Lauro Ikastola 2019ko irailaren 17an.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
II. GAZTE PLANA ( ) Eusko Legebiltzarra Emakumea eta gazteria Batzordea 2002ko maiatzaren 6a II. GAZTE PLANA ( ) Eusko Legebiltzarra Emakumea.
Advertisements

SANTA TERESA IKASTETXEA CURSO 09/10 IKASTURTEA El paso de E. Infantil A E. Primaria Haur Hezkuntzatik Lehen Hezkuntzara.
Mariaren Lagundia Ikastola; Orientazioa. ORIENTAZIO PROZESUA PROCESO DE ORIENTACIÓN PROCESO DE ORIENTACIÓN PROZESU FORMATIBOA PROCESO FORMATIVO * AUTOGALDEKETA.
HAUSPOA PROIEKTUA Azkoitia, 2016ko otsailaren 24an.
Mariaren Lagundia Ikastola; Orientazioa. ORIENTAZIO PROZESUA PROCESO DE ORIENTACIÓN PROCESO DE ORIENTACIÓN PROZESU FORMATIBOA PROCESO FORMATIVO * AUTOGALDEKETA.
ORIENTAZIOA DBH 4 ORIENTACIÓN 4º ESO. ORIENTAZIO PROZESUA / PROCESO DE ORIENTACIÓN.
1 Prematrikula datuak Datos de prematrícula IKASTURTE HASIERA INICIO DEL CURSO ESCOLAR
Diviértete en Inglés SUMMER CAMP 2015 Del 22 de junio al 26 de junio y/o Del 29 de junio al 3 de julio IGE-AMPA IES URRITXE BHI BARRU AMOREBIETA-ETXANO.
AURREMATRIKULAZIOA ERNIOBEA BHI Villabona HEZKUNTZ SISTEMAREN ORGANIGRAMA ORGANIGRAMA DEL SISTEMA EDUCATIVO LAN MUNDUA GOI MAILAKO ZIKLOA (LH) ERDI MAILAKO.
HBSP/PREE Bidelaguna ZUZENDARIEN MINTEGIA APIRILAREN 14AN.
IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
ORIENTACIÓN A FAMILIAS CURSO 2016/2017
LATXAGA GURASO ELKARTEA
PROIEKTUEN BALORAZIOA: DOKUMENTAZIOA ETA BESTELAKOAK:
Gogamena edo Pentsamendua
Test honetan, lau galdera erantzungo dituzu.
Suziriak jaurtiz ospatu zuten beren futbol-taldearen garaipena.
Batxilergoa Jakintza ikastolan
Joven Marinero Ainhoa Palomo, Iban Iza, Pasaia-Lezo Lizeoa.
Aholkulariaren eta Orientatzailearen funtzioak
BAKEA erein nahian.....
DBH ondoren, zer? 1 1.
Eta 4. DBHn, zer?
EHULKU (galderak nola egin)
Aurrekontua: zer pentsatua ematen duen zenbaki labirintua
hauteman detektatu atzeman [ikus antzeman / atzeman ( )]
2014/2015 KURTSOA DBH 1.maila.
Bikoteka Irakurtzen Irakurketa konpetentzia hobetzeko
LOMCE-ren laburpena.
EGUZKI ENERGIA FOTOVOLTAIKA
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
Perpaus Motak Maite Goñi
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
MUNDUKO ARRAZAK OIKIAKO ESKOLA.
NORBANAKO EGOKITZAPEN CURRICULARRAK
EHULKU zerbitzua EHULKUren aholkua (EHULKU).
Ongi etorri!.
Fenomenoen gaineko ikerketa
META! Kultura finantzatzeko eta kulturan parte hartzeko bide berria.
10:00etatik 12:00etara eta 14:00etatik 17:30era.
Patinak.
CLUB ATLETICO RENTERIAREN
PISA Euskadin: 2012ko aplikazioaren ezaugarriak
Beritzegune Nagusia / Arloak
Ulibarri Programa Hizkuntza Normalkuntzako Proiektua
IKASTURTEAREN AURKEZPENERAKO GURASO-BILERA
Gaztelaniazko diferente izenondoa ez da beti desberdintasuna adierazteko erabiltzen (eta distinto, diverso sinonimoak ere ez). EHULKUren aholkua (Desberdin.
IRALE.
EAEko euskararen belaunez belauneko transmisioa
Liburuak eta ilustratzaileak aukeratzeko hauteskunde literarioak
Komunikazioaren elementuak
DBH ondoren, zer? ikasturtea.
Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioan eraldaketa digitala
ENERGIA NUKLEARRA EGILEA: MARKEL URANGA.
DBH ondoren, zer? ikasturtea.
2.000 milioi lagunek bi dolar ere ez ditu eguna pasatzeko.
Orientación Académica y Profesional Alumnos de 2º ESO
GURASO ESKOLA 2014/2015.
HIZKUNTZEN PORTFOLIO EUROPARRA SAIAKUNTZA ALDIA
Hezkidetza Martxoaren 31arte/Ebazpena 06-7 %70 irakasle 3 urtetarako
DEKRETUAREN ATALAK Sarrera 1.Kap. Xedapen orokorrak
Egileak: Julen, Borja eta
URAK KUTSATUTA DAUDE!!! Garbi ibili eta ez bota zikinik!
Abantailak Worpressek dituen abantailak asko dira. Guk zenbait aukeratu ditugu zuekin partekatzeko. Lehenik eta behin, wordpressek oso kudeaketa erreza.
PEDROTXO Negar luzeak egin ditut amatxo galdu nuelako, noski, baina niri zer gertatuko zitzaidan ez nekielako ere bai... Etorri ziren aitaren lagun batzuk.
LAN MUNDUAN EUSKARAREN ERABILERA BULTZATZEN DUTEN ENTITATEAK
Wikiak blogak Maite Goñi.
EUSKARA EGUNA 2014 ABENDUAK 3
FILOSOFIAren HISTORIA
KIROL INSTALAZIOAK ZUZEN ERABILTZEKO ARAUAK
Transcripción de la presentación:

Lauro Ikastola 2019ko irailaren 17an. 2019 – 2020 ikasturtearen aurkezpena. DBH 3-4 Zuzendari pedagogikoa: Zaloa Gómez. Koordinatzaileak: Erik Serna- Jon Andoni Gómez. DBHko zuzendaria: Yaiza Puente. Lauro Ikastola 2019ko irailaren 17an. www.lauroikastola.eus

DBH 3

IKAS ARLOA / asignatura orduak astero / horas semanales DBH 3 CURRICULUM IKAS ARLOA / asignatura orduak astero / horas semanales Euskara eta Literatura 3 Gaztelania eta Literatura Ingelesa Matematika 4 Biologia-geologia euskaraz edo ingelesez

IKAS ARLOA / asignatura orduak astero / horas semanales DBH 3 CURRICULUM IKAS ARLOA / asignatura orduak astero / horas semanales Fisika-kimika 3 Gizarte Zientziak Heziketa Fisikoa 2 Teknologia 1 Plastika eta Ikus Heziketa Tutoria

AUKERAKOAK / optativas orduak astero / horas semanales DBH 3 CURRICULUM AUKERAKOAK / optativas orduak astero / horas semanales Frantsesa. Euskararen sustapena-ahozkotasuna: Kalakari. Marrazketa teknikoa. Kirola eta aisialdia. Hezkidetza / Berdintasuna. 2 ORDU BIAK JARRAIAN GUZTIRA 30

143 130 9 4 10 3 DBH 3 PROMOZIOA DBH-n/ Promoción en ESO. DBH 3 18-19 Ikasle kopurua 143 Guztiak gaindituta 130 Suspenso 1 edo 2 9 3 suspenso edo gehiago 4 Promocionados 10 No promocionados 3

DBH 4

DBH 4 CURRICULUMA IKAS ARLOA - asignatura Euskara eta Literatura 4 ORDUAK ASTERO – horas semanales Euskara eta Literatura 4 Gaztelania eta Literatura 3+1 ahozkoa Ingelesa Matematika Gizarte euskaraz eta Gizarte ingelesez 3 Erlijio Katolikoa / Etika 1

IKAS ARLOA - asignatura ORDUAK ASTERO – horas semanales DBH 4 CURRICULUMA IKAS ARLOA - asignatura ORDUAK ASTERO – horas semanales Heziketa Fisikoa 2 Tutoretza 1

Asignaturas de libre elección ORDUAK ASTERO / horas semanales DBH 4 CURRICULUMA HAUTAZKO IKAS ARLOAK / Asignaturas de libre elección ORDUAK ASTERO / horas semanales Fisika-kimika. 3 Biologia - Geologia (ingelesez-euskeraz). Ekonomia. 2

AUKERAKOAK / OPTATIVAS orduak astero / horas semanales DBH 4 CURRICULUMA AUKERAKOAK / OPTATIVAS orduak astero / horas semanales FRANTSESA EUSKARAREN SUSTAPENA-AHOZKOTASUNA: KALAKARI. ORDENAGAILUAREN BIDEZKO MARRAZKETA TEKNIKOA. FILOSOFIA. PLASTIKA. 2 ORDU BIAK JARRAIAN GUZTIRA 30

127 118 7 2 DBH 4 PROMOZIOA DBH-n/ Promoción en ESO. DBH 4 18-19 Ikasle kopurua 127 Guztiak gaindituta 118 Suspenso 1 edo 2 7 3 suspenso edo gehiago 2 Promocionados No promocionados

EUSKARA PLANA DBH GELA EREMUA KALAKARI: (DBH 3. - 4. MAILA) AHOZKOTASUNA: (EUSKARA IKASGAIA) Ipadaren proiektuetan oinarritutako aldaketa metodologikoa baliatu ahozkotasuna indartzeko. TELELAURO: http://telelauro.blogspot.com.es/ (DBH 2. MAILA) Ikasleen telebista katea KALAKARI: (DBH 3. - 4. MAILA) Ekintzailetza, lidergoa, sormena… Euskeraz egin NAHI duten Ikasle batzordea Proiektu eta erronken bidez beste ikasleengana heldu (HH, LH, DBH) jolastorduan, pasabideetan, kalean… Egonaldiak Espejo eta Orio.

GELATIK KANPO EUSKARA PLANA DBH LIBURUTEGIA:7 baietz, euskaraz irakurzaletasuna bultzatzeko kanpaina,. EGUN BEREZIAK ETA KANPAINAK: Hormairudiak, euskararen eguna, SFX, Santa Ageda, Durangoko Azoka, 50. urteurrena, Loraldia eskola, Korrika… HITZALDIAK: idazleak, Euskadi Gaztea, antzezlanak, ikasle ohiak, bisitariak… JOLASTORDUAK: Euskararen aldeko lehiaketak: futbola, eskupilota, agoraball… TRUKEAK:     UEMA + EUSKO JAURLARITZA: egonaldiak familia euskaldunetan euren adineko gazte batekin. Proiektu pilotu bat da, zehaztu gabe dago eta Kalakari taldekoek parte hartzeko asmoarekin. ESKOLA KIROLA: hainbat ikerketa, ikastaroak monitoreentzat…  

HIZKUNTZAK INGELESA: FRANTSESA. Bi maila klasean / Dos niveles en clase. Bikoizketak: erritmo ezberdinak / Desdobles: ritmos diferentes. Ahozkoak / Clases de expresión oral. Gai batzuk ingelesez / Algunas asignaturas en inglés. Eskola kultur jardueren artean, FIRST-ADVANCED prestatzeko aukera. / Posibilidad de preparar FIRST-ADVANCED en las actividades culturales. FRANTSESA.

Orientazioa / Orientación. PROIEKTUAREN ARDATZAK / Ejes del proyecto. Orientazioa / Orientación. Seigarren tutorea DBH-1-2-3an / Sexto tutor en DBH-1-2-3. HIBP-PIRE: zailtasunak-diagnostikoa-errepikatzaileak. Familiei eman. / Dificultades-diagnóstico-repetidores. Dárselo a la familia.

Tutoria ordurako txostena / Temas de tutoría : ORIENTAZIOA-ERREFORTZUAK / Orientación y refuerzo. Tutoria ordurako txostena / Temas de tutoría : Drogamenpekotasunaren prebentzioa / Prevención de drogodependencias. Sexu heziketa / Educación sexual. Ikas orientazioa / Orientación académica.

EBALUAZIOA-PROMOZIOA / Evaluación y promoción. Ohiko deialdia / Convocatoria ordinaria. Berrikasketak / Recuperaciones. Ez ohiko deialdia: ikasteko egun bereziak / Convocatoria extraordinaria: días especiales de repaso. (ekainak 12-19 de junio) Promozioa / Promoción: Ikasarlo guztiak gaindituta / Aprobar todo. DBH-4. Bi ikasarlo gainditu gabe. Mahaiak erabakitzen du. Ezin dira izan euskara, matem edo gaztelera / Dos asignaturas sin superar que no sean euskara, matem o castellano. Lo decide la mesa de evaluación. Errepikatzea: behin bakarrik ikasturte bera; eta gehienez bi aldiz etaparen barruan. / Repetición de curso: una vez cada curso y dos en la etapa.

IKASTURTEAREN AMAIERA / Fin de curso: ekainaren 19 de junio. DATAK / Fechas GAINDITU GABEKO GAIEN AZTERKETEN DATAK ARGITARATUKO DIRA LASTER: astearteak, 15.30-17.30.– Pronto se publicarán las fechas de exámenes de asignaturas pendientes: martes , 15.30-17.30. IKASTURTEAREN AMAIERA / Fin de curso: ekainaren 19 de junio. EZ OHIKO AZTERKETAK / Exámenes extraordinarios: ekainaren 22 eta 23 de junio.

Ebaluaketa informeak / Informes de evaluación: ALEXIA Ebaluaketa informeak / Informes de evaluación: Ebaluaketa erdian, ALEXIA ZABALIK: orientagarria / A mitad de evaluación se abre ALEXIA: orientador. Ebaluaketa bakoitzeko informea / Informe oficial de evaluación. ALEXIAN inzidentziak agertzen dira:/ En ALEXIA se recogen las incidencias: Beranduak. / Retrasos. Bertaratzen faltak: gurasoek justifikatu. / Ausencias: las justifican padres-madres. Ipadaren erabilera desegokia. / Uso inadecuado del ipad. Hfko arropa. / Ropa de educación física. Jantokia. /Comedor. Autobusa. / Autobús. Oharrak./Comentarios.

IPAD Erabilera: etxera eraman dute protokoloa. – Utilización: han llevado a casa el protocolo. Segurtasuna: gordetzeko lekuak.-Seguridad: dónde guardarlo. Ardura-Responsabilidad y autonomía. Kontrola: meraki eta Lazarus. Ezin da jolastorduetan erabili – No se puede usar en los recreos. Autobusetan: goizekoan eta 15.30koan bai. Besteetan, ez.- En el de la 8 y en el de las 15:30 sí, en los demás no.

IPAD-en trataera Eskola kirola orduetan.   1.       Saskibaloian, bere baloiak gordetzeko erabiltzen duten kaiola. Baloncesto: utilizar las jaulas donde se guardan los balones. 2.       Waterpolo eta Igeriketakoek, aldageletako armairuetan. Giltzak bakarrik irakasleek edo monitoreek daukate. Waterpolo y natación, armarios de vestuarios: Llaves, solo profesores y monitores. 3.       Gorputza eta osasuna, eta mugendok ikasleek beraiekin batera eramango dituzte gelara motxila. En De porte y salud, y Mugendo, llevarán consigo las mochilas a clase. 4.       Futbol: aldageletan dauden kaioletan. Fútbol: en las jaulas de los vestuarios.

TELEFONO MUGIKORRAK Debekatuta daude DBH-n. Ezin dira erabili ezta agerian edo poltsikoan eraman ere. Ekarriz gero, lapurtu edo galtzen bada, ikastolak ez du erantzunik. Ondorioak: Ohartarazpena. 4 egunetan tfnoa. ikastolan gordeko da. Gurasoak bila etorri ahal dira.

MOTXILAK Ondorioak: Motxila ikastolan geldituko da. Kirol-arroparako poltsa izan ezik, beste guztia kutxatilaren barruan gorde behar da. DBH 3 eta 4: kutxatila itxita. Giltzarrapoa jartzea gomendatzen da. Jarri ezean ikaslea da kutxatilan gordetakoaren erantzule bakarra. Kirol-arroparako poltsa txikia erabili behar da. Ezin da beste motxila bat erabili. Motxila ezin da jantokira eraman (4. orduan HF eduki ezik). Ondorioak: Motxila ikastolan geldituko da. Gurasoak bila etorri ahal dira.

INTERNALIZAZIOA KANADA DUAL BRIVE DBH3: Talde berean daude. / En el mismo grupo. Itzuleran, abiapuntu bera. / Cuando vuelvan, parten del mismo punto. DBH4: Irizpide ezberdinak. / Criterios diferentes. DUAL Jarraipena: Gorka Lozano. / Seguimiento: Gorka Lozano. BRIVE DBH4: Frantseseko ikasgaian antolatuta / Organizado en la asignatura de francés.

GURE JAKINTZA BERRIKUNTZA / Innovación. PROIEKTU PEDAGOGIKOAK BIDERATZEKO. / Para encauzar proyectos pedagógicos.