Capaz de hacer frente a los desafíos Facilidad comunicacional y relacional – espíritu de grupo Toma de iniciativas – voluntad de emprender Buena capacidad de adaptación Meticuloso y perseverante – sentido del rigor

P ASATIEMPOS Y I NTERESES

Gracias por su atención !