La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Argazki kameraren azterketa

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Argazki kameraren azterketa"— Transcripción de la presentación:

1 Argazki kameraren azterketa

2 Gure produktua Merkatu analisia Taula konparatiboa Armiarma grafikoak Posizionamendu mapa Ondorioak

3 Gure produktua Nikon coolpix A10 Píxeles efectivos 16,1 millones
Objetivo / Lente Objetivo NIKKOR con zoom óptico de 5 aumentos Enfoque automático AF de detección de contraste Monitor LCD TFT 2,7 pulgadas Almacenamiento – Medios  SD, SDHC, SDXC, Memoria interna (aprox. 17 MB), Tarjeta de memoria (128 GB o menos) Almacenamiento – Formato de archivo Fotografías: JPEG, Vídeos: AVI Tamaño de imagen (píxeles)  16 M (Alto) [4608 x 3456 (Preciso)], 16 M [4608 x 3456], 8 M [3264 x 2448], 4 M [2272 x 1704], 2 M [1600 x 1200], VGA [640 x 480], 16:9 [4608 x 2592] Temporizador Aprox. 10 s Flash incorporado Sí Fuentes de energía  Dos pilas alcalinas LR6/L40 (tamaño AA), Duración de la batería Aprox. 200 tomas cuando se utilizan pilas alcalinas; aprox. 730 tomas cuando se utilizan pilas de litio; aprox. 500 tomas cuando se utilizan baterías EN-MH2 Duración real de la batería para la grabación de vídeo  Aprox. 2 h 40 min Dimensiones (An x Al x F)  Aprox. 96,4 x 59,4 x 28,9 mm (sin incluir las partes salientes) Peso Aprox. 160 g (incluidas las pilas y la tarjeta de memoria SD)

4 Merkatu analisia Konpetentzia zuzena Panasonic Canon Ricoh Fujifilm
Samsung Sony Casio Kodak

5 Kompetentzia ez zuzena
Merkatu analisia Kompetentzia ez zuzena Go pro HP Polaroid Sony Samsung

6 Merkatu analisia Ordezko Produktuak Smartphone-ak Tablet

7 Taula konparatiboa Marka ezberdinetako kamara ezberdinak dituzten ezaugarriak konparatu dira. Taula hemen

8 Armiarma grafikoak Kamara tipo ezberdinen espezifikazioak kuantifikatu ditugu eta armiarma grafikoak egin ditugu taula honetan

9 Posizionamendu mapa

10 Ondorioak Gure sektorean konpetentzia zuzen asko dago eta kostuan oinarritutako merkatu estrategia jarraitzen dugu. Diferentziazioa bilatzeko asmoarekin produktu trinkoa izaten jarraitzea nahi dugu baino funtzio edo pertsonalizazio gehiago eukitzea nahi dugu. Hortan konpetentzia gutxi dagoelako.

11


Descargar ppt "Argazki kameraren azterketa"

Presentaciones similares


Anuncios Google