La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Berritzegunearen eskaintza

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Berritzegunearen eskaintza"— Transcripción de la presentación:

1 Berritzegunearen eskaintza
IK/KI hh-lh Berritzegunearen eskaintza HH – LH -HPB

2 Gelaren aniztasuna kudeatzeko,
Ikasle guztien hezkuntza prozesua bermatzeko, Ikasleek, denek, gehiago eta hobeto ikasteko, Zuek eta gu, elkarrekin,jantzi eta gelara eramateko plangintzak –aukerak egiteko uneak/guneak Ikaskuntza kooperatiboaren bidetik Eskaini nahi dizkizuegu. Horretarako, eskura : -Ikaskuntza kooperatiboa -GU, aholkulariok ( denbora, elkarlana,…)

3 SAIOAREN EGITURA Ikasketa kooperatiboa nola ulertu : ZERTAZ ARI GAREN.
PPTa hau non/nola aurkitu. Ikasketa kooperatiboa nola ulertu : ZERTAZ ARI GAREN. Bilera honen nondik- norakoak. Ikasketa kooperatiboaren balio erantsia : ZEREN BILA. Berritzegunearen eskaintza Martxan ditugun programa kooperatiboak. Aurrera begira : Ikasketa kooperatiboan PARTE HARTU NAHI IZANEZ GERO.

4 PEDAGOGIA EKINTZAILEA HEZKUNTZA PROZESUAREN
IKASLE GUZTIEN ARRAKASTA OINARRIAK EGINEAN ETA ELKARRERAGINEAN OINARRITUZ IKASI eta KOOPERATU PEDAGOGIA EKINTZAILEA IKASLEA BERE HEZKUNTZA PROZESUAREN PROTAGONISTA

5

6

7

8

9

10 ik/ki IKASI KOOPERATZEN KOOPERATUZ IKASI

11 METODOLOGIAREN OINARRIAK
ZERTAZ ARI GARA?

12 NORBANAKO LAN EKITATIBOA NORBANAKO LAN EKITATIBOA NORBANAKO LAN EKITATIBOA NORBANAKO LAN EKITATIBOA TALDE-LAN KOOPERATIBOA, NORBANAKO LANEN BATURA BAINO GEHIAGO DA, BALIO ERANTSIA DU.

13 + … egungoari gehitzea da IKASLEAREN NORBANAKO LANA
IRAKASLEA IKASLE ERAGINA IKASLEEN ARTEKO ELKARRERAGINA (lanerako rolak, guztien partehartze ekitatiboa, elkarreragina, ikasteko eta guztiek ikasteko,… planifikatuz) TALDE-LAN / LAN-TALDE KOOPERATIBOA IKASKUNTZA KOOPERATIBOA

14 IKASGELA KOOPERATIBOA (TALDE HETEROGENEOAK)

15 PROGRAMAREN EREMUAK: A C B Talde-kohesioa Talde-lana Talde-lana
Ikaskuntzarako baliabidea C Talde-lana edukia

16 ./. 2013-05-06: Berritzegunearen eskaintzaren aurkezpena
GARAIZ ( 3 aste aurretik) Eskaintzaren aurkezpen-deialdia luzatu zen eta honela denbora eskaintzen genuen: Ikastetxeetan diren kezka, behar, interesak, nahiak, asmoak,… jakinik aurkezpenean parte hartu ala ez erabakitzeko, aurkezpenaren berri izanda interesa sortzen duen ala ez aztertzeko, aurkezpenean parte hartzekotan, nor/nortzuk parte hartzeko eta ikastetxean ordezkapenak, e.a. antolatzeko. : Berritzegunearen eskaintzaren aurkezpena ./.

17 Berritzegunearen eskaintzaren aurkezpena
: Berritzegunearen eskaintzaren aurkezpena / ikasturtearen amaiera NAHIKO DENBORA: eskaintza ezagututa, ikastetxean zabalduta (zuzendaritza, ziklo, etapa,…), memoriak eginda eta aztertuta, mahai gainean diren kezka, behar, interesak, nahiak, asmoak,… kontuan izanik, hurrengo ikasturtean Berritzegunearen eskaintzan parte hartu ala ez erabakitzeko

18 3 DARAMATZAGU BURU-BELARRI METODOLOGIA HONETAN:
2010eko Gipuzkoako Jardunaldietan izan genuen eta interesa handia sortu zuen. Ikasturte daramatzagu, mintegian, hilero-hilero bilduz, etapaka (HH,LH eta DBH), biltzen eta lan egiten. Urteko Père Pujolàs-en 3 formazio-saio izaten ditugu. Tarteka, berarekin batera lan egiten duen José Ramón Lago, LAGUNTZA GEHIAGO BEHAR-IK/KI, esparrua gidatzen duena.

19 ESKAINTZAREN ZERGATIAK?
Pujolás etorri izan denean formakuntza saio bat eskaintzera, gure eremutik jendetza hurbiltzen delako, Berritzegunean, ikasketa kooperatiboaren inguruan saioren bat antolatu izan dugunean, jendetza hurbiltzen delako, Ikastetxeekin lanean aritu izan garenean, ikasketa kooperatiboaren ildotik lan egitea irakasleek ondo hartzen dutelako eta probatu eta gero, jarraitu nahi izaten dutelako. Azken urteotan ikasketa kooperatiboaren inguruan lanean izan ditugun ikastetxeek Zarauzko eremuan bertako errealitatera / martxara egokituz, mintegia antolatzeko esan digutelako. Interesa sumatzen dugulako.

20 ZEREN BILA IK/KI rekin?

21 ? Aniztasunari Bizikidetza hobeto gelako giroa erantzun nahi.
hobetu nahi. Aniztasunari hobeto erantzun nahi. ?

22 IK/KI-ren AUKERAK SOZIALIZAZIOA / TALDE IZAERA ( ikasle denak gelan)
GELAKO GIROA HOBETZEA. ANIZTASUNAREN TRATAERARI AURRE EGITEA: INKLUSIBIDADEA IKASLERIAREN PARTEHARTZE AKTIBO HANDIA: IKASLERIAREN PRODUKZIO MAILA HANDIA ELKARRERAGIN HANDIA: ikaskuntza aktiboa IKASKETETAN AURRERATZEA: notak hobetzea.

23 BERRITZEGUNEAREN ESKAINTZA:
HASIERAKO FORMAZIOA: orokorra (2ordu) eta zehatza(2-3 saio) TALDE LANA ZIKLOKA (MINTEGIA) BERRITZEGUNEAN: teorikoa (1ordu 15’)-praktikoa ( 1ordu 45’, atsedena -15’-barne), arlo baten inguruan, ikasturtean zehar, 2 (?)goizetan. IKASTETXEAN FORMAZIOA ETA TALDE LANA IKASTURTEAN ZEHAR: zikloka, irakasleria guztiarekin. IRAKASLE-AHOLKULARIOK: harreman zuzena noiznahi argitzeko, kontsultatzeko, aholkularitza jasotzeko; jarraipena egiteko; sistematikoki lan egiteko; … LANERAKO LAGUNAK PUJOLÀSen eta LAGOren formazio saioetan parte hartzea. PROGRAMAREKIKO MATERIALA. BERRITZEGUNETIK IKASTETXERAKO AHOLKULARITZA GLOBALA (HPB-ETAPA) ???

24 HASIERAKO FORMAZIOA BEHAR
HASTEKO HASIERAKO FORMAZIOA BEHAR ( 2 ordu) -Ikastetxean, irailean, edo -Berritzegunean, irailean.

25 MINTEGIAK IK/KI HH LH 1. ZIKLO LH 2. ZIKLO LH 3. ZIKLO ENGLISH PT-EKIN
KONTSULTOREEKIN IK/KI

26 Bilerak, astegunak eta ordutegia
1.hiruhilabetea 2.hiruhilabetea 3.hiruhilabetea Asteguna ordutegia lh 1. ziklo x Astelehena 9:30-12:30 lh 2. ziklo lh 3. ziklo Astelehena 9:30-12:30 hh ? Asteartea 9:30-12:30 English 14:30-16:30 Kontsult. PT

27 1.bilera 2013ko urria Astelehena Asteartea Asteazkena Osteguna Ostirala Larunbata Igandea IRAILA 30 1 2 3 4 5 6 lh1z 8 9 10 11 12 13 lh2z hh 16 17 18 19 20 lh3z 22 23 24 25 26 27 english Pt… KONT. 31

28 1.bilera 2013ko azaroa Astelehena Asteartea Asteazkena Osteguna Ostirala Larunbata Igandea 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 kont 27 28 29 30

29 2.bilera 2014ko urtarrila /otsaila 6 7 8 9 10 11 12 14 15 16 17 18 19
Astelehena Asteartea Asteazkena Osteguna Ostirala Larunbata Igandea 6 7 8 9 10 11 12 Lh1z 14 15 16 17 18 19 Lh2z hh 22 23 24 25 26 Lh3z Pt… 29 30 31 Otsaila 1 2

30 2.bilera 2014ko urtarrila /otsaila 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Astelehena Asteartea Asteazkena Osteguna Ostirala Larunbata Igandea english 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 kont 26 27 28

31 HH mintegirako LAN EREMUAK :
Matematika Hizkuntzaren lanketa Mintzamena Irakurmena Idazmena Saio kolektiboak / talde handian / Ebaluazioa: autoebaluazioa – koebaluazioa Zientzia: esperimentuak Jolas kooperatiboak Margotegia Musika LH mintegirako LAN EREMUAK : Matematika Hizkuntzaren lanketa Mintzamena Irakurmena Idazmena Ikasten ikastea: aurrejakintzak, aurrikuspenak, eginbeharrekoaren jabetzea, antolamendua-plangintza, berrikuspenak, Saio kolektiboak / talde handian / Tutoretza Ebaluazioa: autoebaluazioa – koebaluazioa Gorputz hezkuntza Plastika Musika

32 Mintegien egitura HASIERAKO FORMAZIOA
Ikastetxean edo Berritzegunean 2orduko saioa edo 2orduko 2 saio. TEORIA-Praktika oinarritzeko edo sendotzeko TEORIA Hausnarketa, argibideak, Praktika oinarritzeko edo sendotzeko PRAKTIKA Ziklora, Mailara, arlorako plangintzak, jarduerak eta egiturak. PRAKTIKA Ziklora, Mailara, arlorako plangintzak, jarduerak eta egiturak.

33 Matematika HH 1. bilera 2. bilera 09:30-10:45
Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Eragiketak - Neurketa ERRUTINETAN ETA SAIO KOLEKTIBOETAN Helburuak argi Mailaz maila: -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa 2. bilera 09:30-10:45 Esperientzien trukaketa Landutako programa eta jardueren balorazioa Egindako egokitzapenak Zalantzak eta argibideak. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Eragiketak - Neurketa TXOKOETAN, ERA AUTONOMOAN: Helburuak argi Mailaz maila: -Ikasleen eskura materiala. -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa

34 Hizkuntza HH 1. bilera 2. bilera 09:30-10:45
Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Mintzamena-idazmena ERRUTINETAN ETA SAIO KOLEKTIBOETAN Helburuak argi Mailaz maila: -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa 2. bilera 09:30-10:45 Esperientzien trukaketa Landutako programa eta jardueren balorazioa Egindako egokitzapenak Zalantzak eta argibideak. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Mintzamena-idazmena TXOKOETAN, ERA AUTONOMOAN: Helburuak argi Mailaz maila: -Ikasleen eskura materiala. -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa

35 Hizkuntza LH 1.zikloa 1. bilera 2. bilera 09:30-10:45
Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Ariketak-irakurmena. Helburuak argi Mailaz maila: -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa 2. bilera 09:30-10:45 Esperientzien trukaketa + Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Mintzamena-idazmena Helburuak argi. Mailaz maila: -Ikasleen eskura materiala. -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa

36 Hizkuntza LH 2.zikloa 1. bilera 2. bilera 09:30-10:45
Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Ariketak-irakurmena. Helburuak argi Mailaz maila: -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa 2. bilera 09:30-10:45 Esperientzien trukaketa + Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Mintzamena-idazmena Helburuak argi. Mailaz maila: -Ikasleen eskura materiala. -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa

37 Hizkuntza LH 3.zikloa 1. bilera 2. bilera 09:30-10:45
Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Ariketak-irakurmena. Helburuak argi Mailaz maila: -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa 2. bilera 09:30-10:45 Esperientzien trukaketa + Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Mintzamena-idazmena Helburuak argi. Mailaz maila: -Ikasleen eskura materiala. -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa

38 ENGLISH 1. bilera 2. bilera 3. bilera 09:30-10:45
Landu beharreko EREMUAREN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Mintzamena 3 zikloetan Helburuak argi Mailaz maila: -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa 2. bilera 09:30-10:45 Esperientzien trukaketa + Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Entzumena Helburuak argi. Mailaz maila: -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa 3. bilera 09:30-10:45 Esperientzien trukaketa + Landu beharreko EREMUEN kontestualizazio curriculumean (helburuak,...ebaluazioa) Egitura egokienak eta moldaketak (etapara, jarduerara, aniztasunera): gogoratzea eta aurkeztea. 10:45-12:30 EREMUAREN LANKETA ESPEZIFIKOA Irakurmena Helburuak argi. Mailaz maila: -Prozedurak. -Jarduerak. Ebaluazioa eta koebaluazioa

39 Hizkuntzarekin hasi, Aukeran: -Funtsezko gaitasuna delako,
-Zuzen-zuzenean, 3 arlotan eragiten dugulako, -Hizkuntzen arteko trataera bateratua eta koherentziari heldu geniezaiekeelako, -Datorren ikasturtean, diagnosian, hiru hizkuntzak aztergai ditugulako,

40 PT 1. bilera: 1.ZIKLORAKO HIZKUNTZA: ariketak, mintzamena, irakurmena, idazmenaren Aniztasunaren arabera, lanketarako egituren egokitzapena Ebaluazioa eta koebaluazioa 2. bilera: 2.ZIKLORAKO 3. bilera : 3.ZIKLORAKO

41 KONTSULTOREAK IKASKETA KOOPERATIBOAREN BALIABIDEAK
ANIZTASUNAREN TRATAERAN ETA IKASLEEN ARRAKASTARAKO BIDEAN

42 MINTEGIRA NOR ETORRI Ateak guztientzat irekiak leudeke.
Egokiena, etapako mintegietara, zikloko edo arloko irakasle denak etortzea, horrela, gero, ikastetxean, kideen arteko formazioko eroale lana egin beharrik ez; baina antolamendua arazoak izango bagenitu ( eta daudela badakigu), hona hainbat aukera: Saio batera, maila batekoak eta bestera bestekoak. Saio batera bi mailetako erdiak eta bestera beste bi erdiak. Saio bakoitzera, gutxienez, maila bakoitzeko 1. Saio bakoitzera, gutxienez, zikloko 1 (sumatu izan dugu, ikastetxe bereko irakasleek, gutxienez, binaka etortzea nahi izaten dutela).

43 Berritzegunean bilerak:
PROGRAMAREKIKO ARDURADUNAREKIN: 2? Irailean : ikasturterako plangintza zehaztea. Maiatzean : memoria LH 1. ziklo LH 2. ziklo LH 3. ziklo ENGLISH HH PT KONTSULTOREEKIN

44 Konpromezuak PROGRAMA GELAN APLIKATZEA Tipi-tapa, LHn Taka-taka, HHn
Mintegian parte hartzea.

45 DAGOENEKOZ MARTXAN

46 Bikoteka irakurtzen

47 ZIENTZIA HH – LH 1. ZIKLOA

48 gelarako eskuhartze globala
geg gelarako eskuhartze globala Une batean ( ikasturte, ebaluazioaldia, …), gelaren berezitasunak medio, irakasleen- ikastetxearen- Berritzegunearen arteko elkar lana.

49 Aurrera begira: Ikastetxean hausnartu Argibide gehiago beharko bazenute /gu ikastetxera joatea beharko bazenute, gurekin harremanetan jarri (agenda arazoak bakarrik) Programan gurekin parte hartzea ala ez erabaki eta guri adierazi (ahal izanik ikasturte honen amaierarako eta telefonoz, korreoz edo hurrengo diapositibako taulatxoa erabiliz). Ikasturtearen hasieran, prestatuko dugun PRESTAKUNTZA EKINTZAN izena eman

50 IKASTETXEA: …………………………………………………………………………………………..
an, Ikasketa kooperatiboaren inguruan zuekin ondorengo mintegietan parte hartu nahi dugu: HH LH 1. ZIKLOA LH 2. ZIKLOA LH 3. ZIKLOA ENGLISH PT KONTSULTORE IKASTETXEAN HASIERAKO FORMAZIORIK NAHI? 2 ORDUKO SAIOA 2-3 SAIOKO FORMAZIOA HARREMANETARAKO IKASTETXEKO ARDURADUNA: ……………………………………………………………………………………………………………..

51 ESKAINTZA HAU, NOIZ ARTE ?
Urte batzuk aurreikusten ditugu, baina bi aldagaien arabera: -Zuen asebetetzea, -Gu hemen izatea.

52 Jesus Mª eta Jose Luis Mintegietako arduradunak / emaleak:
HH LH 1. ZIKLOA LH 2. ZIKLOA LH 3. ZIKLOA ENGLISH Jesus Mª eta Jose Luis PT KONTSULTOREAK (IK/KI saioetan) HPB ko aholkulari arduraduna, Jesus Mª eta Jose Luis

53

54

55

56

57

58

59 ADIBIDEA IKASKETA KOOPERATIBOA LH 1. ZIKLOA

60 Kontuan hartzeko 2 data:
Maiatzaren 10: Gipuzkoako XII. Berriztapen Jardunaldiak: Ikasketa Kooperatiboa. Pere Pujolàsen hitzaldia. Ekainaren 27-28: IKASKETA KOOPERATIBOAREN II SINPOSIUM Pere Pujolàs, Jose Ramón Lago,...

61 ELKARREKIN BADUGU ZER EGIN!
ESKERRIK ASKO ELKARREKIN BADUGU ZER EGIN!

62


Descargar ppt "Berritzegunearen eskaintza"

Presentaciones similares


Anuncios Google