GROUPALIA Canals de Venda Múltiples
El Negoci Multicanal La Analítica Web es la clau tecnológica per entendre al Client Multicanal Desktop Apps Social Media Contact center (IVR, agent) Devices and media Retail POS
El Negoci Multicanal Source: J.C. William Group
Niveles de actividad para analítica multichannel El Negoci Multicanal Niveles de actividad para analítica multichannel Trobar Productes Comparar opcions Comprar Servei Email / Mobile Web Telèfon Botiga
¿Les variables? El que penso de mi + El que dic sobre mi El Negoci Multicanal ¿Les variables? El que penso de mi + El que dic sobre mi El que faig fisicament El que faig electrónicament El que dic electrónicament
Variables declarades El Negoci Multicanal Gènere Edat Nacionalitat Ubicació Preferències …
Variables ‘sense declarades’ El Negoci Multicanal Variables ‘sense declarades’ Compres online, off-line o por telèfon Clics Planes visitades Abandonament de Compres Accions fetes y medibles Accions en dispositius Mòbils Comentaris …
Nivels d’actividad per una analítica multicanal El Negoci Multicanal Nivels d’actividad per una analítica multicanal
Supositorio CLXVI. Fellah Majluf El Negoci Multicanal Si en tu trabajo tienes martillo y cincel, Cámbialo por San Excel Supositorio CLXVI. Fellah Majluf
Efectivitat en la medició de l’Experiencia d’Usuari El Negoci Multicanal Efectivitat en la medició de l’Experiencia d’Usuari Haven ’ t done Ineffective Somewhat effective Very Base: 110 US companies with revenue greater than $500 million (US$). Measuring customer loyalty profitability 19% 24% 13% 11% 25% 41% 38% satisfaction Tracking what customers do online Segmenting customers 15% 18% 10% 30% 43% 16% 7% 42% 33% Tracking what customers do across different channels Convincing customers to use self-service Linking customer information from different sources 23% 27% 20% 22% 21% 14% 40% 39% Source: Forrester
Glosario de términos de la Universidad Politécnica de Madrid El Negoci Multicanal El término "marketing interactivo" fue acuñado por Blattberg y Deighton (1991) y es una consecuencia del desarrollo de la tecnología de la información, que permite el diseño de sofisticadas bases de datos interrelacionadas. Una base de datos de este tipo permite una actuación comercial con comunicación interactiva, que aventaja a la tradicional desarrollada a través de los medios de comunicación de masas. Glosario de términos de la Universidad Politécnica de Madrid Marketing Interactivo
El Negoci Multicanal Email and Social Media
El Negoci Multicanal Xarxes de Influència
"Lies, damned lies, and statistics.“ Mark Twain El Negoci Multicanal "Lies, damned lies, and statistics.“ Mark Twain "Lies, damned lies, statistics and BI“ Refurbished Saying
El Negoci Multicanal
El Negoci Multicanal
El Negoci Multicanal
El Negoci Multicanal Optimizació d’accions: els Escenaris ¿Regles de negoci? Posar tots els productes en l’email - No és una regla Mostrar 12 productes de les 4 categories principals en conjunts de 3 en el orden X… - Sí és una regla ¿Regles de negoci? Paraules negatives sobre la meva marca - No es una regla Las paraules negatives: No, malament, terrible… quan apareixen abans o després de la marca X dintre de dos dels caracters . , - Sí es una Regla
El Negoci Multicanal Optimizació: Els Escenaris
El Negocio Multicanal Conclusions La Estrategia de Negoci s’ha de fer mitjançant el conéixement dels clients i les seves conductes. Els clients son Persones (Com nosaltres?). Les persones som Multicanal i les noves generacions més. Existeix un creixement dels Usuaris de Mòbils i Web. Els escenarios de negoci han d’ésser declarats pel negoci i implementats per IT. La segmentació és important, però encara més és tenir clar el nivell al que es vol segmentar. La part més bàsica de una plataforma són les dades.
CRM Gracias Pablo Cruz Angón pablo.cruz@groupalia.com