La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Produktua-Prezioa-Banaketa-Publizidadea

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Produktua-Prezioa-Banaketa-Publizidadea"— Transcripción de la presentación:

1 Produktua-Prezioa-Banaketa-Publizidadea

2 PRODUKTUA Forma

3 Koloreak

4 Produktu Zorroa edo lerroa
Produktu bat baino gehiago saldu. Produktu homegeneoak eta erlazio estua.

5 Produktu Zorroa edo lerroa
Sakonera

6 Produktuaren ezaugarriak
MARKA Izena+ logoa IZENA Ahoskatzen den markaren zatia. Gogoratzen erraza. Soinu atsegina. Nike, Loreal, Kaiku, HS, Seat… Zailagoak: Herbal essence, Packard bell, …

7 Logoa edo slogan Porque yo lo valgo. Just do it! I´m loving it!
Connecting people Para todo lo demás… Se derriten en tu boca no en tu mano. Piensa en verde

8

9 Estrategiak Marka bakarrekoa: Mercedes, Panasonic,…
Marka anitzeko estrategia: Henkel enpresak; Dixan, Vernel, Mistol…marka Bigarren marken estrategia: Bosch lehengo marka ufesa bigarren marka bezala du. Banatzailearen marka: Marka txuriak, Eroski, Carrefour…

10 Modeloa Renault marka: Twingo, Laguna, Clio… Ontzikia: Etiketa

11 BIZITZA ZIKLOA Sarrera Hazkundea Helduaroa Zahartzea edo beheraldia

12 Eroslearen ikuspegitik
Ez da soilik $ Zerbitzu edo ondasun bat da Beharrizan baten asetzea Desio baten asetzea Erabilgarritasuna P e/m tresna aldakorra Lehiatzeko tresna Eroslearekin bat egin behar du Metodoak 18. orrialdea

13 Prezioak jartzeko metodoak
Kostuak kontutan hartuta Kostuak gehi lortu nahi dugun mozkin zatia. Prezio objetiboaren metodoa. Honen bitartez salmenta kopuru zehatz bat lortu nahi da. Lehiakidetza kontutan hartuta Kostuak ez dute garrantzi handia, lehiakideak egiten/jartzen duten prezioa baizik.

14 BANAKETA BANAKETAREN OINARRIZKO EKINTZAK Epe luzerako erabaki bat da
Erabaki estrategikoa Banaketa kanalaren diseinua eta aukeraketa. Salmenta puntuen kokapena. Banaketaren logistika

15 BANAKETA Banaketa kanalaren diseinua eta aukeraketa.
1. Kanal zuzena: Bitartekaririk gabekoa. Ez da oso ohikoa kontsumoko produktuetan. Industri eta zerbitzu sektorean aldiz arruntagoa da. Avon eta Círculo de lectores enpresak besteak beste. 2. Kanal motza: Kontsumo merkatuetan agertzen da batez ere eta honelako egitura du: EKOIZLEA – TXIKIZKARIA – KONTSUMITZAILEA Kanal ohikoa auto, elektrogailuak ...erosterakoan. 3. Kanal luzea: Kontsumo merkatuetan eman ohi da. Gutxienez ondorengoek hartzen dute parte: EKOIZLEA – HANDIZKARIA – TXIKIZKARIA – KONTSUMITZAILEA SALMENTA PRODUKTUEN KOKAPONA

16 SUSTAPENA Sustapenak helburutzat produktua badagoela komunikatzea
Sustapenaren hiru oinarrizko helburuak hauek dira: - Informatu - Konbentzitu - Gogoratu.

17 SUSTAPENA TRESNAK Salmenta pertsonala: telefonoz kontratuta movistar
Marketing zuzena:Postaz, internet, ...

18 SUSTAPENA Iragarkiak Publizitatea: Irrati-Tv- egunkari
Harreman publikoak: Patrozinioak Salmenta sustapen edo promozioa: Elecre´c-ko asteazkeneko bonoak

19 MARKETING ESTRATEGIAK ETA ENPRESA ETIKA
Konfiantza eta eragingarritasuna sortzea izanen dira bere ondorio positiboak. Etikoak ez diren jokabideak Ziurrak ez diren produktuak saldu. PIP inplanteak. Gehizko prezioak ( kubatak), prezio adostuak ( mugikor tarifak), harrapakari prezioak ( desde 2,99€)

20 MARKETING ESTRATEGIAK ETA ENPRESA ETIKA
Arazo etikoei aurre egiteko aukerak Kontsumitzaileen erakundeak. Iratxe kontsumitzaileak Kontsumitzaileen aldeko legedia Yo denuncio- Comando actualidad bideoa Post erosketa zerbitzua

21 EKONOMIA BERRIA Ekonomia berria eta teknologi berriak
Merkataritza elektronikoa Deskontu, deskontalia, colectivia, chofer… Destinia, amazon, ryanair… Blogak, web 2.0, comunity manager, Seo, Google analitycs,…

22 EKONOMIA BERRIAK MOTAK KONTZEPTUA B2C "Business to Consumer”
Azken produktua bezeroari saltzea. [Denda birtualak: Amazon.com edo Allnatura.es] B2B "Business to Business" Enpresen arteko merkataritza: bezeroa-hornitzailea. [Opciona.com eta pareko enpresentzako merkatua] C2C "Consumer to Consumer" Enkanteak. Erabiltzaile arruntek produktuak saltzen dituzte. [Ebay.com eta pareko enkanteak] C2B "Consumer to Business" Kontsumitzaile arruntak taldeka jartzen dira, indar handiagoa batu eta enpresei eskaerak egiteko [letsbuyit.com eta pareko kooperatibak] A2B/C/A "Administration to Business/Consumer o Administration" Administrazio publikoekin eta herritar, enpresa edo beste administrazio batzuekin harremanak. Gobernu elektronikoa edo e-goverment, [Internet bidezko zergak Aeat.es...] P2P "Peer to Peer" Lagunetik lagunera [musika trukea, esate baterako edo Prosper mailegu pertsonalak Prosper.com] B2E, "Business to Employee" Enpresaren eta langilearen arteko komunikazioa. [e-recruiment, telelana...]


Descargar ppt "Produktua-Prezioa-Banaketa-Publizidadea"

Presentaciones similares


Anuncios Google