Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porGabriel Henrique Aldeia Modificado hace 6 años
1
PROPOSTA INICIAL MARC DE TARIFICACIÓ EN LA PRODUCCIÓ AUDIOVISUAL
Exemple del marc que s’aplica actualment al Campus Terrassa CETIC 19/JUNY/2018
2
CRITERIS PER IMPUTAR COST O NO EN LA PRODUCCIÓ AV – Paràmetres: tipus d’ús, de sol·licitant i disponibilitat de finançament (i urgència) Sol·licita usuari o Unitat-Servei “propi” (*) del Centre de producció Sol·licita usuari o Unitat-Servei UPC Sol·licita externs Tarifa 1 (T1) – Cost 0 Docència reglada Institucional Promocional (Unitat-Servei) Formació PAS-PDI Gestió Docència no reglada (usuaris) Recerca (usuaris) Promocional (usuari) Tarifa 2 (T2) – Cost X * 0.75 Recerca (només si sol·licita Unitat-Servei Jornades/Congressos Promocional Docència no reglada Recerca (usuari) Formació PAS-PDI (no Gral.) Tarifa 4 (T4) – Cost X*1.25 Recerca Promociónal (*) propi=que té Centre de producció. En el cas del LISA, és tot PDI-PAS. Tarifa Cost T1 T2 X * 0.75 T3 X (cost real) T4 X*1.25 Existeix o no finançament - Docència no reglada (Unitats-Serveis) Institucional Gestió Formació PAS-PDI (si d’interès Gral. - Recerca (només si sol·licita Unitat-Servei) - Jornades/Congressos Cost real X = cost fix calculat en Vídeos Mediatic, o un import calculat a partir de preu-h de tècnic, més amortització equips, per a Vídeos a la carta. La urgència pot fer pujar la tarifa. Tarifa 3 (T3)- Cost X [enllaç a descripció en format taula]
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.