La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Los saludos Introduce with mimes.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Los saludos Introduce with mimes."— Transcripción de la presentación:

1 Los saludos Introduce with mimes

2 7 a.m. Buenos días Introduce with mimes

3 3:35 p.m. ¡Buenas tardes! Introduce with mimes

4 23 horas Shhhhhhhhhh!!! ¡Buenas noches! Introduce with mimes

5 ¡Adiós! Introduce with mimes

6 ¡hola! ¡buenos días! ¡buenas tardes! ¡adiós! ¡buenas noches!
Recap with mimes as a team game – click to make the correct word appear to see if the pupil is right. If they are they win a point. Drill with images on the board – T mimes, Ps say vocabulary. Do in Ps ‘- P1 mimes, P2 guesses, P1 says if correct or not. ¡Sí, es correcto! ¡No, no es correcto! ¡adiós! ¡buenas noches!

7 Team game – pupils win points for correctly guessing the picture that whizzes across the screen.

8 1) Cnehos ensbau ¡! 2) ¡ahlo! 3) ¡! ísda seboun 4) Nubesa ¡! Stdaer
Fecha Nombre Los Saludos 1) Cnehos ensbau ¡! 2) ¡ahlo! 3) ¡! ísda seboun 4) Nubesa ¡! Stdaer 5) ¡!sAiod ___________ 2) ___________ 3) ___________ 4) ___________ 5) ___________ Worksheet – unjumble the words. Extension task – write the vocabulary in English.

9 1) Cnehos ensbau ¡! 2) ¡ahlo! 3) ¡! ísda seboun 4) Nubesa ¡! Stdaer
Fecha Nombre Grupo Los Saludos 1) Cnehos ensbau ¡! 2) ¡ahlo! 3) ¡! ísda seboun 4) Nubesa ¡! Stdaer 5) ¡!sAiod 1) ¡Buenas noches! 2) ¡Hola! 3) ¡Buenos días! 4) ¡Buenas tardes! 5) ¡Adiós! EXTRA: Escribe el vocabulario en inglés.

10 Memory game – can pupils remember the correct word with only the first word given?

11 Continuar presentación con¿Qué tal?

12 b d b t h Memory game – can pupils remember the correct word with only the first word given? b n a

13 ? ? ? ¿Qué tal? Fatal ¡Fantástico! Mal Bien ¡Fenomenal! Regular
¡Muy bien! Muy mal Así así ? ? PS are given a set of cards to be matched up with the corresponding pictures. Group work To be corrected with the next slide. ?

14 ¿Qué tal? / ¿Cómo estás? ¡Fenomenal! ¡Fantástico! ¡Muy bien! Bien
Regular Así así Mal Muy mal Fatal

15 ¿Qué tal? ¿Cómo estás? Bien Regular Así así Mal Muy mal Fatal
¡Fenomenal! ¡Fantástico! ¡Muy bien!

16 ¿Q_é t_l? /¿Cóm_ _stás? ¡F_n_m_n_l! ¡F_ntást_c_! ¡M_y b_ _n! B_ _n
Write in the missing letters then draw a smiley face for each word to express what it means. ¡F_n_m_n_l! ¡F_ntást_c_! ¡M_y b_ _n! B_ _n R_g_l_r _sí _sí M_l M_y m_l F_t_l Pupil worksheet – fill in the missing vowels. EXTRA: Escribe el vocabulario en inglés.

17 ¿Q_é t_l? /¿Cóm_ _stás? Juego interactivo ¡F_n_m_n_l! ¡F_ntást_c_!
¡M_y b_ _n! B_ _n R_g_l_r _sí _sí M_l M_y m_l F_t_l Pupil visual of worksheet – fill in the missing vowels. Write in the correct vowels to correct. Juego interactivo


Descargar ppt "Los saludos Introduce with mimes."

Presentaciones similares


Anuncios Google