Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
1
SARE SOZIALAK
2
“ el mundo ha cambiado, nosotros debemos cambiar con él” Discurso inaugural del presidente obama. 21 enero el pais.com uxue itoiz- yon garin-
3
uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com
4
globalizazioa Nazio ezberdinen artean distantzia gero eta txikiago da.
Enpresa txiki bat idei on batekin, lanean hasi daiteke eta enpresa handi baten lehiakide bihurtu teknologiak direla medio Trajes a medida online uxue itoiz- yon garin-
5
Sare sozialak Utilizar las Redes Sociales en el Marketing Local
uxue itoiz- yon garin-
6
Año:2010 uxue itoiz- yon garin-
7
Nola eragin dezake honek enpresan?
uxue itoiz- yon garin-
8
Pertsonak beste pertsona batzuekin online hitz eginten
uxue itoiz- yon garin-
9
Kontsumitzaileen %78 beste kontsumitzaile batzuk emandako iritzietan oinarritzen dira kontsumitzeko,
uxue itoiz- yon garin-
10
Marketing Web 2.0 - Impacto de las redes sociales
uxue itoiz- yon garin- Marketing Web Impacto de las redes sociales
11
10 arrazoi uxue itoiz- yon garin-
12
izan uxue itoiz- yon garin-
13
entzun uxue itoiz- yon garin-
14
uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com
15
INTERNETEN PRESENTZIARIK EZ BADUZU, EZ ZARA EXITITZEN
Uxue Itoiz- Yon Garin-
16
ZURE LEHIAKIDEAK SAREAN DAUDE?
uxue itoiz- yon garin-
17
IRUDI POSITIBOA Banku baten fan egitea lortzerik badago, zuk zergaitik ez duzu lortuko? uxue itoiz- yon garin-
18
NEURGARRIAK DIREN EMAITZAK
uxue itoiz- yon garin-
19
BEZEROEKIN ELKARRIZKETAK
uxue itoiz- yon garin-
20
BEZERO BERRIAK LORTZEKO HERRAMIENTA
uxue itoiz- yon garin-
21
DOHAINIK DA, EDO IA uxue itoiz- yon garin-
22
Plan social media uxue itoiz- yon garin-
23
PLAN DE COMUNICACIÓN EN LAS REDES SOCIALES
Uxue Itoiz- Yon Garin-
24
PLAN SOZIAL MEDIA Epe motzera emaitzak lortzeko nahia:
ETE Enpresa ertaina eta txikian ala nahi izaten da. Sare sozialak ez dira epe laburrean salmentak lortzeko modua. Ideia hau saltzen duena, gezurretan ari da. uxue itoiz- yon garin-
25
Plan de social media Kontenidorik ez dut sortu nahi:
Kontenidorik sortzeko prest ez bazaude (artikuloak, berriak, bideoak, argazkia…) ez da zure tokia SSMM. Sortu ezazu kontenido plan bat. Noiz non, nola publikatuko dut edo dugu. uxue itoiz- yon garin-
26
Plan de social media Ez dut denborarik:
SSMM denbora inbertitu behar da eta gainera, kalitatezko denbora. uxue itoiz- yon garin-
27
Plan de social media SSMM ez dut aurrekonturik:
SSMM ez dira %100ko %100an dohainik. Erabili beharreko herramienta asko, ala dira, baina markatu beharreko estrategia eta helburuak ez dira. uxue itoiz- yon garin-
28
Plan de social media Sare sozialak guztion lurralde bat da eta inorena era berean. Denak aukera berdinak ditugu, baina honek ez du arrakastarik bermatzen. Herramienta hauen gain ezin da kontrolik absoluturik eduki, kontrola guk izan behar dugu edukien aurrean, baina sare sozialak garapen konstatean gaude eta haien berri izan behar dugu moldatzeko. uxue itoiz- yon garin-
29
Plan de social media uxue itoiz- yon garin-
30
Plan de social media uxue itoiz- yon garin-
31
10 iradokizun marka kontsolidatzeko edo merkatura kaleratzeko
uxue itoiz- yon garin-
32
Marka humanizatu: Pausorik garrantzitsuena publiko objetibora iristeko. Erabiltzaileak mezu automatikoak, inpertsonalak, soilik promozioak eta eskaintzak… baztertzen dituzte. Oso garrantsitzua da marka elkarrizketa bat mantentzea bere erabiltzaileekin. Interakzioak eskaintzen (feedbacka) eta hauen iritsiak ere entzuten. uxue itoiz- yon garin-
33
KOMUNIKAZIOA Elkarrizketan armonia mantendu behar da. Bezeroak erabiltzen duen leguaia, zure produktuak beharrezkoa duen lexikoa erabiltzea… uxue itoiz- yon garin-
34
KONSTANTZIA = ARRAKASTA
Sare sozialetan gure kontenidoak ez dira intermitenteak izan behar. Erritmo konstante bat mantendu behar da. Beti ere, estrategia bat izan eta jarritako helburuak argi izaten. Planifikazioren disenoan inbertitzea beharrezkoa da uxue itoiz- yon garin-
35
KONSTANTZIA = ARRAKASTA
uxue itoiz- yon garin-
36
Sare sozial bakoitzaren arauak eta ezaugarriak ezagutu
Plataforma bakoitzaren lenguaia ezagutu. Adibidez; Twitterren 140 karaktere ditugu soilik gure mezua idazteko uxue itoiz- yon garin-
37
Marka bezeroaren ikuspegian jartzen ikasi behar du
Nahita nahiezkoa da jakitea zeintzuk dira gure kontsumitzaile edo bezeroak, zer pentsatzen duten, zeintzuk dira haien aktitudeak eta nola hitz egiten dute. Ondorioz, oso garrantzitsua da gure bezero edo kontsumitzaileak zeintzuk diren jakitea. Bezero analisia egin. Como adaptar el tono uxue itoiz- yon garin-
38
Bezeroaren onura gure ardatza
Bezeroak beti izan behar du gure estrategiaren ardatz nagusia. Baina inoiz ez dugu ahaztu behar, hau dena, gure salmentak handitzeko egiten ari garela. Fans bezero bihurtu beharko dira uxue itoiz- yon garin-
39
BALOREA ESKEINI ETA BENETAN ERABILGARRI IZAN
Ezberdintasuna, dibertsifikazioa eta irudimena goraipatu behar dira. Gure Markaren irudian eragin zuzena duten balore positiboak landu behar dira. No hay que ser más hay que ser el/la uxue itoiz- yon garin-
40
Detaileak zaindu Bezeroak hitz on bat, berezia sentitzea…baloratzen dute.Post baten erantzuna, tweet baten RT-a… Inbertsio handirik gabe gure markaren irudiaz hitz egiteko balio dutenak. uxue itoiz- yon garin-
41
Ahotsa eman Sare sozialak hitz egiteko mundua da. Erabiltzaileak haien interesak eta iritziak eskaintzen dituzte. FOROak adibidez. OSO garrantzitsua da tarte hau elkarrizketa sortzeko eta baita gure markarekin binkulazioa bermatzeko. uxue itoiz- yon garin-
42
Ahotsa eman uxue itoiz- yon garin-
43
Plan de marketing online, Nondik hasi?
Be social my friend Plan de marketing online, Nondik hasi? uxue itoiz- yon garin-
44
uxue itoiz- uitoizll@gmail.com/ yon garin- info@yongarin.com
Presentaciones similares
© 2025 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.