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ESPAÑOL 3 Fecha de entrega (due date) Septiembre 8/17

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Presentación del tema: "ESPAÑOL 3 Fecha de entrega (due date) Septiembre 8/17"— Transcripción de la presentación:

1 ESPAÑOL 3 Fecha de entrega (due date) Septiembre 8/17
ANUNCIO PUBLICITARIO ESPAÑOL 3 Fecha de entrega (due date) Septiembre 8/17

2 LA TAREA (The task): Vas a hacer un anuncio publicitario para uno de los siguientes lugares de servicio de salud” Un hospital Una clínica Un consultorio médico Un consultorio dental Una farmacia LOS REQUISITOS (Requirements): Debes incluir al menos 7 oraciones usando la construcción del SE impersonal y al menos 7 palabras del vocabulario de la lección 10. Incluye fotos, dirección y otros detalles para hacer tu anuncio atractivo. Imprime tu anuncio y entrégalo a tu maestra. (en color preferiblemente) Incluye audio de tu anuncio. Sube tu anuncio en CANVAS el Viernes 8 de septiembre

3 Se administran las medicinas Se bañan las mascotas
Se dan desparasitantes Se ofrece servicio de guardería Se les corta el pelo Se ponen vacunas (inyecciones) Se venden alimentos para mascotas ¿Se le olvidó la comida de su mascota? No hay problema, llámenos y nosotros se la llevamos a casa

4 ADVERTISEMENT RUBRIC Learning Target: I can describe services provided at a Health Care place. Exceeds Target 4 Meet Target 3 Fall short of Target 2 CORRECT USE OF THE CONSTRUCTION WITH SE The ad demonstrates a through and insightful understanding of the different uses of the construction with SE. The ad demonstrates some understanding of the use of the SE impersonal. The add demonstrates a limited understanding of the construction with SE CORRECT USE OF VOCABULARY and Other requirements: slogan, address, phone More than 7 vocab words and expressions were used. The ad combines elements in a manner that is creative and provides information required At least 7 words from the vocabulary list were used. The ad combines elements in a manner that is effective and appealing: pictures/audio. Less than seven vocab words were used. The ad combines elements in a manner that is limited in its effectiveness and appeal. FLUENCY AND PRONUNCIATION Message does not require interpretation by the listener; Speech is continuous with few pauses or stumbling. Pronunciation facilitates communication Message requires minimal interpretation by the listener; Some hesitation and/or pronunciation mistakes, but does not interfere with communication. Message requires extensive interpretation by the listener; Speech is choppy and/or with frequent pauses; pronunciation frequently interferes with communication


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