La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

IRAKASKUNTZA / IKASKETA AKTIBOA

Presentaciones similares


Presentación del tema: "IRAKASKUNTZA / IKASKETA AKTIBOA"— Transcripción de la presentación:

1 IRAKASKUNTZA / IKASKETA AKTIBOA
Maite Garmendia Diana Lindsay 2014

2

3 IKASKETAREN HAUSNARKETA
ONA zertan zaren pentsatu. Idatzi. NOLA bihurtu zinen ONA? Deskribatu. Nola dakizu Ona zarela?

4

5 IRAKASTEKO ERABILTZEN DITUGUN JARDUERA MOTA EZBERDINAK
Ikus- entzutekoak Eztabaidak Irakaslearen azalpenak Elkar irakatsiz Irakurketa Eginez ikasi Erakutsiz

6 ELKARTU JARDUERA MOTAK ETA IKASLEAREN BARNERATZE PORTZENTZAIA
IKASKUNTZAREN PIRAMIDEA Irakaskuntzaren piramidea Ikus- entzutekoak Eztabaidak Irakaslearen azalpenak Elkar irakatsiz Irakurketa Eginez ikasi Erakutsiz

7 IRAKASKUNTZAREN PIRAMIDEA
Azalpenak Irakurketa Ikus-entzutekoak Erakutsiz Eztabaidak Eginez ikasi Elkar-irakatsiz

8 PLANGINTZA Partaideek mintegi honetan ikasleen partaidetza eta ikaskuntza aktiboa bultzatzen dituzten teknikak partekatu eta erabiltzeko aukera izango dute. Nortzuk garen. Mintegiaren zergatiak. Ikaskuntza aktiboa zer den. Teknika eta pista erabilgarri batzuk ikaskuntza aktiboa gureganatzeko. Jarduera ezberdinak eginaz, hausnartuz, hitz eginez ikasiko dugu.

9 ZER DA IKASKETA AKTIBOA?
Eginez ikastea. Gauzak egitea: Partehartzea. Hitz egitea oinarrizkoa da irakaskuntza prozesuan Ikaskuntza aktiboa eginez ekitea da. ( hizkuntza / edukia). Ikasleak hitz egiten behar ditugu denbora gehiagoz. ikasleari pentsatzeko denbora emanaz, hitz egiteko aukerak emanaz.

10 Ahozko interakzioaren garrantzia ikas- irakas prozesuan.
Zer da ikaskuntza? (Vygotsky) Hizkuntza eta aprendizaiaren arteko erlazioa Interakzioaren garrantzia. Zer da ikaskuntza?Ikaskuntza, helburu jakin bat duen jarduera batean, besteekin parte hartzearen ondorioa da. (Vygotsky) Interakzioaren garrantzia. ikas-irakaskuntza prozesuaren giltza da eta hizkuntzaren garapenaren faktore garrantzitsua. (Gibbons) Bai linguistikoki baita metodologikoki ere

11 Hitz egin ikasteko- Ikasi hitz egiteko.
‘EXPLORATORY TALK’ (Mercer)/ “ Esplorazio Elkarrizketa” ren garrantzia. Outputa beharrezkoa da hizkuntza garatzeko (Swain) Plangintza sistematikoaren beharra. Diskurtso gramatikalago, koherenteago eta ulergarriago bat bideratzen du.

12

13 BICS & CALP (Cummins) BICS = BASIC INTERPESONAL COMMUNICATION SKILLS (PERTSONEN ARTEKO OINARRIZKO KOMUNIKAZIO TREBETASUNAK) CALP = COGNITIVE ACADEMIC LANGUAGE PROFICIENCY (5 URTE) HIZKUNTZA AKADEMIKO KOGNITIBOAREN GAITASUNA

14 BINAKAKO LANA Pentsatu, bikotea, partekatu

15 Informazio hutsuneak

16 TALDE LANA Orri partekatua Sailkapena Puxika eztabaida
Irakurketa partekatua

17 Orri partekatua (Placemats) Irakaskuntza aktiboaren arazoak/ Ikasleen partehartze aktiboak sortzen dituen arazoak Group 1.Taldekidearen ideiak Taldeko ideiak 2.Taldekidearen ideiak 4.Taldekidearen ideiak 3. Taldekidearen ideiak

18 Placemats - topic Zergatik ez dira ikasleak aktiboak?
Zergatik ez dute ikasleek parte hartzen?

19 Denboraren arduraduna. Hizkuntza arduraduna. Aurkezlea.
TALDEKO ROLAK Idazkaria Denboraren arduraduna. Hizkuntza arduraduna. Aurkezlea.

20 IKASKETA AKTIBOAN PARTE HARTZEN DUTEN FAKTOREAK
Irakaslearen papera. Ikasle-ikasle arteko dinamika. Ingurua eta tresnak.

21

22 Aukeratu zuen eremuko pertsonai garrantzitsu bat. Nor da?
Puxika eztabaida Bikoteka gai antzekoren bat ematen duenarekin elkartu. Aukeratu zuen eremuko pertsonai garrantzitsu bat. Nor da? Non bizi izan zen? Noiz bizi izan zen? Zer egin zuen? Zergatik izan zen garrantzitsua? Pertsonai garrantzitsu hauek airezko globo batean daude. Globoa altura galtzen ari da.Airean mantentzeko, pertsonak kanporatu behar dira. Zein salbatuko ditugu? Zure pertsonaiaren aurkezpena / eztabaida prestatu beste kideentzat. Deskribatu pertsonaia, noiz bizi izan zen, gizateriarentzat zergatik izan den garrantzitsua, zergatik egon behar duen globoan. Klasekideei aurkeztu. Apunteak hartu, galderak…

23 Zer egin zuen, asmatu, idatzi…?
Pertsonaia Noiz bizi izan zen Non bizi izan zen Zer egin zuen, asmatu, idatzi…? Zergatik da garrantzitsua gizateriarentzat?

24 TALDE LANA Talde lanaren beharra:
Ikasleek hizkuntza entzuteko aukera gehiago. (input gehiago) Ikasleek interakzio gehiago, beraz, output gehiago, hizkuntzaren erabilera handiagoa. Testuinguru egokiak. Erredundantzia. Galdera mota ezberdinak.

25 Mila esker eta hurrengorarte!
GAURKO MINTEGITIK ETXERA ERAMANGO DUZUN IDEIA GARRANTZITSU BAT HURRENGO MINTEGIAN LANTZEA GUSTATUKO LITZAIZUKEN GAIREN BAT Mila esker eta hurrengorarte!


Descargar ppt "IRAKASKUNTZA / IKASKETA AKTIBOA"

Presentaciones similares


Anuncios Google