La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA

Presentaciones similares


Presentación del tema: "HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA"— Transcripción de la presentación:

1 HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA
SARE SOZIALAK

2 Edukien kudeaketa eta planifikazioa Estiloa eta tonua Estatistikak
SAIOA: DIAGNOSTIKOA Edukien kudeaketa eta planifikazioa Estiloa eta tonua Estatistikak Estrategia idatzi

3 EKINTZA KOKATU: Arloko sare sozialak martxan jarri Ekintza honen helburua da HNGen sustapen-arloko sare sozialak martxan jartzeko aholkularitza eta laguntza eskaintzea eta, zuen beharrak kontuan hartuta, gai hau lantzeko prestakuntza diseinatzea.

4 Sare Sozialen estrategia sortzeko bide-orria
HELBURUA NOLA GARATUKO DUGU UDALAREN SARE SOZIALEN AZTERKETA OROKORRA + HELBURUAK/KANALAK/ERABILTZAILEAK (sare sozial horizontalak/bertikalak) UDALAREN SARE SOZIALAK Zein da gure egoera, Atala/Zerbitzuak?? HELBURUAK zer lortu nahi dugu? KANALAK Zein sare sozial aukeratu beharko nuke? ZEIN HARTZAILERENTZAT? Urtarrilaren 23ko astean posta elektronikoz txantiloi bat bidaliko dugu osatzeko. Aldez aurretik, azterketa/hausnarketa egiten joatea komeni da… EDUKIEN PLANIFIKAZIOA / kudeaketa Nola antolatu sare sozialak nire egunerokotasunean? PROGRAMAZIOA. Denboren neurketa + KOORDINAZIOA (Lan-taldea: nork kudeatuko ditu/dituzte, nola koordinatu) Otsailaren 13ko astean posta elektronikoz txantiloi bat bidaliko dugu edukiak planifikatu ahal izateko. ESTILOA / TONUA + ESTATISTIKAK Ze estilo erabiliko dugu sare sozial bakoitzean? (Hizkuntza, tonua) Linea korporatiboa: irudiak, logotipoak, etab. ESTATISTIKAK: nola neurtu, zer neurtu, kontrola. ESTILOA/TONUA Martxoaren 13ko astean laguntza/materialak bidaliko dira ,hizkuntza, tonua, linea korporatiboa aukeratzeko. ESTATISTIKAK: martxoaren 13ko astean txantiloiak eta ereduak bidaliko dira, sare sozialen eraginkortasuna neurtzeko, eta udal bakoitzak aztertu beharko du zer neurtuko duen, zenbatean behin, etab. IKASTAROA * Sare sozialen kudeaketa eta estrategia modu praktikoan ikusteko prestakuntza. Aurrez aurreko ikastaroa eskainiko zaie ekintzan izena eman duten udalei.

5 SARE SOZIALEN ESTRATEGIA DISEINATU:
3. EKINTZA ZEHATZAK ETA EMAITZAK NEURTU EMAITZA NEURGARRIAK, EMAITZA EZ NEURGARRIAK, BALORAZIOA, HOBETZEKO PUNTUAK 2. EDUKIEN PLANGINTZA/PROGRAMAZIOA ETA KOORDINAZIOA PLANGINTZA, KOORDINAZIOA, KONPETENTZIA EDO ADIBIDE ONAK EZAGUTU, ESTILOA DEFINITU 1. ESTRATEGIAREN OINARRIA DIAGNOSTIKOA, HELBURUAK, HARTZAILEAK, KANALAK.

6 MAIATZA EKAINA ESTRATEGIA OSATU
Udalaren sare sozialen estrategia (TXOSTENA) osatuta izatea ekainaren bukaerarako. Urtarriletik maiatzera bitartean landu den guztia bildu, forma eman, sarrera eta bukaera idatzi, etab. Maiatz hasieran udal bakoitzak berea osatuko du, eta hilaren bukaerarako GAZTERIA-ARLOKO SARE SOZIALEN ESTRATEGIAren txostena bidaliko zaio komunikazio-bulegoari. EKAINA BALORAZIOA Ekintzaren BALORAZIOA egingo da. Balorazioa egiteko, kontuan hartuko dira urtarriletik maiatzera bitartean egindako lanketa, ikastaroa eta toki-mailako komunikazio taldearen iritziak ere.

7 DIAGNOSTIKOA ESTRATEGIAREN OINARRIA: diagnostiko egokia egitea eta HELBURUAK eta LEHENTASUNAK ondo finkatzea izango da. Zeintzuk dira nire gabeziak? Zeintzuk dira hobetzeko arloak? Norengana iritsi nahi dut? Zein hartzaileri emango diot lehentasuna aurten? Zein kanal aukeratuko dut hartzaile bakoitzarentzat?

8 DIAGNOSTIKOA Jaso ditugun diagnostikoen AZTERKETA orokorrean:
Gazteria arloan eta udalean orokorrean ez daude planik edo estrategiarik eginda. Udalaren ikuspegia (arauak, estilo, lehentasunak) ezagutzea ezinbestekoa da sare sozialak egoki kudeatzeko. HOMEGENEIZATU/INTEGRAZIOAREN GARRANTZIA. Akats nagusia: HELBURUAK oso orokorrak.

9 DIAGNOSTIKOA ADIBIDEAK: Norengana iritsi nahi dugu?
GAZTEAK NERABEAK FAMILIAK ELKARTEAK HERRIA Zer lortu nahi dugu? EGITEN DUGUNA ZABALDU Hartzaile gero eta zehatzagoak hobeto OSO OROKORRA HORI LORTZEKO ZER EGITEN DUGU SARE SOZIALETATIK KANPO?

10 DIAGNOSTIKOA Gure estrategiaren HELBURUAK zenbat eta zehatzagoak, orduan eta ERAGINKORRAGOA HELBURU OROKORRAK: Herrian atala ezagutzea (orokorrean) Gurasoek zerbitzuak ezagutzea: ludoteka Gaztelekua: herriko eragileek atala ezagutzea Nerabeen parte-hartzea handitzea Helburu oso orokorrak

11 DIAGNOSTIKOA Adibide onak:
Gure estrategiaren HELBURUAK zenbat eta zehatzagoak, orduan eta ERAGINKORRAGOA HELBURU OROKORRAK: HELBURU ZEHATZA Herrian atala ezagutzea ( orokorrean ) Atalean egiten dena sare sozialen bidez gizarteratzea, astean bi argitalpen jarriz. Gurasoek zerbitzuak ezagutzea: ludoteka Hilero gurasoen 10 atsegite lortzea. Gaztelekua: herriko eragileek atala ezagutzea Hilero herriko eragile estrategikoen  10 atsegite lortzea Nerabeen parte-hartzea handitzea Gaztelekuko ohiko erabiltzaile ez diren nerabeek hilean behin Gaztelekuko ekintzaren batean parte hartzea. Adibide ona: HELBURU ZEHATZAK

12 Sare sozialetan egiten dugunaren %8 bakarrik ikusten da
Sare sozialetan egiten dugunaren %8 bakarrik ikusten da. Marketing eta publizitatearen atal txiki bat dira. Beste ekintzak egitea ezinbestekoa izango da gure mezua helarazteko: hitzaldiak, lehiaketak, kartel/diptiko fisikoak, prentsako iragarkiak, elkarrizketak, etab.

13 KANAL EGOKIAK aukeratzeko, ezagutu egin behar ditugu.
KANALEN ERREPASO LABURRA: SARE SOZIAL HORIZONTALAK / OROKORRAK Era guztietako erabiltzaileentzat dira eta ez dute gai zehatzik. SARE SOZIAL BERTIKALAK: Gai edo arlo zehatz bat lantzen duten sareak dira. ARGAZKIAK PROFESIONALAK BIDEOAK

14 Sare sozialen motak aztertu ondoren,
ERABAKIAK hartu behar dira: HAUSNARKETA GARRANTZISUA: ZERBITZUAK / ATALAK merezi du bi mantentzea? Baditugu eduki eta baliabide pertsonalak bi mantentzeko?

15 2- Edukien kudeaketa eta planifikazioa
SARE SOZIALEN ESTRATEGIA OSATZEN… NOLA HASI? PLANIFIKAZIOA (EGUTEGIA SORTU) EDUKIEN LANKETA+ MAIZTASUNAREN LANKETA EDUKIEN EGUTEGIA

16 2- Edukien kudeaketa eta planifikazioa
1-PLANGINTZA 2-KOORDINAZIOA 3-Konpetentzia eta adibide onak

17 2- Edukien kudeaketa eta planifikazioa
1-PLANGINTZA: Egutegiaren garrantzia. MAIZTASUNA eta NOLA egingo dugun zehaztu. -ITURRIAK IDENTIFIKATU. PRAKTIKA. Eragileak identifikatu eta jarraitzen hasi: Facebook, Twitter eta Instagram Twitter: ZERRENDAK -EDUKIAK IDENTIFIKATU. Hartzaile eta helburuaren arabera eduki egokiak aukeratu. -PROGRAMAZIOA. Denboraren neurketa. Sare sozialen eguneraketaren maiztasuna. PRAKTIKA. Facebook orriko edukiak programatu. ITURRIAK IDENTIFIKATU: Zein iturri erabiliko dituzu inguruko informazioa ezagutzeko? Nola dakizu haur, nerabe edo gazteei interesatzen zaien gai/ produktu/programen berri? Zure herriko, eskualdeko eta lurralde mailako iturriak identifikatu behar dituzu, zure lehentasunen arabera interesatzen zaizkizun eragile, komunikabide, instituzioekin zerrenda bat egitea komeni da. Nola egin?

18 2- Edukien kudeaketa eta planifikazioa
-PROGRAMAZIOA. Denboraren neurketa. Sare sozialen eguneraketaren maiztasuna. PRAKTIKA. Facebook orriko edukiak programatu.

19 2- Edukien kudeaketa eta planifikazioa

20 2- Edukien kudeaketa eta planifikazioa
2-KOORDINAZIOA: LAN-TALDEA Zehaztu beharko dugu zein izango diren sare sozialak kudeatzen dituzten pertsonak eta nola koordinatuko garen. 3- KONPETENTZIAK ETA ADIBIDE ONAK Herrian besteek egiten dutena ezagutzea ezinbestekoa izango da, eta beraiekin elkarreraginean aritu (partekatu, atsegiteak, aipamenak, kolaborazioak, etab.). ITURRIAK IDENTIFIKATU: Zein iturri erabiliko dituzu inguruko informazioa ezagutzeko? Nola dakizu haur, nerabe edo gazteei interesatzen zaien gai/ produktu/programen berri? Zure herriko, eskualdeko eta lurralde mailako iturriak identifikatu behar dituzu, zure lehentasunen arabera interesatzen zaizkizun eragile, komunikabide, instituzioekin zerrenda bat egitea komeni da. Nola egin?

21 2- Edukien kudeaketa eta planifikazioa
PLANIFIKATZEKO ORDUAN kontuan hartzeko AHOLKUAK: -Argitalpen jarraituak (maiztasuna) -Beste profil batzuekin harremanak izan -Edukiak ere planifikatu! Ez bakarrik sare sozialak! -Erantzunak ondo pentsatu -Beti erantzun -Zure erabiltzaileetara egokitu: hizkuntza, ordutegia eta edukia. Nola egin?

22 Estilo propioa, koherentzia mantendu. Korporatiboa / Instituzionala
3- Estiloa eta tonua Estilo propioa, koherentzia mantendu. Korporatiboa / Instituzionala Informala, gertukoa Umorea erabiltzen Informatiboa Udalean estilo-liburua balego, irizpideak jarraitu. Herriko hizkera. Elebitasuna, euskaraz bakarrik. Berdintasuna Estiloa…. Komunikazio-tonuak bat etorri behar du aukeratu dugun HELBURUAREKIN eta HARTZAILEEKIN.

23 3- Estatistikak NOLA DAKIZU EGITEN DUZUNA JENDEARENGANA IRISTEN DEN ALA EZ? Nola neurtuko dugu? Zer neurtuko dugu? Zenbatean behin neurtuko dugu? Zer tresna erabiliko ditugu? Zer txantiloi erabiliko dugu datuak jasotzeko? Datuak interpretatu: zenbatean behin?

24 3- Estatistikak ZERGATIK NEURTU
Sare sozialetan funtsezkoa da parametro jakin batzuk neurtzea, erabiltzaileei eskaintzen dizkiegun zerbitzuak eta informazioak egokitzeko. Sare sozialei ematen diegun erabilera ulertzeko eta optimizatzeko biltzeari, neurtzeari , ebaluatzeari eta azaltzeari buruz ari gara hitz egiten. Iturria:

25 3- Estatistikak EUSKARRIAK ELIKATZEA

26 3- Estatistikak Emaitza neurgarriak INPAKTUA

27 Emaitza ez neurgarriak
3- Estatistikak Emaitza ez neurgarriak Sare sozialetatik kanpo jasotako iruzkinak, etab. Balorazioak eta hobetzeko puntuak Emaitza hauen balorazio bat egin beharko dugu. Balorazio horiek egiteko maiztasun bat ere ezartzea komeni da. Balorazio horretan oinarrituz, hobetzeko puntuak identifikatu beharko ditugu, beharrezkoak diren egokitzapenak egiteko.

28 3- Estatistikak EDUKIAK planifikatzeko,
zure erabiltzaileak zein diren ezagutzea komeni da. Nola egin?

29 3- Estatistikak ZEIN EDUKIK IZAN DUTE ARRAKASTA HANDIAGOA? Nola egin?

30 3- Estatistikak INSTAGRAM: ENPRESA / ERAKUNDEAREN PROFILA
Zure biografiak HARRAMENETARAKO botoia izango du. Nola iritsi botoia izango duzu. ESTATISTIKAK ikusi ahal izango dituzu. Iragarkiak egin ahal izango dituzu. Nola egin?

31 3- Estatistikak Ariketa. Instagrameko kontua enpresara aldatu.
Estatistikak ikusteko aukera izango dugu. Nola egin? Gure kontuaren izenaren ondoan, goian, eskuineko izkinean 3 puntuak sakatu. KONTUA/CUENTA – Cambiar a una cuenta empresa Facebook-eko orriaren kontua aukeratu.

32 5- Estrategia idatzi Azkeneko pausua estrategia idaztea da.
Egindako lanketa (TXANTILOIAK) estrategia osatzen laguntzeko materialak dira, baina ez dira estrategia! Nola egin?

33 5-Estrategia idatzi HELBURUAK + HARTZAILEAK+ KANALAK+ ESTILOA / TONUA
DIAGNOSTIKOA + AZTERKETA PLANIFIKAZIOA+ NEURKETA ADIBIDE ONAK Nola egin? HELBURUAK + HARTZAILEAK+ KANALAK+ ESTILOA / TONUA

34 5-Estrategia idatzi Adibide interesgarriak: LEHIAKETAK INSTANT1EAN
ERREALEKO PARTIDETARAKO SARREREN ZOZKETAK KONTZERTUETAKO SARREREN ZOZKETAK (Gaztemaniak) Nola egin?

35 5-Estrategia idatzi Adibide interesgarriak: MOSAIKOAK
Nola egin? EKITALDIAK: hitzaldi bat antolatzen badugu, informazioa unean bertan eman (#traola erabiliz) EGUN BEREZIAK

36 5-Estrategia idatzi ESTRATEGIAK: ADIBIDEAK Nola egin?

37 5-Estrategia idatzi ESTRATEGIAK: ADIBIDEAK
Eusko Jaularitzaren gizarte sareetako erabileraren eta estiloaren gida SARRERA Gizarte sareetako presentziaren oinarriak Gomendioak (integrazioa) Hizkuntza erabilerak Gizarte-sareak: helburuak, hartzaileak, edukiak, erabilera (hizkuntza, traolak, integrazioa…) Facebook Twitter 6. Analisiak eta neurketak Tresnak Nola egin?

38 5-Estrategia idatzi ESTRATEGIAK: ADIBIDEAK Eranskinak.
Sare sozial bat irekitzeko taula Nola egin?

39 5-Estrategia idatzi ESTRATEGIAK: ADIBIDEAK Eranskinak.
-Sare sozialetarako irudi grafikoa (Estiloa) -Sare sozialetan datu-pertsonalak babesteko legea+irudi-eskubideak Nola egin? INTEGRAZIOAren garrantzia

40 5-Estrategia idatzi 1-Diagnostikoa 2-Edukien plangintza
Sarrera Udalaren sare sozialak orokorrean Gazteria: helburua, hartzailea 2-Edukien plangintza Edukien plangintza, koordinazioa eta Programazioa 3-Estiloa eta tonua Estilo grafikoa eta hizkuntza irizpideak 4-Konpetentzia. Adibide onak 5-Neurketa eta egokitzapenen planifikazioa. X udaleko gazteria arloko sare sozialen estrategia Nola egin?

41 5-Adibide onak eta txarrak Kontuan hartzeko aholkuak:
Argitalpenen maiztasun eza Ez erantzun Erabiltzaileekin ez hitz egin Estrategia eza: helburuak argi ez eduki Sare sozial bakoitzari bere identitatea eta estiloa ez ematea. Nola egin?

42 5- Adibide onak eta txarrak Kontuan hartzeko aholkuak:
-PLANIFIKAZIOA: Helburuak, noiz, nola -Eguneratuta eta egunean -Tratu pertsonala (ahal badugu, gertuko irudia azaleratzea) -INTEGRAZIOA: sare sozialak, webgunea, elementu grafikoak -Sare sozialetan gaudela azaldu online eta offline: webgunean beti ikusgai egon, materialetan (kartelak, diptikoak, arretako mostradorean…) -Elkarreragina: komunitatea zaindu Nola egin?

43 EKINTZA GAZTEMATIKA KOMUNITATEA:
“Arloetako sare sozialak martxan jarri” profila Nola egin?

44 EKINTZA Estrategia egin ahal izateko pausuak: txantiloiak+materialak
Ikastaroko power pointa Material osagarria Nola egin?

45 EKINTZA HELBURUA: Ekintza honen helburua da HNGen sustapen-arloko sare sozialak martxan jartzeko aholkularitza eta laguntza eskaintzea eta, udalen beharrak kontuan hartuta, gai hau lantzeko prestakuntza diseinatzea.   UDALAK: Abendutik martxora egindako lanketarekin+ ikastaroarekin= Maiatza bukaerarako UDAL BAKOITZAK ESTRATEGIA osatu eta aurkeztea. Ekainean: BALORAZIOA Nola egin?

46 ESKERRIK ASKO!!!! Zalantzak argitzeko: 943 472580 (Lierni/Nagore)
Komunitatean: @saresozialak_hng @liernigoya @garcianagore Nola egin?


Descargar ppt "HAUR, NERABE ETA GAZTEEN SUSTAPEN-ARLOA"

Presentaciones similares


Anuncios Google