Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porAlexandra Fialho Bennert Modificado hace 5 años
1
Rococó Arte ornamental especialmente dedicada aos interiores, apenas perceptible nos exteriores Forma irregulares e simétricas Acumulación de elementos decorativos e recargados Multiplicación de efectos con espellos
2
Rococó
3
Maella, Infanta Carlota Xoaquina
4
Boucher Madame Pompadour
5
Watteau, Pierrot
6
Watteau, Viaxe á illa de Citerea
7
Retratistas ingleses Paisaxes poéticas e sensibilidade aristocrática
8
Mr. And Ms. Andrews, Thomas Gainsborough
9
William Hogarth Marriage à-la-mode
10
Frescos venecianos Carnaval, Tiépolo
11
Escola veneciana Canaletto, Vista de Venecia
12
Neoclasicismo Retorno á estética da antigüidade ás normas academicistas Importancia do pensamento científico e ilustrado Influencia dos descobrimentos de Pompeia e Herculano Idealización da realidade, con composicións sereas e equilibradas Predilección polo carácter heroico e o retrato
13
Importancia das Academias
14
Neoclasicismo Arquitectura: Arco de medio punto, frontóns, cúpulas, ordes clásicas, medallóns Soufflot: Panteón de París Villanueva: Museo del Prado
15
Soufflot O Panteón
16
Villanueva Museo del Prado
17
Neoclasicismo Escultura: estética grecorromana Canova, Thorwaldsen
Paolina Bonaparte
18
Canova As tres gracias
19
Canova Eros e Psique
21
Jasón Thorvaldsen
22
Neoclasicismo Pintura: temas históricos, dominio do debuxo sobre a cor
David e Ingres
23
O xuramento dos Horacios
David O xuramento dos Horacios
25
O xuramento do xogo de pelota
David O xuramento do xogo de pelota
26
David O asasinato de Marat
27
David A consagración de Napoléon
28
David Napoleón no paso dos Alpes
29
ROMANTICISMO
30
ROMANTICISMO Iniciado no século XVIII
Primeiras manifestación entre 1820 e 1850 Relacionado coas ideas revolucionarias de carácter liberal
31
ROMANTICISMO CARACTERÍSTICAS: Exaltación do invidualismo
Desexo de liberdade Reivindicación do sentimento, individual e colectivo dos pobos Tendencia á ensoñación e á evasión
32
O ROMANTICISMO DA LIÑA: INGRES
A gran odalisca
33
Ingres O harén turco
34
O Romanticismo da cor: Géricault e Delacroix
35
Théodore Géricault A balsa da “Medusa”
36
Eugéne Delacroix Matanza de Quíos
37
Eugéne Delacroix Morte de Sardanápalo
38
Eugène Delacroix Liberdade guiando ao pobo
39
A paisaxe romántica en Inglaterra: Turner e Constable
Escasa dimensión política [estabilidade de Inglaterra que contrasta con Francia] Visión da natureza como reflexo do estado de ánimo
40
M. William Turner Chuvia, vapor e velocidade
41
M. WilliamTurner Anibal cruzando os Alpes
42
John Constable O Carro de heno
43
John Constable A catedral de Salisbury
44
Romanticismo alemán Tamén predilección polas paisaxes e as ruinas
Visión sublime da natureza con elementos reais e fantásticos
45
Caspar David Friedrich
Monxe contemplando o mar
46
Caspar David Friedrich Viaxeiro sobre o mar de néboa
47
Caspar David Friedrich
O cazador no bosque
48
GISBERT, O fusilamento de Torrijos
50
REALISMO Vinculado ás revolucións de 1848
Reacción frente ás emocións románticas e o idealismo neoclásico Courber entende a pintura como “testemuño da realidade” Nova actitude frente á vida e o compromiso histórico
51
Courbet, enterro en Ornans
52
Courbet, o taller do pintor
53
As espigadoras, Jean-François Millet
54
Daumier, o vagón de terceira clase
Presentaciones similares
© 2024 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.