Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porRidwan Doddy Hermawan Modificado hace 6 años
1
AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK
2
AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK
1.- Kontzeptu orokorrak 2.- Medioen ikerketako oinarrizko kontzeptuak 3.- Audientzia indizeak 4.- Iragarkigintzan nagusi diren indizeak
3
AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK
1.- Kontzeptu orokorrak : - Populazioa eta unibertsoa - Lagina
5
AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK
2.- Medioen ikerketako oinarrizko kontzeptuak: - Audientziak: -Audientzia potentziala -Xede-audientzia -Audientzia baliagarria -Audientzia gordina -Audientzia netoa/garbia
6
POPULAZIOA
7
AUDIENTZIA POTENTZIALA (>4 urte irratia/telebista)
POPULAZIOA AUDIENTZIA POTENTZIALA (>4 urte irratia/telebista)
8
AUDIENTZIA POTENTZIALA
POPULAZIOA AUDIENTZIA POTENTZIALA AUDIENTZIA (>5 segundu)
9
AUDIENTZIA POTENTZIALA
POPULAZIOA AUDIENTZIA POTENTZIALA GUTXIENEKO AUDIENTZIA
10
AUDIENTZIA POTENTZIALA
POPULAZIOA AUDIENTZIA POTENTZIALA GEHIENEKO AUDIENTZIA
11
AUDIENTZIA POTENTZIALA
POPULAZIOA AUDIENTZIA POTENTZIALA AUDIENTZIA AUDIENTZIA GORDINA AUDIENTZIA NETOA
12
AUDIENTZIA POTENTZIALA
POPULAZIOA AUDIENTZIA POTENTZIALA AUDIENTZIA AUDIENTZIA GORDINA AUDIENTZIA NETOA
13
AUDIENTZIA BALIAGARRIA
14
AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK
3.- Audientzia indizeak -Ratina: erakargarritasun publizitarioa eta errentagarritasun soziala -Kuota eta lehiakortasuna -Reach-a eta audientziaren fideltasuna - Bestelako parametroak: errentagarritasun indizea, baliagarritasun generikoa, nagusitasun jerarkikoaren indizea, e.a.
15
POPULAZIOA AUDIENTZIA
16
POPULAZIOA AUDIENTZIA
RATIN= KANAL BAKOITZAREN AUDIENTZIA/ POPULAZIOA (%) POPULAZIOA AUDIENTZIA
17
POPULAZIOA AUDIENTZIA
KUOTA= KANALA BAKOITZAREN AUDIENTZIA / AUDIENTZIA ORO (%)
18
POPULAZIOA AUDIENTZIA
RATIN= KANAL BAKOITZAREN AUDIENTZIA/ POPULAZIOA (%) POPULAZIOA AUDIENTZIA KUOTA= KANALA BAKOITZAREN AUDIENTZIA / AUDIENTZIA ORO (%)
19
RATIN = BATAZ BESTEKO AUDIENTZIA (%)
SHARE = KUOTA (%)
20
“Eguraldia”; iraupena
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Maite x Ander Ahmed Ainhoa Nagore Jaione Rosa Josep Lierni
21
“Eguraldia”; iraupena
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Ikusitako minutuak = 27’ Maite x Ander Ahmed Ainhoa Nagore Jaione Rosa Josep Lierni
22
“Eguraldia”; iraupena
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Ikusitako minutuak = 27’ Maite x Ander Ahmed Ainhoa Nagore Jaione Rosa Josep Lierni Bataz besteko minutuak populazioan 27’ / 9 = 3’
23
“Eguraldia”; iraupena
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Ikusitako minutuak = 27’ Maite x Ander Ahmed Ainhoa Nagore Jaione Rosa Josep Lierni Bataz besteko minutuak populazioan 27’ / 9 = 3’ Bataz besteko minutuak iraupen osoa hartuta Ratin = 3’/10’ = 30%
24
“Eguraldia”; iraupena
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Ikusitako minutuak = 27’ Maite x Ander Ahmed Ainhoa Nagore Jaione Rosa Josep Lierni Bataz besteko minutuak populazioan 27’ / 9 = 3’ Bataz besteko minutuak iraupen osoa hartuta Ratin = 3’/10’ = 30% Reach (behintzat 1’ audientzia) 5/9 = 55,5%
25
“Eguraldia”; iraupena
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Minutu guztien bataz besteko audientzia 5/9+5/9+4/9+4/9+3/9+2/9+1/9+1/9+1/9+1/9 =27/9 = 3’ Maite x Ander Ahmed Ainhoa Nagore Jaione Rosa Josep Lierni Iraupen osoa hartuta, bataz besteko minutuak Ratin = 3’/10’ = 30%
26
AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK
4.- Iragarkigintzan nagusi diren indizeak: Inpaktoa Maiztasuna Kobertura Gross Rating Point
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.