Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porJoëlle Giroux Modificado hace 6 años
1
IKAS TEKNIKAK Egoera honeri buelta eman nahi badiozu…..ONGI ETORRI!
2
Ikas teknikak Metakognizio prozetsua
Norbanako gaitasunaren perzepzioa: sinesmen baikorra ala etzkorraren balioa Ahalegintzen Porrotaren balio positiboa Arlo ezberdinak ikasteko era ezberdinak
3
Ikas teknikak Planifikazioa: nondik norako bidea
Gure gaitasunak baloratu Helburuak jarri: zuzenak eta 1.pertsonan Helburuei lotutako ekintza zuzenak Baloratzekoak: denpora, kalitatea, ulermena, zailtasunak kokatu Irakaslearen laguntza Motibazioa: funtzionala Emandako urratsak berrikusi
4
Ikasteko ditudan ohiturak aztertu eta aldatzeko plana egin
Etxean “distractores” kendu Mahaian behar izango duzuna baino ez Gelan Apunteak hartzen ikasi Materiala izan Irakasleari galderak egin: tutoretza
5
(Metodoa) Ikasteko denpora aldez aurretik programatzen eta neurtzen da, atsedenaldiak ere bai. Saio bakoitzean egingo duguna argi hasi baino lehen, helburuak barne Ikasgai bakoitzari dagokion ikast-era. Gai garrantsitsuak azpimarratu
6
HAUSNARKETA Non ikasten dut? Noiz? Nola egiten dut?
Zergaitik egiten dut horrela? Ikasten dudana ulertzen ala errepikatzen dut? Ikastera aldatzeko nahian? Zergaitik? Zer lortuko dut? Zer ez dut lortuko? Aldaketarako urratsak
7
1. urratsak Zure buruari proposatutako ekintzak egunero errepikatu: egun Akatsak eta porrotak kontuan hartu baina ez zigortu zure burua. Pausoz pausu Helburuen lorpenen ondorio positiboak imaginatu. Helburuen lorpenen ondorio negatiboak imaginatu.
8
Ikasketa teknikak Azpimarratu Laburpena Mapa kontzeptualak Gogoramena
Errepikapena
9
Azpimarratzea Zer azpimarratzen dut? Informazioa: hitz klabeak eta kontzeptuak Sustantibo eta aditz zehatzak oso baliogarriak dira Dena laburtzen den hitza aurkitu. Irudi mentala: Filmak ez ditugu ikasi eta gogoratzen ditugu I
10
Laburpenak Irakurketa hasieratik amaiera
Saia zaitez irakurtzen duzuna irudikatzen Kontzeptu eta hitz garrantsitsuak , dgnk azpi.. Goikoa zerrendatu eta ordenatu era jerarkikaz: informazio gehiago duena lehenengo,.. Koloretako kodigoa. Nahi dituzuenak baina beti berdinak: idei nagusienak, garrantsitsuak , informazio osagarria
11
Mapa kontzeptuala Grafikoak dira
Helburua: informazioa antolatu, laburtu, ordenatu. Gaia jarraian irakurri eta idei eta konzeptu nagusiak bereiztu. Gai sailetan ikasi eta gogorarazteko egiten dira
12
Mapa kontzeptuala adibidea jarri
Erabilera Mota ezberdinak Ezaugarriak Elementuak
13
Mapa konzeptualak: abantailak
Ikasketa esanguratsua garatzen da. Dakidanetik ikasketa berrira Irudia denez, gogoratzeko, errezagoa da Sintetizatzeko gaitasuna garatzen du Kontzeptuen erlazioak lantzen ditu
14
Oroimena Prozetsua ez da estatikoa, hobe daiteke
3 fasetan oinarriturik: Ikasi behar duguna ezagutu, gorde eta atera Nola garatzen da? Ezagutu Irudi mentala aplikatu Landu eta praktikan jarri Irudimena Errepikapena
15
Ikasketa ezberdinak ikasteko era ezberdinak
Testuak Problemen ebazpena Datuak
16
Testuak Informazioa parrafoz antolaturik agertzen da
Kontzeptu nagusiak zerrendatu Azpimarratu, laburtu, mapa konteptuala, Gaia behin landu ostean gogoratu behar da. Oso komenigarria da ikasten amaitu baino lehen ikasitakoa berriro lantzea
17
Problemen ebazpena Problema zer eskatzen digun eta zer egin behar dugu horretarako ulertu Eman digun informzioa aztertu eta posibleak diren erantzunak baloratu Dagokion formula aplikatu Heldutako erantzuna baloratu eta zuzendu behar izatekotan, emandako urrats guztiak berriro eman akatsa non dagoen jakiteko baloratu
18
Datuak Irudi mentala aplikatzen da
Imajina gauza arraroak kontzeptuak gogoratzeko Errepikapena
19
Konzentrazioa:Aditasuna mantentzeko gaitasuna
Zentratzeko unea hartu:arnasketarekin konektatu (2 min.) Zer egin argi izan eta helburu txikiak jarri Emaiozu 100% egiten ari zaren lantxoari Denpora aldez aurretik neurtua Lantxoari interesa ematea: ongi egitearen ondorioak aztertu Ikasteko era baloratu eta behar izanez gero aldatu
20
Konzentrazioa kaltzen duen: kanpoko baldintzek
Adigabetzen gaituen dena kendu (mugikorra, jatekoa ,beste testuak,…garbiketa) Ordenak konzentrazioa laguntzen du. Gure mahaian ikasteko behar duguna baino ez Ordenagailuan erabiltzen ari garen pestainak soilik Gelan aditasuna erakartzen duten ikaskideengandik at egin
21
Konzentrazioa galtzen duen: barneko baldintzek
Zeregin gehiago gure buruan, arnasketarekin behin eta berriz konektatu joaten garenean Ikasten ari naizenean, beste gai bat burura etortzen balitzait, agendan idatzi eta berriro ikasteari ekin.
22
ESKERRIK ASKO ZURE ARRETAGATIK
EL ÚNICO PEZ QUE NADA CON LA CORRIENTE ES EL PEZ MUERTO
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.