Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porBeatriz Salazar Martín Modificado hace 6 años
2
Erakundea GIZ-en publikoetara bideratzeak zera esan nahi du:
Beren premiak sistematikoki antzematea eta erantzutea “Gure publikoak bizi” Gure trebetasunak eta mugak ezagutzea “Zer dakigu egiten eta zer egin dezakegu?”
3
Jarduera/zerbitzua Xede-publikoak, lehentsaunezkoak Zerbitzua eskaintzeko metodoak Antolakuntza sistemak Zein dira bete nahi ditugun premiak? Nori? Nola beteko ditugu?
4
zuzenduta egongo diren GIZak
Hasiera-hasieratik momentuoro xede-publiko bakoitzari zuzenduta egongo diren GIZak (barnekoak eta kanpokoak) behar ditugu
5
Ez dago guztientzat balio duen formularik
Askotariko publikoak (publiko guztiak) antzeman eta bereizi, lehentasunak ezarri, beren premiak bete eta fidelizatu Ez dago guztientzat balio duen formularik
6
Publikoak askotarikoak dira
Gure xede-publiko guztiek ez dituzte itxaropen eta interes berberak eta, hortaz, ez dituzte sentsazio, pertzepzio eta emozio berberak.
8
Segmentu batzuk Erabiltzailearen ezaugarri orokorrak:
Adina: 14-17; 18-21; 22-25; 26tik gora Sexua: Mutilak, neskak Diru-sarrerak Lanbidea: Ikasleak oro har, unibertsitateko ikasleak, langile gazteak, langabe gazteak Kokapen geografikoa/jatorria: Hiriguneko gazteak, landaguneko gazteak, etorkin gazteak Gizarte klasea Bizimodua Jarduera: Skate-a, lonjetan elkartzea. Kontsumitzailearen ezaugarriak, zerbitzuari dagokionez: Zerbitzuaren kontsumoa: Artekariak eta solaskideak (hezitzaileak, begiraleak, dinamizatzaileak…) Markarekiko leialtasuna Jarrerak Hobespenak
9
1. Publiko zehatzak: 1. 14 eta 17 urte bitarteko gazteak. 2. 18 eta 21 urte bitarteko gazteak. Lonjetako gazteak. 3. 22 eta 25 urte bitarteko gazteak. 4. 26 urtetik gorako gazteak. Etorkinak. 5. Artekariak.
10
14 eta 17 urte bitarteko gazteak.
Aisiarako azturak: Lonjak, kalea, ikastetxea, ziberra, saltokiak, teknologia berriak erraz eskuratzen dituzte eta erabiltzen dituzte. Bulegoak erabiltzeko maiztasuna eta modua: Bulegoetara gutxien doan publikoa. Joatekotan, naoizbehinka, nagusiki udaberrian, udara begira.
11
14 eta 17 urte bitarteko gazteak.
Eskatzen duten informazio mota: Aisia eta astialdia: udalekuak, ikastaroak, txartelak eskuratzea, ikasturte amaierako bidaiak. Aldi baterako lana: udarako eta Gabonetarako aldi baterako lanak. Zailtasunak: Zaila da beren interesak zein diren jakitea eta une oro beren informazio premietara egokitzea. Zaila da publiko honengana iristeko bideak ezagutzea. Ez dakigu nolako irudia dugun eurentzat eta nola antzematen gaituzten. GIZetara jotzen duenean, ez da publiko proaktiboa.
12
1. 14 eta 17 urte bitarteko gazteak.
Nola egokitu: Eurekin harremanetan jartzeko bide berriak bilatuta (hala nola teknologia berriak): Internet, posta elektronikoa, SMSak. Eta artekariekin, hezitzaileekin, begiraleekin eta abarrekin batera lan eginda. Informazioa erakargarri bilakatzea eta egokitzea. Gazteak fidelizatzea, zerbitzuaren berotasunaren eta zuzeneko tratuaren enpatiaren bitartez. Tratamendu pertsonalizatua, interesa erakustea, feedbacka bilatzea eta kontsulten jarraipena egitea. Irudi ez instituzionalizatua eskaintzea.
13
2. 18 eta 21 urte bitarteko gazteak
2. 18 eta 21 urte bitarteko gazteak. Lonjetan elkartzen direnengan zentratua Aisia-azturak: Oro har, 14 eta 17 urte bitarteko segmentuaren antzekoak direla baieztatzen da. Beren aisia lonjen inguruan antolatuta dago. Eskatzen duten informazio mota: Aisia eta astialdia: tinbal ikastaroak, musika, kontzertuak, kultura jarduerak. Aldi baterako lan eskaintzak: oporraldietako eskaintzak.
14
2. 18 eta 21 urte bitarteko gazteak. Nola egokitu:
Gazteengana hurbilduz, esate baterako, informazioa lonjetara eramanda. Harremanetarako pertsona bat edukita, lonjen eta bulegoaren artean une oro komunikazio pertsonalizatua izateko. Teknologia berrien bitartez eurekin harremanetan jarrita: posta elektronikoa, blog-ak, SMSak… Tresnak ematea informazioa non eta nola bilatu ikas dezaten. Fidelizatzea ez da beharrezkoa, baina bai informazioa bilatzeko tresnak erabiltzeko laguntza ematea. Artekariekin lan eginda (kale-hezitzaileak, dinamizatzaileak…)
15
3. 22 eta 25 urte bitarteko gazteak. Ezaugarriak:
Ikasketak utzi ondoren, berriro ere horretan hastea deliberatzen dabiltzan pertsonak. Ikasketak amaitu ondoren, espezializatu nahi duten ikasleak. Lehen lana bilatzen ari direnak. Erabiltzaile autonomoa, bulegoko zerbitzu guztiak erabiltzen ditu. Eskatzen duten informazio mota: Bekak eta ikasketei buruzko informazioa. Turismo eskuragarri eta merkea. Txartelak… Lana.
16
3. 22 eta 25 urte bitarteko gazteak. Nola egokitu:
Garrantzitsua da tresnak erakustea eta informazioa bilatzeko independetzia eta autonomia bultzatzea. Beste alde batetik, arreta pertsonalizatua oso garrantzizkoa da. Gazteari lagun egitea: informazio prozesua eta artekaritza batera, gaztearen autonomia areagotzeko Zailtasunak bekei dagokienez, askotarikoak direlako eta zaila delako ohikoak ez direnak antzematea (ordena behar da informazioa antzeman, antolatu eta eskaintzeko orduan). SMSak: komunikabide berri eta eraginkorra informazioa igortzeko. Teknologia berriak, oro har. Lehengoan eraginkorra bazara eta konponbidea eskaintzen baduzu, fidelizatzeko modu bilaka daiteke hori.
17
4. 26 urtetik gorako gazteak. Immigraziora zuzendurik.
26 urtetik gorakoek eskatutako informazioa: Aisia, bidaiak, bekak, ikasketekin jarraitzea, lana, etxebizitza, artista talde txikiak, ordenagailuak erabiltzea eta etorkinak. Konponbideak; nola iritsi eurengana? Premiak ezagutuz. Artekariak.
18
4. Etorkinak Ezaugarriak: Hizkuntza eta kultura ez ezagutzea. Premia zehatzengatik eta besteren gomendioagatik jotzen dute zerbitzura. Zaila da beren premiak zein diren jakitea. Eskatzen duten informazioa: Lana, etxebizitza, prestakuntza ikastaroak eta hizkuntza. Nola egokitu: Etorkinen elkarteekin, gizarte-zentroekin, ikastetxeekin, lokutorioekin, tabernekin, etorkinen topaguneekin eta abarrekin koordinatuta lan eginik.
19
- Etorkinentzat beharrezkoak diren establezimendu eta baliabideen zerrenda sortzea (elikagaien bankuak, itzultzaileak eta abar). - Eurengana iristea artekarien bitartez (begiraleak, hezitzaileak, ikasleak eta abar). Garrantzizkoa da giza hurbiltasuna, etorkinak laguntza behar du eta entzun behar zaio. Interesak dituzte, baina batzuetan ez dakite hitzez adierazten edo ez dira ohartzen. Informazioa publiko honi egokitu behar zaio, informazioa itzuli eta modu eskuragarrian aurkeztu. Batzuetan ezin dituzte beste erabiltzaileek darabiltzaten baliabideak erabili (ordenagailua, kasu). Panelen erabilera informazioa bilatzeko.
20
Integrazio kulturala lortzeko esperientzia berriak bilatzea: film laburrak, graffitien erakustaldiak eta abar. IKTBen garrantzia, oro har, publikoengana iristeko eta informazioa hedatzeko: Internetera sartzea ahalbidetzea, CVak egiten laguntzea. - Berebizikoa da erabiltzaileari informazio zerbitzu baterabildua eskaintzea. Egokiena, orotariko aholkularitza zerbitzua.
21
Xede-publikoak: interesa
14 eta 17 urte bitarteko gazteak Lonjetako gazteak Etorkin gazteak
22
Zerbitzu BATERATUAK ez zorabiatu leihatila bakarrak emantzipazio zerbitzuak.
IKTB funtsezko tresnak dira (SMSak, blog-ak...) IKTen garaian, erabiltzaileei LAGUN EGITEA funtsezkoa da nagusiki etorkinen kasuan. Etorkinekin lan egiteak gure pentsamoldeak aldaraztea dakar gainbehera dauden tresnek garrantzia hartzen dute berriz ere adib.: panelak
23
Gaztearen arreta erakartzeko moduak bilatu behar dira sormena, informazioa modu desberdinean aurkeztea Garrantzitsua da GIZetako HARREMANETARAKO GUNEAK sortzea ERABILTZAILEEN (egongelak, irakurgelak…) eta ERABILTZAILE-INFORMATZAILEEN artean. EZ GELDITU GAZTEAK NOIZ ETORRIKO ZAIN!
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.