Kindergarten Newsletter Mrs. Gianfrancesco’s Class Week of Sep. 30- Oct. 4 Next Week Monday Return Friday Folders Tuesday Read stories about fire safety.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Los dias de la semana.
Advertisements

Kindergarten Newsletter Mrs. Novakowski’s Class Week of Sep. 30- Oct. 4 Next Week Monday Return Friday Folders Tuesday Read stories about fire safety Wednesday.
¿A què hora? Lesson objectives to learn how to say the timetable in Spanish to practise using hours, days of the week and subjects to produce sentences.
Los días de la semana Days of the week.
All You Need to Know for 2nd Grade Miss A. Dausner – Miss Dausner’s Info (770) Please.
Kindergarten Hirsch Hawks News Important Notes September Reading Logs are Wednesday! October Reading Logs will go home Wednesday, October Snack Calendars.
Los meses del año y los días de la semana. Mosaicos, pp. 16 and 17.
Los días de la semana Vocabulary Practice Kaylor Productions.
Monday – explaining dates (+ today, tomorrow, etc.) + Listening Activities + book Tuesday – wrap up Preliminar + Assign speaking activity? + Etapa 1 Wednesday.
Behavior Please sign daily Purple – I went above and beyond classroom expectations today. Green - I met classroom expectations today. Blue - I needed a.
Sight Words MondayTuesdayWednesdayThursday am be but they 20 Math Worksheet Remember to read your take home book! 21 In your HW Notebook, write about something.
Los días de la semana Days of the week Notes #13.
Los Días de la Semana Days of the Week. Los Días lunes – Monday martes – Tuesday miércoles – Wednesday jueves – Thursday viernes – Friday sábado – Saturday.
Welcome to Second Grade Bienvenidos a segundo grado.
Behavior Please sign daily Purple – I went above and beyond classroom expectations today. Green - I met classroom expectations today. Blue - I needed a.
Basics: la fecha, los días de la semana, los meses del año y los Números Objectives: In Spanish How to count How to tell time Phone numbers How to tell.
Monday & Tuesday 26/8/13 & 27/8/13 Please remember to get your folder! You will need a textbook today, so please get one. First Five Get ready to go over.
Kindergarten Hirsch Hawks News Important Notes We are continuing our work on the five senses, nouns, numbers 1-10, and writing our names and letters! Continuamos.
Bienvenida ALC 135 Miércoles el 13 de abril. objetivo Yo puedo presentar el ppt de la Semana Santa.
Notebook Organization (Todo el trabajo de esta clase se hace en el cuaderno)
El Primer Paso- The First Step. to greet people and say good-by Buenos días. (Good morning) Buenas tardes. (Good afternoon) Buenas noches. (Good evening)
Horario de hoy ¿Quién soy yo?. What will you be able to do at the end of class today? YO PUEDO….. I can ask and tell what day of the week it is. I can.
What is a mummy’s favorite kind of music? Wrap! BIRTHDAYS! -Rebekah October 2nd -Angel October 20 th -Shanna October 31 st Don’t forget! Please check our.
Kindergarten Hirsch Hawks News Important Notes We are starting our Columbus and the Pilgrims unit this week! I will be sending a letter home this week.
El Calendario. What are the days of the week and months in Spanish?
100 Book Challenge Desafío de leer 100 libros. Cada niño tendrán: Una bolsa de libros Una carpeta 2 libros para leer cada noche Un informe de lectura.
October 17-21, 2016 Name: _____________
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Classroom Commands Señora Atkinson.
Composición # 2.
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Name__________________________________
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Half Day
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Half Day
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Hola Unidad 3.
Quasimodo: Check your homework!
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:___________________________ 1ro Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Homework – Tarea Name/Nombre:________________________ 2ndo Day Día
Homework - Tarea Name/Nombre:______________________________ Day Día
Transcripción de la presentación:

Kindergarten Newsletter Mrs. Gianfrancesco’s Class Week of Sep. 30- Oct. 4 Next Week Monday Return Friday Folders Tuesday Read stories about fire safety Wednesday Learn about Sparky the Fire Dog Thursday Write about fire safety Friday Return field trip permission slip and $4 Theme of the Week This week we will be learning about fire safety. The fire department will visit us, and we will do many activities in correlation to fire safety. Homework Please see the attached letter for this weekend’s homework. The tips on this page can be used with any book you may be reading at home. When you read to your child at bedtime see if he/she can pick out one of our two sight words (I, a) or find a word that may start with a certain letter. So far the letters we have concentrated on are s, a, t, i, p, n, c, k, e, h, r, m, d, g, o. Teachers Note One great thing to practice at home is counting. Have your child practice each day. If your child can already count to 100, give him/her a random number to begin counting – such as 43. WE will also learn to skip count by 10s to 100. Field Trip Information In the Friday folders, there is information about the upcoming field trip to Cosley Zoo. Please read it, sign, return the bottom half to me, and include $4 for the trip. If you would like to chaperone this field trip, please jot me a note on the permission slip. The children will wear their tye die shirts to the zoo!

Boletín de Kindergarten Clase de Miss Kline Semana Oct. 1-4 Próxima Semana Lunes: Devolver el fólder del viernes Martes:. Aprender acerca de Sparky el perro Miércoles: Leer cuentos se trata de seguridad contra incendios Jueves: Escribir sobre seguridad contra incendios Viernes: Biblioteca (devolver libros) Dinero y forma de permiso por Cosley Zoo están debidos Tema de la Semana Próxima semana hablaremos sobre seguridad con fuego. Los bomberos nos vamos a visitar y hablaremos de las precauciones que debemos hacer para evitar quemaduras y fuegos. Tarea Estamos repasando las letras que hemos aprendido en clase. Por favor de recortar las tarjectas de letras y guardarlas en casa. Esos son para practicar las letras en casa. Es tan importante que practique los nombres y sonidos de las letras con su hijo/a en casa. Lo más rápido que puedan aprender los sonidos que hacen las letras, lo más rápido puedan aprender leer y escribir palabras. Nota del Maestro Gracias a todos mis padres (o abuelos) que han voluntado para venir y ayudar en el salón. Si no puedes venir en su día, favor de contactarme por o nota para dejarme saber. También, contácteme si necesita cambiar su horario. ~Mrs. Nova Cosley Zoo La excursión al zoológico de Cosley (en Wheaton, IL) será el jueves, el 17 de octubre, desde 9:15 hasta 11:45 por la mañana. Miraremos a una presentación de los trabajadores del Zoo, y pasaremos alrededor del Zoo también. Por favor, entregue la hoja verde firmada (parte por abajo) y los $4! Están debido por el próximo viernes! NO HAY SERVICIOS DE BUS PARA NUESTRA CLASE.