La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Gizartea eraldatzeko hezkuntza-estrategia baten lantze-prozesua

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Gizartea eraldatzeko hezkuntza-estrategia baten lantze-prozesua"— Transcripción de la presentación:

1 Gizartea eraldatzeko hezkuntza-estrategia baten lantze-prozesua
(H)abian Gizartea eraldatzeko hezkuntza-estrategia baten lantze-prozesua

2 (H)abian Habia animaliek erabiltzen duten leku bat da ugaltzeko eta elkarrekin sortzeko. Bertatik abiatzen eta hegan jartzen dira berrikuntzak.

3 GEHaren helburuak Erabakiak: Korapiloak: Curriculum ofizialean sartzea
Herritarrak oro har Herritar kritikoak Hezkuntza barne-hartzailea Kolektiboa funtsa duten taldeak eta pertsonak ahalduntzea Aldaketa-agenteak sortzea Estereotipoak eta aurreiritziak baztertzea Hautabideak eskaini eta abian jartzea Gogoeta eta ekintza Korapiloak: Curriculum ofizialean sartzea Irakasleen rola Enpresen egitekoa Berdintasuna: espazio propioak edo mistoak? Politika marjinala?

4

5 Sustatzen duten subjektuak
Erabakiak: Gizarte- eta hezkuntza-agenteak Ikastetxeak (haurtzaroko lana falta da) Guraso-elkarteak Erakundeak (beharrezko inplikazioa, koordinazioa, politiken koherentzia) Unibertsitatea Itun egonkor eta estrategikoen beharra Korapiloak: Komunikabideak Aisialdia eta emakumeen aisialdia Hezkuntza formala eta horren agente ezezagunak Lanbide-heziketa Banakakoen borondatearen arabera dago

6 Lehentasunezko subjektuak
Erabakiak: Unibertsitatea Ikastetxeak Zuzendariak Erabakitzaile politikoak Nekazariak Emakumeak Izateari utzi diote: familiak, elkarteak, komunitatea, gutxiengoen kolektiboak, lagundu gabeko adinez txikiak, landako herritarrak, zaharrak, sindikatuak, haurrak, espetxeratuak, osasun-langileak… Korapiloak: Kolektiboei lehentasuna ematea? Komunikabideekiko lana Feminismoa

7 Antolamendu-egiturak
Erabakiak: Gizarte-erakundeak, ikuspegi kritikoaz eta ekintza koherenteez Ikastetxeak eta hezkuntza-kolektiboak Unibertsitateetako lankidetza-bulegoak: ikerketa sortzea Boluntarioen espazioak esparru guztietan Erakunde publikoak: ahaleginak koordinatzea, berrikuntza bultzatzea Korapiloak: Curriculumean sartzea Haur-hezkuntzari eta lehen hezkuntzari lehentasuna ematea Komunikabideekiko lana Enpresen rola Ikerketak. Zein motatakoak? Zeinek egiten dituzte?

8 Metodologiak eta tresnak
Erabakiak: Metodologia aktiboak: egiten ikastea, beneteko arazoei konponbidea ematea, ikaskuntza-erkidegoak, lankidetza, ikaskuntza eta zerbitzua… Ekintza-gogoeta-ekintza Topalekuak Autonomia pertsonala eta pentsamendu kritikoa sustatzea Jarduna testuinguruan jartzea Korapiloak: Inplikatutako agenteen arteko topaguneak Irakasle edo jardunbide egokiak saritzea Curriculumean sartzea Genero-ikuspegia Erakundeen ikuspegi ideologikoa Funts publikoekiko mendekotasuna

9 Erronkak Zentzuzko hezkuntza, benetako hezkuntza barne-hartzailea
Eragileek elkar aintzatestea, eragile guztiak batzea, itunak, sareak Hezkuntza komunitate osora, iritzi publikora iristea Adostasunak instituzio eta erakundeen artean, erantzukizuna eta politika publikoa

10 Erronkak Esperientziatik, komunitatetik, partaidetzatik, eskarmentutik, ikerketatik Zeharkako konpetentziak Pentsamendu kritikoa GEHa egunerokotasunean sartzea, planteatzea eta hautabidea izatea Topalekuak sortzea, gogoeta komunak, esperientziak partekatzea Ikuspegi koordinatuagoa eta epe ertainekoa/luzekoa

11 Erronkak Dimentsio nazioartekoa, lotespen tokikoa eta globala
Ikerketa-lerro eta iritzi-ildo hautabidezkoak Ezagutza eta jakintza lotetsi eta transferitzea (kolektiboak-ikastegiak-unibertsitateak) Ituna agente kultural eta artistikoekin Komunitatea, aniztasuna, zuzentasuna

12 Eskerrik asko :


Descargar ppt "Gizartea eraldatzeko hezkuntza-estrategia baten lantze-prozesua"

Presentaciones similares


Anuncios Google