La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Aholkulari berriak, ongi etorriak!

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Aholkulari berriak, ongi etorriak!"— Transcripción de la presentación:

1 Aholkulari berriak, ongi etorriak!
2017ko irailaren 20an

2 Saioaren helburua: Aholkularitza lanaren ikuspegi orokorra ematea
Antolaketa: Ikastetxearen egitura aniztasunari erantzuna emateko Talde lana eta koordinazioa Aholkulariaren zereginen kronograma Ikasturte hasierako ebazpena Ez ohiko baliabideak kudeatzeko prozedura Aplikazioa Ebaluazio psikopedagogikorako prozedura Ez ohiko baliabideak

3 EBAZPENA

4 IKASLEEN ANTOLAKETA. 11. ORRIALDEA
Hezkuntza berriztatzeko Zuzendaritzaren Jarraibideak orrialdeak

5

6 Aniztasunari erantzuteko plan estrategikoa

7

8 IKASTEKO ZAILTASUNAK Hizkuntzarekin aparteko zailtasunak dituztenak.
OHI BAINO MOTELAGO IKASTEN DUTENAK, IKASTEKO ERRITMO MANTSOAGOA DUTENAK. IKASTEKO APARTEKO ZAILTASUNAK DITUZTENAK. Irakurtzeko eta idazteko zailtasunak dituztenak. Kalkulu aritmetikoak egiteko zailtasun nabarmenak . Hizkuntzarekin aparteko zailtasunak dituztenak. ARRETA DEFIZITA DUTEN IKASLEAK, HIPERAKTIBITATEA DUTENAK ALA EZ. MUGAKO ADIMEN GAITASUNA ( PLAN ESTRATEGIKOAN DATOR) BN: INKLUSIBITATEA ETA IKASTEKO ZAILTASUNEI BURUZKO ORIENTABIDEAK ETA MATERIALAK.

9 ADIMEN GAITASUN HANDIAK
Bataz besteko adimen maila baino altuagoa. Ikasteko potentzial ona. Errendimendu akademiko ona edo txarra. Haien interesekiko motibazio handia izaten dute. Goiztiartasuna. • Supergaitasuna. • Talentua.

10

11 BERRITZEGUNE NAGUSIA . CURRICULUMA ABERASTEA

12

13 SAKONTASUN MAILA EZBERDINAK.
Irakasleek ondo informatu eta formatu. Metodologia orokorrean egokitzapenak Materialetan, edukinetan eta ebaluaketan egokitzapenak. Laguntza zuzena, alor espezifikoetan.

14 Hezkuntza indartzeko banakako plana

15 EBALUATZEKO . 22. ORRIALDEA
DENBORA GEHIAGO EMATEA AZTERKETETAN. TESTUAREN FORMATUA ERABILTZEKO MODUKOA. BALIABIDE TEKNIKOAK ERABILTZEA. AZTERKETAK AHOZ EDO ORDENAGAILUZ. TESTUAK IRAKURRI. EBALUAZIO ERIZPIDEAK EGOKITZEA…..

16

17 ESKOLAKO IBILBIDE EDO BALDINTZA PERTSONAL BEREZIAK DITUZTEN IKASLEAK
OSPITALEKO EDO ETXEKO ARRETA EDO ARRETA TERAPEUTIKO HEZIGARRIA BEHAR DUTEN IKASLEAK d 14. orrialdean. Ospitala Etxeko laguntza Arreta terapeutiko hezigarria Gaixotasun minoritarioak, alergiak eta bestelako gaixotasunak.

18 AHOLKULARIAREN FUNTZIOAK.29. orrialdean.
1.8 TRATU TXARRAK, BABESGABETASUN EGOERAK, ABUSU ETA SEXU JAZARPENA .PROTOKOLOA.10. orrialdea. ADOPZIOA.

19 Ikasle etorri berriak Bi helburu: Eskola arrakasta Sozializazio ona

20 Egoera: egokitzapen faseak
ikusi E. Coelho aldentzea bozkarioa kultur-talka berpiztea egokitzapena

21 Ikastetxeko hizkuntza bereganatzeko zenbat denbora beharko da?
urte hizkuntza akademikoan adinari dagokion gaitasuna jendearteko hizkuntza Ikusi CUMMINS

22 Ikaskuntzaren ibilbidea
edukiaren zailtasun maila - A: Hasierako maila C: ¿? testuinguruaren laguntza + - + B: Bitarteko maila D: Maila Aurreratua

23 HIPIrekiko orduez gain…, zer?
Ikasgelaren barruko lana errazteko estrategiak

24 DESBERDINTASUN SOZIALEKO EGOERAN DAUDEN IKASLEAK.
GIZARTE EGOERA AHULA DUTEN IKASLEAK…. IKASLE ASKO DAUDENEAN EGOERA HONETAN ,ESKOLAKO ANTOLAKETAZ GAIN BIDELAGUNA PROGRAMA DAGO.

25 ARRETA GOIZTIARRA .

26 BIGARREN FASEA: HPB aplikazioa: W67. Eskaera psikopedagogikoa nola bideratu. Ez ohizko neurri pedagogikoa: NCE

27 1.- APLIKAZIO INFORMATIKOA

28 2.- HEZKUNTZA PREMIA BEREZIAK IZAN LITZAKETEEN IKASLEEN BALORAZIO PSIKOPEDAGOGIKOA EGITEKO PROZEDURA. Beharrezkoa da gogoraeraztea baloraketa psikopedagogikoaren eskaera, hezkuntza eskuartzearen ez ohizko prozedura bat dela, eta ezohizkoa den heinean, aniztasunari behar adinako erantzuna emateko, baloraketaren eskaera tutoreak aholkulari edota orientatzailearekin batera proposatu eta burutu dituzten ohizko ekimen guztiak gutxiezkoak izan direnean soilik egingo dela

29 PROTOKOLOA HONAKO HAU IZANGO DA:
Ikaslearen tutoreak HPBei dagozkien arazoak somatu laster, ikastetxeko aholkulariari edo orientatzaileari jakinaraziko dio ( itunpeko ikastetxeetan, berriz, zuzendariari, psikologoari edo hauek ordezkatzen dituen pertsonari). Kasu guztietan pertsona honek jarraian aipatzen den moduan jokatuko du. - Ikaslearen zailtasunak orokorrean ulertzeko asmoz, informa- zioa jaso eta dagozkion balorazioa egingo ditu. - Horien arabera, eta egokia balitz. lehenego esku-hartze neurriak ezarriko ditu, somatutako arazoak konpon daitezen.

30 Aipatutako urratsak emanda ere, arazoak dimentsio eta ahalbide arruntak gainezkatuko balitu, ikastetxeko kontsultoreak edo orientatzaileak Berritzeguneko HPBetako aholkulariari azalduko dio kasua, aholkularitza psikopedagogikoaren eskaera gurasoei planteatu baino lehen. Momentu honetan erabakiko da balorazioa eskatzea egokia den ala ez. Baietz erabakitzekotan: 3.1. Eskaeraren zergatiak, ezaugarri nabarmenak zein burututako ekintzak eta bestelako oharrak adierazten dituen dokumentu- laburpena W67 aplikaziotik behera kargatuko da. Kontutan hartu beharko da balitekeela atalaren bat ez betetzeak sortzea eskaeraren itzulpena Berritzegunetik.

31

32 3.2 Aipatutako dokumentua, hots, Aholkularitza psikopedagogikoaren eskaera, ikaslearen espedientean sartzen da eta baliteke Berritzeguneko HPBetako aholkulariak eskatzea balorazioari hasiera ematerakoan. Bertan ezinbesteko guraso edo legezko ordezkarien sinadura jasoko da ( interbentziorako legezko baimena). 3.3 Azkenik, HPBko aplikazio honetatik ON LINE burutuko den aholkularitza psikopedagogikoaren eskaeran sartuko gara.

33 3.-APARTEKO CURRICULUM NEURRIAK
NCE. Irailak 29 baino lehen GELA EGONKORREKO CURRICULUM PROIEKTUA. Irailak 29 b.l. ADIMEN GAITASUN HANDIAK DITUZTEN IKASLEENTZAKO CURRICULUMAREN HEDAPENERAKO EGOKITZAPENAK. Irailak 29 b.l. ESKOLATZEKO EPEAK MALGUTZEA. Maiatzak 30 b.l. MATERIALAK ESKATZEKO EPEAK. Apirilak 11 b.l. / irailak 27b.l.

34 CNE irailaren 29 baino lehen
Aparteko neurria da, curriculumaren arauzko elementuak funtsean aldatzen ditu. Bakarrik neurri arruntak agortu ondoren. Bakarrik HPBko ikasleentzat. HHan ez dira egiten. Hurrengo kurtsorako pasatzeko irizpideak plan horietan agertzen direnak dira. CNE motak: arlokoa eta globala. CNE GLOBALA: elbarritasun intelektuala, Garapenaren nahaste orokorra, elbarritasun anitza. Hiru arlo edo gehiago. Curriculum aldea 2 kurtsokoa izan behar da. Titulaziorik ez CNE ARLOKOA: ikusteko, entzuteko mugitzeko ezgaitasunak, ikasteko zailtasunak: irakurketa, idazketa, kalkulua, hizkuntza nahaste espezifikoa, arreta- hiperaktibitate falta.

35 Mintegian elkar ikusiko dugu urriaren 5ean!
Eskerrik asko!!! Mintegian elkar ikusiko dugu urriaren 5ean!


Descargar ppt "Aholkulari berriak, ongi etorriak!"

Presentaciones similares


Anuncios Google