Adaliz DeJesus September 7, 2011 TEC – 542 Development & Design of Media in Education Prof. Dr. Elliott Interactive Story Board
Sra. DeJesús La hora
1 uno, 2 dos, 3 tres, 4 cuatro, 5 cinco, 6 seis, 7 siete, 8 ocho, 9 nueve, 10 diez, 11 once, 12 doce, 13 trece, 14 catorce, 15 quince, 16 dieciseis, 17 diesiete, 18 dieciohco, 19 diecinueve, 20 veinte, 30 treinta, 40 cuarenta, 50 cincuenta
? ¿ ¿ ?
Es la + una… Son las + dos, tres, cuatro, cinco, seis, siete, ocho, nueve, diez, once & doce… 12:35 = Son las doce y treinta y cinco. 1:15 = Es la una y quince.
Son las nueve y cuatro. Son las diez y ocho.
Ejemplo: Son las seis de la mañana. (6:00 am)
Ejemplo: Es la una y quince de la tarde. (1:15 pm)
Ejemplo: Son las once y diez de la noche. (11:10 pm)
Know your audience Enhance text with graphics and interactivity Standardize use of color Navigate consistently Provide emphasis Placement matters Do not flash Include multiple graphic types Simplify the structure