Lauro Ikastola 2019ko irailaren 17an. 2019 – 2020 ikasturtearen aurkezpena. DBH 3-4 Zuzendari pedagogikoa: Zaloa Gómez. Koordinatzaileak: Erik Serna- Jon Andoni Gómez. DBHko zuzendaria: Yaiza Puente. Lauro Ikastola 2019ko irailaren 17an. www.lauroikastola.eus
DBH 3
IKAS ARLOA / asignatura orduak astero / horas semanales DBH 3 CURRICULUM IKAS ARLOA / asignatura orduak astero / horas semanales Euskara eta Literatura 3 Gaztelania eta Literatura Ingelesa Matematika 4 Biologia-geologia euskaraz edo ingelesez
IKAS ARLOA / asignatura orduak astero / horas semanales DBH 3 CURRICULUM IKAS ARLOA / asignatura orduak astero / horas semanales Fisika-kimika 3 Gizarte Zientziak Heziketa Fisikoa 2 Teknologia 1 Plastika eta Ikus Heziketa Tutoria
AUKERAKOAK / optativas orduak astero / horas semanales DBH 3 CURRICULUM AUKERAKOAK / optativas orduak astero / horas semanales Frantsesa. Euskararen sustapena-ahozkotasuna: Kalakari. Marrazketa teknikoa. Kirola eta aisialdia. Hezkidetza / Berdintasuna. 2 ORDU BIAK JARRAIAN GUZTIRA 30
143 130 9 4 10 3 DBH 3 PROMOZIOA DBH-n/ Promoción en ESO. DBH 3 18-19 Ikasle kopurua 143 Guztiak gaindituta 130 Suspenso 1 edo 2 9 3 suspenso edo gehiago 4 Promocionados 10 No promocionados 3
DBH 4
DBH 4 CURRICULUMA IKAS ARLOA - asignatura Euskara eta Literatura 4 ORDUAK ASTERO – horas semanales Euskara eta Literatura 4 Gaztelania eta Literatura 3+1 ahozkoa Ingelesa Matematika Gizarte euskaraz eta Gizarte ingelesez 3 Erlijio Katolikoa / Etika 1
IKAS ARLOA - asignatura ORDUAK ASTERO – horas semanales DBH 4 CURRICULUMA IKAS ARLOA - asignatura ORDUAK ASTERO – horas semanales Heziketa Fisikoa 2 Tutoretza 1
Asignaturas de libre elección ORDUAK ASTERO / horas semanales DBH 4 CURRICULUMA HAUTAZKO IKAS ARLOAK / Asignaturas de libre elección ORDUAK ASTERO / horas semanales Fisika-kimika. 3 Biologia - Geologia (ingelesez-euskeraz). Ekonomia. 2
AUKERAKOAK / OPTATIVAS orduak astero / horas semanales DBH 4 CURRICULUMA AUKERAKOAK / OPTATIVAS orduak astero / horas semanales FRANTSESA EUSKARAREN SUSTAPENA-AHOZKOTASUNA: KALAKARI. ORDENAGAILUAREN BIDEZKO MARRAZKETA TEKNIKOA. FILOSOFIA. PLASTIKA. 2 ORDU BIAK JARRAIAN GUZTIRA 30
127 118 7 2 DBH 4 PROMOZIOA DBH-n/ Promoción en ESO. DBH 4 18-19 Ikasle kopurua 127 Guztiak gaindituta 118 Suspenso 1 edo 2 7 3 suspenso edo gehiago 2 Promocionados No promocionados
EUSKARA PLANA DBH GELA EREMUA KALAKARI: (DBH 3. - 4. MAILA) AHOZKOTASUNA: (EUSKARA IKASGAIA) Ipadaren proiektuetan oinarritutako aldaketa metodologikoa baliatu ahozkotasuna indartzeko. TELELAURO: http://telelauro.blogspot.com.es/ (DBH 2. MAILA) Ikasleen telebista katea KALAKARI: (DBH 3. - 4. MAILA) Ekintzailetza, lidergoa, sormena… Euskeraz egin NAHI duten Ikasle batzordea Proiektu eta erronken bidez beste ikasleengana heldu (HH, LH, DBH) jolastorduan, pasabideetan, kalean… Egonaldiak Espejo eta Orio.
GELATIK KANPO EUSKARA PLANA DBH LIBURUTEGIA:7 baietz, euskaraz irakurzaletasuna bultzatzeko kanpaina,. EGUN BEREZIAK ETA KANPAINAK: Hormairudiak, euskararen eguna, SFX, Santa Ageda, Durangoko Azoka, 50. urteurrena, Loraldia eskola, Korrika… HITZALDIAK: idazleak, Euskadi Gaztea, antzezlanak, ikasle ohiak, bisitariak… JOLASTORDUAK: Euskararen aldeko lehiaketak: futbola, eskupilota, agoraball… TRUKEAK: UEMA + EUSKO JAURLARITZA: egonaldiak familia euskaldunetan euren adineko gazte batekin. Proiektu pilotu bat da, zehaztu gabe dago eta Kalakari taldekoek parte hartzeko asmoarekin. ESKOLA KIROLA: hainbat ikerketa, ikastaroak monitoreentzat…
HIZKUNTZAK INGELESA: FRANTSESA. Bi maila klasean / Dos niveles en clase. Bikoizketak: erritmo ezberdinak / Desdobles: ritmos diferentes. Ahozkoak / Clases de expresión oral. Gai batzuk ingelesez / Algunas asignaturas en inglés. Eskola kultur jardueren artean, FIRST-ADVANCED prestatzeko aukera. / Posibilidad de preparar FIRST-ADVANCED en las actividades culturales. FRANTSESA.
Orientazioa / Orientación. PROIEKTUAREN ARDATZAK / Ejes del proyecto. Orientazioa / Orientación. Seigarren tutorea DBH-1-2-3an / Sexto tutor en DBH-1-2-3. HIBP-PIRE: zailtasunak-diagnostikoa-errepikatzaileak. Familiei eman. / Dificultades-diagnóstico-repetidores. Dárselo a la familia.
Tutoria ordurako txostena / Temas de tutoría : ORIENTAZIOA-ERREFORTZUAK / Orientación y refuerzo. Tutoria ordurako txostena / Temas de tutoría : Drogamenpekotasunaren prebentzioa / Prevención de drogodependencias. Sexu heziketa / Educación sexual. Ikas orientazioa / Orientación académica.
EBALUAZIOA-PROMOZIOA / Evaluación y promoción. Ohiko deialdia / Convocatoria ordinaria. Berrikasketak / Recuperaciones. Ez ohiko deialdia: ikasteko egun bereziak / Convocatoria extraordinaria: días especiales de repaso. (ekainak 12-19 de junio) Promozioa / Promoción: Ikasarlo guztiak gaindituta / Aprobar todo. DBH-4. Bi ikasarlo gainditu gabe. Mahaiak erabakitzen du. Ezin dira izan euskara, matem edo gaztelera / Dos asignaturas sin superar que no sean euskara, matem o castellano. Lo decide la mesa de evaluación. Errepikatzea: behin bakarrik ikasturte bera; eta gehienez bi aldiz etaparen barruan. / Repetición de curso: una vez cada curso y dos en la etapa.
IKASTURTEAREN AMAIERA / Fin de curso: ekainaren 19 de junio. DATAK / Fechas GAINDITU GABEKO GAIEN AZTERKETEN DATAK ARGITARATUKO DIRA LASTER: astearteak, 15.30-17.30.– Pronto se publicarán las fechas de exámenes de asignaturas pendientes: martes , 15.30-17.30. IKASTURTEAREN AMAIERA / Fin de curso: ekainaren 19 de junio. EZ OHIKO AZTERKETAK / Exámenes extraordinarios: ekainaren 22 eta 23 de junio.
Ebaluaketa informeak / Informes de evaluación: ALEXIA Ebaluaketa informeak / Informes de evaluación: Ebaluaketa erdian, ALEXIA ZABALIK: orientagarria / A mitad de evaluación se abre ALEXIA: orientador. Ebaluaketa bakoitzeko informea / Informe oficial de evaluación. ALEXIAN inzidentziak agertzen dira:/ En ALEXIA se recogen las incidencias: Beranduak. / Retrasos. Bertaratzen faltak: gurasoek justifikatu. / Ausencias: las justifican padres-madres. Ipadaren erabilera desegokia. / Uso inadecuado del ipad. Hfko arropa. / Ropa de educación física. Jantokia. /Comedor. Autobusa. / Autobús. Oharrak./Comentarios.
IPAD Erabilera: etxera eraman dute protokoloa. – Utilización: han llevado a casa el protocolo. Segurtasuna: gordetzeko lekuak.-Seguridad: dónde guardarlo. Ardura-Responsabilidad y autonomía. Kontrola: meraki eta Lazarus. Ezin da jolastorduetan erabili – No se puede usar en los recreos. Autobusetan: goizekoan eta 15.30koan bai. Besteetan, ez.- En el de la 8 y en el de las 15:30 sí, en los demás no.
IPAD-en trataera Eskola kirola orduetan. 1. Saskibaloian, bere baloiak gordetzeko erabiltzen duten kaiola. Baloncesto: utilizar las jaulas donde se guardan los balones. 2. Waterpolo eta Igeriketakoek, aldageletako armairuetan. Giltzak bakarrik irakasleek edo monitoreek daukate. Waterpolo y natación, armarios de vestuarios: Llaves, solo profesores y monitores. 3. Gorputza eta osasuna, eta mugendok ikasleek beraiekin batera eramango dituzte gelara motxila. En De porte y salud, y Mugendo, llevarán consigo las mochilas a clase. 4. Futbol: aldageletan dauden kaioletan. Fútbol: en las jaulas de los vestuarios.
TELEFONO MUGIKORRAK Debekatuta daude DBH-n. Ezin dira erabili ezta agerian edo poltsikoan eraman ere. Ekarriz gero, lapurtu edo galtzen bada, ikastolak ez du erantzunik. Ondorioak: Ohartarazpena. 4 egunetan tfnoa. ikastolan gordeko da. Gurasoak bila etorri ahal dira.
MOTXILAK Ondorioak: Motxila ikastolan geldituko da. Kirol-arroparako poltsa izan ezik, beste guztia kutxatilaren barruan gorde behar da. DBH 3 eta 4: kutxatila itxita. Giltzarrapoa jartzea gomendatzen da. Jarri ezean ikaslea da kutxatilan gordetakoaren erantzule bakarra. Kirol-arroparako poltsa txikia erabili behar da. Ezin da beste motxila bat erabili. Motxila ezin da jantokira eraman (4. orduan HF eduki ezik). Ondorioak: Motxila ikastolan geldituko da. Gurasoak bila etorri ahal dira.
INTERNALIZAZIOA KANADA DUAL BRIVE DBH3: Talde berean daude. / En el mismo grupo. Itzuleran, abiapuntu bera. / Cuando vuelvan, parten del mismo punto. DBH4: Irizpide ezberdinak. / Criterios diferentes. DUAL Jarraipena: Gorka Lozano. / Seguimiento: Gorka Lozano. BRIVE DBH4: Frantseseko ikasgaian antolatuta / Organizado en la asignatura de francés.
GURE JAKINTZA BERRIKUNTZA / Innovación. PROIEKTU PEDAGOGIKOAK BIDERATZEKO. / Para encauzar proyectos pedagógicos.