Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
1
IRAKASLEENTZAKO TAILERRA
BOISE 2009ko uztaila IRAKASLEENTZAKO TAILERRA
2
1.- BERBETAN berba egiteko ariketak edozein material baliagarria da
Gakoa HELBURUA
3
materiala / aktibitatea aukeratu ikasleari helburua jakinarazi
helburua markatu materiala / aktibitatea aukeratu ikasleari helburua jakinarazi gauzatzeko era erabaki
4
GAUZATZEKO ERA binaka jarri → aktibitatea burutu → entzundakoa aditzera eman elkarri binaka jarri → aktibitatea burutu → bikotekideak nahasi gurpil berbontzia → feedback ...
5
PRAKTIKA HELBURUA→ deskribapena (pertsona / lekua / objektua…)
MATERIALA → zein material mota izan ahal da egokia helburua lortzeko? MATERIALIK EZ → zer egin ahal dugu helburua lortzeko? TAULARATZEA → ...
6
2.- AZALTZEN Hausnartu: Zer azaldu behar dugu? Helburua jakinarazi
Eredua eman irudia esaldia Ikaslea trebatu
7
adibidea ZER (helburua) → zergatik: ...-elako → ZERTARAKO → arrazoiak emateko EREDUA → (non dago umea? Zergatik? ) → EREDU BERRIAK IKASLEEK SORTUAK→ umeak aurpegi txarra dauka, sukarra daukalako / umeak panpina dauka, asko gustatzen zaiolako…
8
PRAKTIKA ZER (helburua) → ________→ ZERTARAKO → ________EREDUA →
BERRIAK IKASLEEK SORTUAK→ _________
9
Klase aktiboa = erdara gutxi
3.- EUSKARA ALA EZ GARA! “Euskara bihotzean, erdara ezpainetan” Hasieratik jarrera + Ezinegona = atsedena Klase aktiboa = erdara gutxi
10
4.- BIRPASATZEN on line Klase presentziala hurrengo klasea
Ohiko materiala Moodle (foroa, mezularia) → elkarlana bultzatu
11
PRAKTIKA Azken klasean deskribaketa egiten ikasi dute ikasleek. Prestatu aktibitate bat birpasa egiteko, ahal dala, elkarlana bultzatuz.
12
5.- ZUZENKETAK HAUSNARTU Zer zuzendu? Dena? ahoskera gramatika joskera
egokitasuna hiztegia
13
Noiz zuzendu? HASIERAN → akatsen perfila BITARTEAN → neurriz
AMAIERAN → oharrak jaso /egokitasuna lantzeko egokia
14
Zelan zuzendu? Txartelak / keinuak erabiliz (A)
Zuzendu / errepasatu / errepikatu berbak erabiliz (A) Grabatuz (A) Beste ikasle bati beste batek esandakoa zuzentzeko eskatuz (A) Gurpila erabiliz idatzitakoa zuzentzeko (I) Autozuzenketarako koloreak / zenbakiak / pistak emanez (I) (autozuzenketa egin ostean, irakasleari itzuli ariketa)
15
Gogoratu: Zuzendu ↓ Ulertarazi Trebatu (egoera erreala / hurbiltasuna)
16
6.- MATERIALA ERABILTZEN
Hausnartu Askotan materialean datorrena baino ez dugu burutzen. Hala ere, materiala eta inprobisatzeko daukagun gaitasuna uztartu beharko genituzke, aukera pilo baten aurren gaudelako konturatu barik. Galdu beldurra inprobisatzeari!
17
PRAKTIKA Aztertu materiala eta azaldu zer nolako erabilera eman ahal zaion. Laguntza gisa, kontuan hartu bi puntu hauek: zer landu: komunikazio zein hizkuntza arloan. zelan: prozedura.
19
KLASEA ZUZENKETAK / FEEDBACK
20
Bihotz-bihotzez, eskerrik asko euskararen alde egiten duzuen lanagatik.
Maria
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.