Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porConsuelo Castilla Ojeda Modificado hace 6 años
1
PROGRAMACIÓ SETEMBRE, OCTUBRE, NOVEMBRE, DESEMBRE
NIVELL P5 UNITATS DIDÀCTIQUES LA FESTA MAJOR EL LLEÓ I LA LLEONA LA TARDOR CASES DEL MÓN NADAL P5 A PEIXOS P5 B GAVINES CELEBRACIONS CASTANYADA SANT JOSEP DE CALASSANÇ FESTIVAL DE NADAL TIÓ CARTER REIAL ANIVERSARIS SORTIDA Can Foix (Cubelles) Dijous 22 d’octubre MASCOTA ROC
2
ÀREA 1 - DESCOBERTA D’UN MATEIX I DELS ALTRES
Treball de l’esquema corporal Els sentiments i les emocions Hàbits d’ordre, autonomía i responsabilitat Els amics i amigues Racons de joc i joc lliure Activitats de motricitat fina: plastilina, punxar… TUTORIA Emocions: sorpresa, por, alegria, tristor Actituds i valors: constància, valor, respecte, obediència Resolució de conflictes: comprensió Autocontrol: Història de la tortugueta
3
ÀREA 2 - DESCOBERTA DE L’ENTORN ENTUSIASMAT amb les MATEMÀTIQUES
Treball dels continguts de les Unitats Didàctiques Organització temporal: calendari, dies de la semana, horari Temps atmosfèric Experimentació, manipulació, observació: elements de tardor, bola del món, hort, activitats amb lupes… Jocs de construccions (peces de foam, de plàstic, de fusta, Lego…) Racons de joc simbòlic: l’hospital, la perruqueria, l’oficina, la botiga, el restaurant, el taller, les nines, els cotxes, les disfresses… ENTUSIASMAT amb les MATEMÀTIQUES Numeració: nombres del 0 al 7, descomposicions, sumes i tira numèrica Raonament lògic: sèries Percepció visual: semblances i diferències, memòria visual Orientació espacial: unió de punts consecutius, laberints Geometria: forma oval i cossos geomètrics Mesura: capacitat, pes, longitud, alçada i gruix Tallers matemàtics: trencaclosques, geoplans, bambutxí, cartes de numeració i material per comptar, memory, dòminos, còpia de models amb xinxetes o pius...
4
ÀREA 3- INTERCOMUNICACIÓ I LLENGUATGES
LECTOESCRIPTURA Rutines: Assistència, menú, nom màgic Lectura analítica i global Consonants fonamentals: P, L, M, S, N Síl·labes directes i inverses, paraules, frases i contes Grafisme: Nom/Pauta Montessori/Sanefes en quadrícula Vocabulari relacionat amb les Unitats Didàctiques Tallers de lectoescriptura: confegir, aparellar foto-paraula, auriculars, fitxes i pissarres màgiques, cartes de lectura global, cartes de l’abecedari, treball de frases, biblioteca... Dibuixos amb colors, retoladors, ceres i pintures
5
TALLER DE PINTURA -Treballs relacionats amb les estacions i les festes pròpies d’aquest temps: les vacances que han fet, els gegants de la festa de la Mercè, la tardor, l’arribada del fred i els colors que el representen… -Ús de diferents tècniques plàstiques: ús del pinzell amb un major domini, , esquinçar , manipular materials de diferents textures, ús de la cola amb cura, … -Creacions lliures i d’altres més dirigides per treballar aspectes concrets. -Conèixer algunes obres d’artistes a partir d’un conte , de llibres i també de bits. - Fer treballs basant-nos en les formes i colors que ell utilitzava. - Desenvolupar la creativitat a partir del recursos materials i d’habilitat motriu que ja tenen.
6
MÚSICA CANÇONS: -M’agrada la tardor. La castanyera - Les castanyes peten, peten - El trineu - Cançons pròpies del Nadal AUDICIÓ: Greensleves , tradicional popular anglesa Bolero de Ravel - Dansa “Sobre el Prat” de Carmina Burana de Carl Orff. La tardor Sonata clar de lluna, Pachelbel, Passeig musical en trineu - Dansa Hongaresa número 6 de Johannes Brahms. LLENGUATGE MUSICAL: -Conèixer les possibilitats sonores del propi cos, dels objectes i dels instruments musicals. -Apreciació de sons agradables i desagradables. -La familia de la percussió -Sons llargs i curts, forts i fluixos. -Grafies no convencionals de sons llargs i curts, forts i fluixos. -Explorar les possibilitats sonores del propi cos i dels instruments de percussió. -La pulsació de la música. -El ritme. -La dansa i el moviment.
7
ENGLISH UNIT: HELLO Vacabulary: hello, teacher, class, red, blue, yellow, green, orange, pink, purple, one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten. Oral structures: Good morning, Good-bye, What's your name, It is..., How are you?, Toilet, please?, Water, please?, Thank you! . UNIT: MY FAMILY Vocabulary: baby, mum, dad, brother, sister, grandmother, grandfather Oral structuresWho is this?, This is... UNIT : HALLOWEN Vocabulary: pumpkin, candy, spider, spider web, skeleton, wolf, black cat, haunted house, bat, mummy, Frankeinstein Oral structures: trick or treat, halloween, It's halloween, Lizzy, where are you?, who is the witch?. UNIT : MY SCHOOL Vocabularyboy, girl, teacher, chair, table, ball, class, playground, pen, pencil, book, eraser, doll, car, computer, bike, train, toy, favourite Oral structures: Hello, What’s your name? My name’s..., What is this?, This is…, What colour is this?, What is your favourite toy? My favourite toy is..., Can I have...?, Here you are, Tidy up! . UNIT: CHRISTMAS Vocabulary: boy, girl, family, happy, Christmas tree, presents, happy, Santa, Christmas, ball, star, bells, sock. Oral estructures: It’s Christmas, Be happy, Merry Christmas. The (ball) is (red). What colour is it? It’s (blue). MONKEY
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.