La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

PREBENTZIOA ETA NEURRI KURRIKULARRAK

Presentaciones similares


Presentación del tema: "PREBENTZIOA ETA NEURRI KURRIKULARRAK"— Transcripción de la presentación:

1 PREBENTZIOA ETA NEURRI KURRIKULARRAK
ELKARBIZITZA PREBENTZIOA ETA NEURRI KURRIKULARRAK Mireia Uranga Arakistain DBH-ko irakasle

2 Elkarbizitzaren kalitatea sendotu binkuloak, har-emanak sendotuz.
Zazpi mailatan: 1. Nork bere buruarekin. 2. Beste pertsonekin. 3. Espazioarekin. 4. Jarduerekin. 5. Adin desberdinekin. 6. Gizartearekin. 7. Naturarekin.

3 Oinarrizko ideia batzuk:
GATAZKEN EBAZPENA Oinarrizko ideia batzuk: ●Gizakiok gauden esparru guzietan ematen dira. ●Normalak dira. ●Gatazka ARRISKU eta AUKERA. ARRISKU: Harremanak apurtzekoa, sufritzekoa. AUKERA: Norbere buruaz ikasteko. Besteak hobeto ezagutzeko. Harremanak sendotu eta aberasteko. Sistemak (erakundeak, enpresak, gizataldeak, gizarteak…) eraldatu eta hobetzeko.

4 Lau tresna kutxa - Boterea. - Arauak. - Konsensuak. - Bananketa.

5 Konsensuak bultzatzeko
●Gatazkaren elementu eta dinamikak ezagutu. ●Erantzuteko modu ezberdinak bereiztu eta modu eraikikorrean erabili. ●Komunikazio asertiboa praktikatu. ●Gatazkak ebazteko negoziaketa eta bitartekaritza praktikatu.

6 Nork bere buruarekin: ●Besteen onartze inklusiboa praktikatu: ikasleena, irakasleena, gurasoena. ●Denak baliotsuak senti daitezela. ●Nork bere burua ezagutu, onartu eta baloratzea praktikatu. ●Inteligentzia emozionala landu. ●Erlajazioa landu. ●Inteligentzia anitzak ezagutu, identifikatu eta garatzen lagundu. ●Bakoitzak bere talentuak deskubritu ahal izateko estimulo desberdin asko eman. ●Kontuz errefortzu positiboarekin.

7 Besteekin ●Komunikazioa ahalbideratzen duten egiturak sortu.
●Elkarlana eta elkarlaguntza bultzatu. ●Estamendu desberdinek egitura desberdinetan harremana izan: irteerak, ospakizunak, elkararlokotasuna, etab. ●Elkarbizitzaren inguruko formakuntza jaso. Inteligentzia emozionala landu: emozioen gestioa, enpatia, komunikazio asertiboa, etab. ●Gatazken ebazpenerako protokolo argiak izan. Bitartekaritza zerbitzu bat sortu.

8 Espazioarekin. ●Espazio egokiak eta atseginak izan.
●Gelako ekologia bultzatu, ekintza anitz egin ahal daitezen. ●Irakaslearen kokapena rebisatu. ●Espazioko zein aspektuk arazoak sortzen dituzten aztertu. ●Espazioen diseinuan partehartzea bultzatu.

9 Jardunarekin ●Metodologia aktiboak eta partehartzaileak sustatu, ikertzea, sortzea, pentsaera kritikoa, mundu erreala ezagutzea bultzatzen dutenak, ahal den guzian ikasleen interesetara egokitu eta beraien aportazioak erabili tresna pedagogiko bezala: abestiak, argazkiak, bidaiak, pelikulak… ●Ildo aberasgarriak ezagutu eta aplikatu: -Ikasketa kooperatiboa. -Hezkuntza sortzailea. -Inteligentzia anitzak. -Ikasketa dialogikoa. -Pedagogia kritikoa. -Psikologia humanista. -PNL -Etab.

10 Adin desberdinekin ●Eskolan bertan adin desberdinak nahasten dituzten
ekintzak antolatu. ●Eskola kanpoko pertsonak ekarri. ●Adin desberdinen arteko komunikazioa bultzatu ( aiton-amonei entrebistak, etab.)

11 Gizartearekin ●Gaur egungo gizartea ezagutzeko ekintzak.
●Inguru hurbila eta urrunekoa ezagutu eta pentsaera kritiko, eraikitzaile eta konprometitua bultzatu.

12 Naturarekin ●Natura ezagutu eta baloratu. ●Zuzenean bizi.
●Dituen arazoak aztertu. ●Egin ahal ditugun ekintzak ikusi.


Descargar ppt "PREBENTZIOA ETA NEURRI KURRIKULARRAK"

Presentaciones similares


Anuncios Google