Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
1
ESKOLA BATEN, EUSKARA EZ DAKIEN HAURRAREN PROZESUA
Ikastetxea: URDANETA LHI (Ordizia)
2
Testuingurua 500 Ikasle inguruko eskola,
maila bakoitzean 3 lerro dituena L1 euskara % 44 eta erdara % 56 Amara Berri Sisteman duela 9 urte sartua Gaur egun B eta D ereduen eskaintza
3
Bidea gogoratuz Duela 13 urte ikastetxean A eredua
desagertzen hasi zen, euskara ez zekiten haurrak B ereduan sartzen genituen, baina ... Ez ziren jarritako helburuak lortzen. Beharrak eraginda, bide berriak urratu behar genituela ohartu ginen.
4
Zer egin genuen Orain dela 3 urte martxan jarri genuen, gaur egun
dugun LAGUNTZA GELA. Beti ere bailiabide modura, inola ere ez, ikasle hauen erreferentziko talde bezala, baizik, bere beharrei hobeto erantzuteko eta eskolan hobeto integratu ahal izateko errekurtsoa.
5
Zer lortu nahi genuen Helburu nagusiak:
Ikasle hauek benetan integratzea. Ikasle bakoitzaren Plangintza pertsonalizatuak aurrera eramatea. Ikasle etorkinei euskaraz behar adineko konpetentzia ahalbideratzea. Ikasle hauei curriculuma ziurtatzea. 2 urtetan bere erreferentziko taldean guztiz barneratzea.
6
Deskribaketa Nori zuzenduta:
Bai estatu espainiarretik bai atzerritik etorritako ikasleei. Orain arte Lehen hezkuntzara etorri diren guztiak, erdara ezagutzen zuten. Haur Hezkuntzan eman dira erdara ez zekiten kasu bakarrak. 1.go urtean 15 ikasle genituen 2. urtean bi gehiago. Aurten horiek euren taldearekin ditugu eta gela honetan 6 ikasle daude.
7
Prozesua Lehendabizi harrera mimatzen da.
Gurasoei eta ikasleari ikas prozesuaren xehetasunak ematen zaizkie, bai antolaketa mailakoak, bai bestelakoak. Bi lehenengo astetan gela horretako irakasleak haurra lasaitu eta lehen diagnostikoa egiten da. Ondoren zikloko irakasleekin adostu zein izango den ikaslearen erreferentzi taldea. Irizpide modura adinari dagokion zikloa izaten da. Ikasleari Plangintza pertsonalizatua egiten zaio. Bakoitzaren erritmoak gidatuko du prozesua. Bigarren astetik aurrera bere taldearekin zenbait departamentuetan parte hartzen hasiko da.
8
Bi gelen arteko taula
9
Zer lortu dugu Haur hauek taldean integratzea.
Irakasle taldeak kasu hauek normaltasunez bizitzea. Ikasle hauen ikas prozesuaren jarraipena. Haur hauek euskarekiko jarrera aldekoa izatea. Haurrek aukera dute euskara edo erdara erabiltzeko. Eurek euskarari ematen diote lehentasuna.
10
Baliabideak Antolaketa aldetik: Material didaktikoa:
Amara Berri sistemaren metodologia kontuan hartuz 6 taldeekin 5 talde osatu ditugu. Irakasle bat gela honetan dihardu egun osoz. Material didaktikoa: Material audiobisual ugari Bertarako sortutakoak
11
Aurrera begira zer Zer dugu hobetzeko:
Antolaketan sakontzen jarraitu behar dugu Materiala egokitzen Irakasleok prestatzen Gela horretako irakaslea behin behinekoa .
12
“ Eskola bizitza da, eskolan, haurrek bizitzen ikasi behar dute, guztiok elkarrekin bizitzen jakin behar dugu, izan ere ba al da gure artean etorkinik ez denik?”.
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.