La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Breu guia per a conèixer el funcionament de les oposicions

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Breu guia per a conèixer el funcionament de les oposicions"— Transcripción de la presentación:

1 Breu guia per a conèixer el funcionament de les oposicions
Període transitori Breu guia per a conèixer el funcionament de les oposicions

2

3 Les accions de CCOO -Informar i assesorar. Disposem dels grups, de la web, del facebook, fem les xerrades, mail i telèfon, assessorament presencial (atenció preferent i gratuïta a l’afiliació). -Negociem. Estem a la Mesa Sectorial, on podem incidir, fer propostes de millora, negociar... És a la Mesa on s’arriben, si s’escau, als Acords. La representació a la Mesa és en base als resultats a les eleccions sindicals. És allà on CCOO demostra la seva força. I és amb els acords com s’avança en drets.

4 Les accions de CCOO -Mobilitzem. -Denunciem: -En els mitjans de comunicació i rodes de premsa (l’última, marcant quines són les prioritats que hauria de tenir el Govern en els pressupostos d’Educació), fent campanyes (“dret a escollir”, “no als contractes lowcost”, “Fem més amb menys...” -Però també hem portat al Síndic de Greuges les nostres queixes i denúncies, perquè intervingui en les pràctiques del Departament, en la gestió dels nomenaments telemàtics, en les retallades de plantilles... -També tenim obert un recurs amb el Departament, que porten els nostres serveis jurídics, en el que demanem que la cobertura de les baixes sigui des del primer dia.

5 Les negociacions sobre l’oferta de places en el període transitori (fins al 2011)
El Departament redueix un 60% l’oferta de places d’oposicions de secundària CCOO considerem del tot insuficient l’oferta de places (1.245) CCOO considerem que aquesta retallada no està justificada, ja que la convocatòria no crea nous llocs de treball.El que fa és transformar-los en treball fixe i estable L’any 2005 CCOO en solitari vam acordar la convocatòria de milers de places durant el període Aquest acord es va complir. Va permetre àmplies ofertes en el sector públic docent en aquests últims anys. L’any 2008 CCOO i altres sindicats vam acordar milers de places en el Aquest acord és el que no s’ha complert: s’han perdut places i s’han deixat de fer convocatòries de primària i secundària. CCOO i la resta de sindicats hem demanat el compliment de l’Acord de l’oferta pública que s’havia subscrit l’any 2007. CCOO plantegem que la Mesa sectorial de Catalunya plantegi al MEC la pròrroga del sistema transitori que acaba aquest any 2011 perquè totes les especialitats de secundària i del cos de mestres tinguin les mateixes oportunitats i nombre de convocatòries.

6 Oferta de places opos 2011 Secundària 2010/2011 ESO i BTX 852 FP 152
PTFP 191 EOI 30 Arts plàstiques 20 Total 1.245

7 Període transitori. Destaquem...
Prova única. Tothom fa tots els exercicis de la prova. La nota es sabrà al final del procés d’oposició. La part A no és eliminatòria Increment de l’optativitat : 3 boles per cada 25 temes 4 boles fins 50 temes 5 boles si hi ha més de 50 temes. Eliminació d’ exercici pràctic (amb excepcions) Convalidació de la Unitat didàctica amb caràcter voluntari per a l’informe de valoració docent Ponderació de la nota : 60 % fase oposició 40 % fase concurs

8 Calendari del procés (previsió)
Convocatòria: primera quinzena de març. Presentació de sol·licituds . Cal indicar ARA si es vol l’informe. Finals d’abril: llista d’admesos i exclosos Divendres X de juny: Prova de llengües. El mateix dia es farà públic el resultat (apte o no apte). Dissabte X de juny (matí): Presentació de la programació didàctica i inici de la prova: Desenvolupar un tema (temps màxim 2 hores). Els aspirants que desitgin substituir la part B.2 de la prova per l’informe de valoració dels seus coneixements relacionats amb la unitat didàctica hauran de lliurar aquest informe en el mateix acte de presentació. L'acte de presentació té caràcter personal i, en conseqüència, l'assistència a aquest serà obligada. Actuació dels aspirants davant el tribunal: comença lletra Z Finalitzen les oposicions: màxim X de juliol de 2011 Finals de juliol/primers dies d’agost: Publicació de la plaça provisional pel proper curs 1 de Setembre 2011: comença l’any de pràctiques

9 Qui té obligació de presentar-se a les oposicions?
El professorat acollit al Pacte d’Estabilitat L’obligatorietat esmentada anteriorment no es dóna, en cap cas, respecte a les persones que tinguin 55 anys o més d'edat en finalitzar el termini de presentació de sol·licituds. El fet de no presentar-se en aquesta convocatòria quan s'hi estigui obligat a concórrer suposarà la renúncia a les garanties que es preveuen en el pacte d’estabilitat. A aquests efectes, s'entén que la persona interessada s'ha de presentar en aquesta convocatòria i ha de realitzar tota la prova de la fase d'oposició (tant la part escrita com l’ oral i, si s'escau, l'exercici pràctic).

10 REQUISITS PER PODER OPOSITAR
Requisits generals: Ser espanyol. Tenir 16 anys complerts. Estar en possessió de la titulació exigida per a cada cos. Annex 9 de la convocatòria. No patir cap malaltia ni estar afectat per cap limitació física o psíquica incompatible amb l’exercici docent. No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari de cap administració pública. No ser funcionari de carrera, en pràctiques o estar pendent de nomenament del mateix cos.

11 Requisits específics ingrès lliure cos de professors d’enseyament secundari.
Tenir la titulació adient a efectes de docència per a cada cos. Annex 9. Tenir la formació pedagògica i didàctica a què es refereix l’article de la Llei Orgànica 2/2006.

12 Requisits específics per a l’ingrès al cos de professors tècnics d’FP
Mateixos requisits que el cos de professors d’ensenyament secundari de la ESO i Batxillerat.

13 Requisits per a les especialitats del cos de professors tècnics d’FP.
Estar en possessió, o reunir les condicions per a la seva expedició del títol de diplomat universitari, enginyer tècnic, arquitecte tècnic, o el títol de grau corresponent o altres títols de la formació professional de grau superior. La formació pedagògica i didàctica: només per a aquesta convocatòria, els aspirants al cos de PTFP NO han de tenir ni Màster, ni formació pedagògica i didàctica específica. El Ministeri ja té l’esborrany definitiu que regularà aquesta formació. Veure annex 9 de la convocatòria definitiva. Com podem saber si un títol LOE és considerat equivalent a efectes de docència? Veure el reial decret d’establiment del títol

14 I si tinc una titulació de formació professional de grau superior que no té la titulació equivalent a efectes de docència? En la resolució provisonal diu: en les especialitats que no s’hagin exhaurit les 4 convocatòries, podran opositar aquells aspirants, que tot i no tenir la titulació exigida, acreditin una experiència docent de com a mínim 2 anys en centres educatius públics dependents de la Generalitat de Catalunya i tinguin el títol de tècnic especialista o tècnic superior en una especialitat de formació professional que pertanyi a la família professional corresponent. Especialitats a les què es refereix: processos comercials, processos de gestió administrativa, serveis de restauració i soldadures. Només per a aquesta convocatòria.

15 FORMACIÓ PEDAGÒGICA I DIDÀCTICA
Amb caràcter general aquest requisit l’acrediten els aspirants que tenen el Màster universitari que habilita l’exercici de les professions. Però, s’està dispensat d’aquest màster en els casos següents: Si es té el CAP abans el dia 1 d’octubre 2009. Estar en possessió d’un títol universitari oficial abans 1 d’octubre 2009 que habiliti per a l’exercici de la professió de mestre o d’un títol de llicenciat en pedagogia o psicopedagogia, o un altre títol de llicenciat equivalent que incorpori formació pedagògica i didàctica. Haver impartit docència abans del 1 de setembre de 2009, durant un mínim de 12 mesos en centres públics o privats d’ensenyaments reglats.

16 QUI POT DEMANAR L’INFORME?
Professorat acollit a l’Acord d’estabilitat. Interins/es que estiguin en actiu el darrer dia del termini de presentació de sol·licituds d’aquesta convocatòria amb nomenament per a tot el curs És a dir, que es tingui un nomenament en un mateix centre per a un mínim de 6 mesos entre la data d’inici del primer nomenament i la data de finalització del nomenament que tingui el darrer dia de presentació de sol·licitud de participació d'aquesta convocatòria.

17 Sobre l’informe Qui hagi obtingut informe durant el curs , , , complint les condicions establertes en aquell moment per tenir-lo, ara també el pot demanar. Si es vol utilitzar l’informe d’altres cursos, s’ha de fer constar a la sol.licitut. Si es tenen diversos informes, només valdrà el de l’últim curs. Un cop sol.licitat l’nforme s’ha de comunicar amb un màxim de 3 dies després de la finalització del termini de presentació de sol.licituds a la direcció del centre docent per a que inici les gestions pertinents. Un cop fet l’informe us donaran una còpia en el centre per poder presentar-lo davant el tribunal el dia de l’acte. Si un aspirant té un informe d’una altra comunitat autònoma ho haurà d’indicar a la sol.licitud.

18 Import i forma de pagament
Cos: professors de secundària euros Cos: professors tècnics d’FP euros Cos: professors d’Escoles Oficials d’Idiomes euros. Cos: professors d’Arts Plàtiques i Disseny Si es paga telemàticament hi ha una bonificació del 20%. També tenen una bonificació especial, les famílies nombroses i monoparentals .

19 Exempts del pagament Aquells que acreditin una disminució igual o superior al 33% Aquells que estiguin en situació d’atur que no percebin cap prestació econòmica i els jubilats.

20 Presentació de sol.licituts.
Hi haurà 20 dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució de la convocatòria al DOGC per presentar la sol.licitud. En un màxim d’un mes, llista provisional d’admesos i exclosos. 10 dies per reclamacions contra la llista provisional. On? A la Direcció General del Professorat i Personal de Centres Públics.

21 Qui forma el tribunal? Un president que serà un funcionari del cos d’Inspectors d’Ensenyament. 4 vocals, designats mitjançant sorteig públic, tenint en compte la tendència a la paritat entre professors i professores. També es condiderarà la designació de vocals voluntaris.

22 INICI DE LES PROVES XX d’xxxxx de 2011 es realitzarà la prova de coneixements de les dues llengües oficials de Catalunya. El dia XX d’XXXX de 2011, al matí, acte de presentació davant del tribunal i a continuació s’inicia la fase d’oposició. L’acte de presentació té caràcter personal, és a dir, assitència obligatòria. ( Llevat casos excepcionals degudament justificats i de lliure apreciació pel tribunal).

23 Citació dels aspirants
Els aspirants seran convocats per a cada part del procediment selectiu mitjançant una citació única. Hi has d’anar personalment. Primer dia: Cal portar la programació. Els aspirants que desitgin substituir la part B.2 de la prova per l’informe de valoració dels seus coneixements relacionats amb la unitat didàctica hauran de lliurar aquest informe en el mateix acte de presentació (X de juny de 2011). En cas que no assumeixin el contingut íntegre de l'informe podran renunciar-hi davant el tribunal en l'acte de presentació i, per tant, no lliurar-lo al tribunal, i en aquest supòsit hauran de realitzar davant del tribunal l'exercici B.2 de la prova d'oposició. Has de fer totes les parts de la prova: Desenvolupar el tema (part A) Presentar i defensar la programació (part B.1). Defensa d’una de les unitats didàctiques de la teva programació (excepte si has decidit substituir-la per l’informe, part B.2) El tribunal sempre et convocarà amb un mínim de 14 hores d'antel·lació.

24 Sistema selecció: Tres fases
1. Fase d’Oposició : 60 % del total. Prova única per valorar: Coneixement de la matèria. Aptitud pedagògica. Domini de les tècniques Si es treu 5 punts o més, passes a la següent fase 2. Fase de Concurs: 40 % del total (fase de mèrits) Es valorarà la formació acadèmica i preferentment l’experiència docent en centres públics 3. Any de pràctiques (curs 2011/12): “ apte o no apte “

25 Proves de les dues llengües
. Dues redaccions de 200 paraules en cada idioma El tribunal proposa 4 temes 2 en cada idioma i l’aspirant n’escollirà dos, un per a cada una de les redaccions. Hi haurà unes preguntes relacionades amb els temes desenvolupats, per comprovar la competència i el domini del lèxic i morfosintaxi dels aspirants. Expressió escrita : 1 hora cada idioma Expressió oral: 30 minuts Estan exempts de català els que tenen el nivell C o equivalent i en castellà, els que han fet el batxillerat Eliminatòria. El mateix dia surt “APTE” o “NO APTE”

26 Fase d’Oposició : 60 % Prova única estructurada en dues parts
Part A. (40% de l’oposició). X de juny -Desenvolupar per escrit, en 2 hores, un tema escollit a l’atzar entre 3 (si hi ha 25 temes), entre 4 (si hi ha temes) o entre 5 (si hi ha més de 50 temes). Posteriorment s’ha de llegir. -Es valora de 0 a 10 punts. La nota tindrà un pes del 40% del total. Part B. (60% de l’oposició). Quan tots hagin llegit el tema (max. 45’) B.1.- Presentació de la programació (entregada el 1r. dia). (20’) B.2.- Defensa de la unitat didàctica (es pot substituir per l’informe, el qual s’haurà d’entregar el 1r. dia).(20’) B.3.- Supòsit pràctic: Només Dibuix, música i tecnologia del cos de professors d'ensenyament secundari. Professors tècnics FP (tots), professors d’Arts Plàstiques i Disseny (tots). Nota: Idiomes moderns: programació i proves, en la llengua corresponent...

27 Quines especialitats tenen exercici pràctic B.3?
.Cos de professors d'ensenyament secundari: dibuix, música, tecnologia i totes les especialitats de formació professional menys formació i orientació laboral. .Cos de professors tècnis d’FP: Totes les especialitats. .Cos de professors d’Arts Plàstiques i Disseny: Totes les especialitats.

28 B.1.- Presentació de la programació :
La programació inclourà la planificació del currículum d’una àrea, crèdit o mòdul relacionats amb l’especialitat per a la qual es participa, en la qual s’hauran d’especificar, almenys, els objectius, les competències o les capacitats que es desenvolupen, els continguts, els criteris d’avaluació, la metodologia, les connexions amb altres matèries, crèdits o mòduls relacionats i la distribució temporal, així com la atenció a la diversitat, si s’escau. Tothom la lliura al tribunal el X juny (primer dia) (No la tornen!) La programació inclou el desenvolupament d'un esquema de cada una de les unitats didàctiques corresponents a un curs escolar, que com a mínim han de ser 6.

29 B.1.- Presentació de la programació Segons l’ última convocatòria.
Extensió màxima 60 fulls (sense comptabilitzar annexos) Format DIN A4, escrits per una sola cara Interlineat d’ 1’5 o 2 espais, lletra 12, sense comprimir (en cas d’utilitzar taules el cos de la lletra es pot reduir a 9 punts, sense comprimir) Ha de tenir una portada amb: dades d’identificació, cos i especialitat També un índex amb seqüència numerada de les unitats didàctiques S’ha de defensar en el moment que ho anunciï el tribunal: màxim 20 minuts.

30 B.2.- Preparació i exposició d’una UD
Preparació (1 hora), exposició oral (20 minuts) i defensa davant el tribunal. La triaràs entre 3 unitats, de la teva pròpia programació, extretes a l’atzar per tu mateix. Podràs utilitzar el material auxiliar que consideris oportú, així com un guió que no excedirà d’un foli i que es lliurarà al tribunal en el moment de finalitzar l’exposició. En la unitat hi ha d’haver almenys, els objectius d'aprenentatge, les competències o capacitats que es desenvolupen, els continguts, les activitats d’ensenyament i d'aprenentatge i els aspectes organitzatius i metodològics bàsics, l’avaluació, la temporalització i les connexions amb altres matèries, així com l’atenció a la diversitat, si s’escau.

31 B.2.- Preparació i exposició d’una UD
Per preparar la unitat l’aspirant tindrà 1 hora, podent utilitzar tot el material auxiliar que cregui convenient, sense contacte amb l’exterior. Per a l’exposició de la UD, l’aspirant elaborarà un guió de màxim un foli i el lliurarà al tribunal Davant el tribunal es disposarà de 45 minuts, distribuïts així: 20 minuts per a la presentació de la programació (pots tenir-ne un exemplar) 20 minuts per a la defensa de la unitat didàctica (si el tribunal no té l’informe). Finalitzada l'exposició el tribunal podrà plantejar preguntes o qüestions al candidat en relació amb el contingut de la seva intervenció i la contextualització en situacions concretes d'aula o de contingut pràctic. (5 minuts). Tot el procés és de caràcter públic.

32 Informe de valoració de la capacitat docent (substitueix a la part B
La preparació i exposició d’una unitat didàctica (B.2) es pot substituir per un informe a petició de l’aspirant que valori el treball docent. Equival fins el 30% de la nota de tota la fase d’oposició. Només podrà demanar-se en la sol·licitud de participació en la convocatòria. En cap altre moment posterior un aspirant podrà fer efectiva aquesta opció. Els interessats hauran de comunicar a la direcció del centre que volen l’informe com a màxim tres dies després de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, per tal que s’iniciï el tràmit.

33 Informe de valoració de la capacitat docent (substitueix a la part B
Informe elaborat per una Comissió de valoració : -Valoració en base a 4 nivells: gens, poc, bastant, molt. Als interessats que hagin sol·licitat l'esmentada opció se'ls lliurarà una còpia del seu informe en el centre docent on estiguin destinats o bé utilitzaran l'informe que se'ls va fer durant el curs , , , per tal que el puguin lliurar al tribunal el dia de l’acte de presentació (X de juny) En cas que no assumeixin el contingut íntegre de l'informe, podran renunciar-hi i, per tant, no lliurar-lo al tribunal, i en aquest supòsit hauran de realitzar davant del tribunal l'exercici B.2 de la prova d'oposició.

34 Membres de la Comissió d’avaluació
Tres funcionaris de carrera: Un inspector ( President ) El director/a ( Secretari ) Secundària: Cap Departament Didàctic Les Comissions de Valoració emetran acta sobre valoració i entregaran l’informe al candidat.

35 Qualificació fase oposició
Cadascuna de les dues parts de la prova es puntuaran de 0 a 10: Part A: 40% (el 10 equival a 4 punts, el 5 a 2 punts,...) Part B: 60% (el 10 equival a 6 punts, el 5 a 3 punts) Sense exercici pràctic (només B.1 i B.2) B % B % Amb exercici pràctic (Dibuix, música i tecnologia del cos de professors d'ensenyament secundari. (B.1, B.2 i B.3) B % B % B % La nota final i global d’oposició serà de 0 a 10 punts. Si es treu 5 punts o més, es passa a la fase de mèrits

36 2. Fase de Concurs (mèrits) 40 % del total
Els aspirants que passin la fase d’oposició amb un 5 o més presentaran els mèrits en sessió pública, davant del tribunal. El full d’autobarem es posarà a l’abast dels aspirants durant el procés selectiu. Es pot aconseguir un màxim de 10 punts a la fase de mèrits. Els mèrits han d’estar perfeccionats en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació. El tribunal obrirà un termini de 48 hores a comptar des del moment de la publicació per a la presentació de reclamacions davant el president del tribunal. La recuperació de la documentació presentada pels aspirants s'efectuarà en el lloc, la data i l'hora que els tribunals fixin. No es retornarà la programació didàctica ni el full d’autobarem.

37 Fase de Concurs (mèrits): 40 % del total
Màxim 10 punts Experiència docent prèvia (màxima puntuació: 7 punts) Formació acadèmica i permanent (màxima puntuació: 4 punts) Altres mèrits* (màxima puntuació: 2 punts)

38 Experiència docent (màxim 7 punts )
. Anys treballats en centres públics: a.- especialitats del cos al qual s’opta: 0’7 punts. b.- especialitats d’altres cossos: 0’35 punts . Anys treballats a l’ensenyament privat (ensenyament reglat) c.- en especialitats del cos a la qual s’opta: 0’15 d.- en especialitats d’altres cossos: 0’10 punts Cada mes se sumaran les puntuacions següents: a punts b c d

39 Formació acadèmica i permanent (màx. 4 punts)
Expedient De 6’01 a 7’5: 1 punt De 7’51 a 10: 1’5 punts Titulacions universitàries: Títol oficial de Màster ( 60 crèdits, 1 punt); Doctorat (1 punt), Premi Ext. Doctorat (0’5 punts), certificat-diploma acreditatiu d’estudis avançats ( 1 punt) De primer cicle: 1 punt De segon cicle: 1 punt Conservatori, EOI i formació professional específica: Títol professional de música i dansa; Certificat de nivell avançat d’EOI: 0’5 punts (equivalents o superiors al nivell B2 del marc europeu) Per cada titulació de tècnic superior: D’arts plàstiques, formació professional i esport: 0’2 Cursos De 30 h. (3 crèdits) o més: 0’2 punts (es poden acumular els cursos no inferiors a 20 hores) De 100 h. (10 crèdits) o més: 0’5 punts

40 Consideracions a l’apartat de formació permanent
No s’han de lliurar els cursos que ja constin en la base de dades del Departament. Els cursos sempre han d’estar reconeguts pel Departament, així l’entitat organitzadora del curs ha de fer constar explícitament que l’activitat està reconeguda per X resolució. En les activitats de formació no presencials o a distància, es computaran com a màxim 10 hores setmanals del conjunt d’activitats desenvolupades en aquesta modalitat formativa, dins el calendari lectiu del professorat.

41 Altres mèrits (màxim 2 punts)
Certificat de nivell superior de català (D), que es correspon amb les competències lingüístiques del nivell C2 del Marc Europeu Comú de Referència: 0.4 punts. Per cada curs acadèmic com a director d’un centre docent públic: 0.6 punts. Per cada curs acadèmic com a cap d’estudis, secretari, coordinador pedagògic, cap d’estudis adjunt, cap de residència o altres òrgans unipersonals de govern d’un centre docent públic: 0.4 punts. Per cada curs acadèmic com a cap de departament, coordinadors de cicle o etapa o altres òrgans de coordinació docent d’un centre docent públic: 0.2 punts. Per ser esportista d’alt nivell (només EF): 0.4 punts. Per haver obtingut una puntuació igual o superior a 6 en la prova de la fase d’oposició en una especialitat del mateix cos al qual ara es presenta en altres convocatòries (són acumulables): Entre i : es multiplica per 0.15. Entre i : es multiplica per 0.20. Per activitats de formació impartida: Cada 20 hores 0.2 punts.

42 - El 10 a l’oposició. 6 punts - El 10 al CONCURS
- El 10 a l’oposició 6 punts - El 10 al CONCURS 4 punts - PUNTUACIÓ MÀXIMA: PUNTS Exemple de nota final: Oposició: 7 Ponderada: 7 x 0,6= 4,2 punts Concurs: 6 Ponderada: 6 x 0,4= 2,4 punts Nota final oposició/concurs: ,6 PUNTS En cas d’empat es prioritzarà la puntuació més alta en la fase d’oposició. Si persisteix l’empat: La puntuació més alta en els apartats del bàrem dels mèrits, per l’ordre en què figuren a la convocatòria. I si es manté, la puntuació més alta en els subapartats del bàrem dels mèrits per l’ordre en què aquests figuren a la convocatòria.

43 Seleccionats: Adjudicació de destinacions i any de pràctiques (2009/10)
Hauran de presentar la documentació que se’ls hi demani en un termini màxim de 20 dies Els aspirants seleccionats obtindran una destinació provisional per al curs Així doncs, haureu de presentar una sol·licitud de destinació provisional per al curs segons les instruccions que regulin la resolució de destinacions. La data de presa de possessió a la destinació provisional és el 1 de setembre de Si en 5 dies no preneu possessió s'entén que es renuncien als drets del procés selectiu. Els que aproveu la fase d’oposició però no esteu seleccionats, entrareu a partir del mes d’agost a la borsa de treball de personal interí docent del Departament d’Ensenyament. Si ja formes part de la borsa i abans no havies prestat serveis docents, a partir de l’agost us situaran darrera dels que ja han treballat. S’està obligat a participar en els concursos de trasllats fins que no s’obtingui una destinació definitiva. Les adjudicacions sortiran com a màxim la primera setmana d’agost.

44 Què és la fase de pràctiques
Què és la fase de pràctiques? Els candidats/candidates seleccionats: “Funcionaris en pràctiques” Una durada de 6 mesos. Un període d’avaluació mínim de 3 mesos. Inclourà activitats de formació. Avaluació: apte o no apte previ informe d’una comissió formada per l’inspector, el director del centre i el professor tutor o cap de departament. Nomenament en pràctiques a partir de l’1 de setembre 2011 i, en cas d’apte, nomenament funcionari de carrera a l’1 de setembre 2012 CCOO disposa d’un grup d’informació específic per guiar-vos i ajudar-vos durant l’any de pràctiques. CCOO convocarà al setembre sessions informatives

45 Valoració de CCOO Aspectes positius:
Increment de l’optativitat a l’exercici teòric: 3/4/5 boles en funció del número de temes. Prova única, no eliminatòria. Increment del pes dels mèrits en la fase de concurs.

46 Aspectes insuficients
Molts substituts no es podran acollir a la valoració. La valoració de l’exercici docent hauria de substituir tota la segona part (programació i defensa de la unitat didàctica ). Ampliar els mèrits a altres tasques que es fan: per exemple, tutories. Disminuir una convocatòria durant el període transitori (enguany a primària i el següent a secundària). I aquest any han retallat el 60% de les places que estaven acordades.

47 www.sindicat.cat Via Laietana, 16, 4t. Barcelona Telf.: 934 812 842
Atenció preferent a l’afiliació Atenció gratuïta a l’afiliació als locals

48 www.sindicat.cat Avd. Catalunya 2, Xamfrà Blondel . Setena Planta.
LLEIDA Telf.: ext. 1248 Atenció preferent a l’afiliació Atenció gratuïta a l’afiliació


Descargar ppt "Breu guia per a conèixer el funcionament de les oposicions"

Presentaciones similares


Anuncios Google