La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK

Presentaciones similares


Presentación del tema: "AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK"— Transcripción de la presentación:

1 AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK

2 AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK
1.- Kontzeptu orokorrak 2.- Medioen ikerketako oinarrizko kontzeptuak 3.- Audientzia indizeak 4.- Iragarkigintzan nagusi diren indizeak

3 AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK
1.- Kontzeptu orokorrak : - Populazioa eta unibertsoa - Lagina

4

5 AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK
2.- Medioen ikerketako oinarrizko kontzeptuak: - Audientziak: -Audientzia potentziala -Xede-audientzia -Audientzia baliagarria -Audientzia gordina -Audientzia netoa/garbia

6 POPULAZIOA

7 AUDIENTZIA POTENTZIALA (>4 urte irratia/telebista)
POPULAZIOA AUDIENTZIA POTENTZIALA (>4 urte irratia/telebista)

8 AUDIENTZIA POTENTZIALA
POPULAZIOA AUDIENTZIA POTENTZIALA AUDIENTZIA (>5 segundu)

9 AUDIENTZIA POTENTZIALA
POPULAZIOA AUDIENTZIA POTENTZIALA GUTXIENEKO AUDIENTZIA

10 AUDIENTZIA POTENTZIALA
POPULAZIOA AUDIENTZIA POTENTZIALA GEHIENEKO AUDIENTZIA

11 AUDIENTZIA POTENTZIALA
POPULAZIOA AUDIENTZIA POTENTZIALA AUDIENTZIA AUDIENTZIA GORDINA AUDIENTZIA NETOA

12 AUDIENTZIA POTENTZIALA
POPULAZIOA AUDIENTZIA POTENTZIALA AUDIENTZIA AUDIENTZIA GORDINA AUDIENTZIA NETOA

13 AUDIENTZIA BALIAGARRIA

14 AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK
3.- Audientzia indizeak -Ratina: erakargarritasun publizitarioa eta errentagarritasun soziala -Kuota eta lehiakortasuna -Reach-a eta audientziaren fideltasuna - Bestelako parametroak: errentagarritasun indizea, baliagarritasun generikoa, nagusitasun jerarkikoaren indizea, e.a.

15 POPULAZIOA AUDIENTZIA

16 POPULAZIOA AUDIENTZIA
RATIN= KANAL BAKOITZAREN AUDIENTZIA/ POPULAZIOA (%) POPULAZIOA AUDIENTZIA

17 POPULAZIOA AUDIENTZIA
KUOTA= KANALA BAKOITZAREN AUDIENTZIA / AUDIENTZIA ORO (%)

18 POPULAZIOA AUDIENTZIA
RATIN= KANAL BAKOITZAREN AUDIENTZIA/ POPULAZIOA (%) POPULAZIOA AUDIENTZIA KUOTA= KANALA BAKOITZAREN AUDIENTZIA / AUDIENTZIA ORO (%)

19 RATIN = BATAZ BESTEKO AUDIENTZIA (%)
SHARE = KUOTA (%)

20 “Eguraldia”; iraupena
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Maite x Ander Ahmed Ainhoa Nagore Jaione Rosa Josep Lierni

21 “Eguraldia”; iraupena
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Ikusitako minutuak = 27’ Maite x Ander Ahmed Ainhoa Nagore Jaione Rosa Josep Lierni

22 “Eguraldia”; iraupena
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Ikusitako minutuak = 27’ Maite x Ander Ahmed Ainhoa Nagore Jaione Rosa Josep Lierni Bataz besteko minutuak populazioan 27’ / 9 = 3’

23 “Eguraldia”; iraupena
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Ikusitako minutuak = 27’ Maite x Ander Ahmed Ainhoa Nagore Jaione Rosa Josep Lierni Bataz besteko minutuak populazioan 27’ / 9 = 3’ Bataz besteko minutuak iraupen osoa hartuta Ratin = 3’/10’ = 30%

24 “Eguraldia”; iraupena
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Ikusitako minutuak = 27’ Maite x Ander Ahmed Ainhoa Nagore Jaione Rosa Josep Lierni Bataz besteko minutuak populazioan 27’ / 9 = 3’ Bataz besteko minutuak iraupen osoa hartuta Ratin = 3’/10’ = 30% Reach (behintzat 1’ audientzia) 5/9 = 55,5%

25 “Eguraldia”; iraupena
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Minutu guztien bataz besteko audientzia 5/9+5/9+4/9+4/9+3/9+2/9+1/9+1/9+1/9+1/9 =27/9 = 3’ Maite x Ander Ahmed Ainhoa Nagore Jaione Rosa Josep Lierni Iraupen osoa hartuta, bataz besteko minutuak Ratin = 3’/10’ = 30%

26 AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK
4.- Iragarkigintzan nagusi diren indizeak: Inpaktoa Maiztasuna Kobertura Gross Rating Point

27

28

29

30

31


Descargar ppt "AUDIENTZIA-IKERKETAREN KONTZEPTUAK ETA INDIZEAK"

Presentaciones similares


Anuncios Google