ESKOLA AGENDA 21 AGENDA ESCOLAR 21

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
IKASTURTEA GELA BILERETAKO ONDORIOAK CONCLUSIONES DE LAS RUNIONES DE AULA.
Advertisements

RÍO VIVO Adrián Campayo Riego Asignatura: Ing. Adecuada al Entorno
PRECAUCIONES EN PACIENTES CON GLAUCOMA O CON PREDISPOSICIÓN
6. El emprendedor en acción: la heurística exploradora o “Effectuation”. Aplica los principios de la heurística exploradora al plan de lanzamiento de tu.
IKASKOMUNITATE batean murgiltzen ari zarete.
Gogamena edo Pentsamendua
ASKE LIBURUAK Hemen bertan hasi! Egin bat mugimendu honekin BAT HARTU!
ATOMOAREN EGITURA TXINGUDI BHI.
IZAKI BIZIDUNAK IZAKI BIZIDUNAK.
ESKOLAKO AGENDA 21 LIZARDI BHI
KLONAZIOA.
LEZOKO Eskolako Agenda /2012 ikasturtea.
ARTO LAPURRA ISPASTERKO ESKOLA Ipuin hau gure herrian jaso dugu.
hauteman detektatu atzeman [ikus antzeman / atzeman ( )]
Lehen ordenako ekuazio diferentzialak
Nondik dator Eguzkiaren Energia?
1.GAIA IZAKI BIZIDUNAK NOLAKOAK DIREN
Bikoteka Irakurtzen Irakurketa konpetentzia hobetzeko
Paula, Maider eta Maialen
Zure diruaren garrantzia Unitate Didaktikoa 4.mailako DBH
SOS DEIAK 112 GETXOKO UDALA MERKANTZIA ARRISKUTSUAK
III. PROBABILITATEA PROBABILITATEAREN DEFINIZIOAK
Elkarrekin gogoeta egingo dugu
HARRERA PLANA IKASLE ETORKINENTZAT
AMA LURRAK AMOR MISERICORDIOSO IKASTETXEA
MUNDUKO ARRAZAK OIKIAKO ESKOLA.
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
BITARTEKARITZA.
Montserrateko Beneditar alabak.
LAUKIZUZENAK ETA KARRATUAK
EDUKIAK 0. FITXA TEKNIKOA ATZERRIAN IZANDAKO ESPERIENTZIAK
Ebazteko kasu bat.
LANDAREAK: *Zelulanitzak *Zelulosazko pareta *Klorofila *Fotosintesia
ERRONKARIKO NIZek IKASLEENTZAT SORTUTAKO 2014ko BISITA EGITARAUA
DESAMORTIZAZIOAK.
KLOROPLASTOAK.
Big bang teoriaren arabera unibertsoa materia bat zen.
Milaka kilometrora dago Ilargia Lurretik.
HARRAK.
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
Higidura, Ibilbidea eta Desplazamendua
DROSELa.
Montserrateko Beneditar alabak.
INGENIERITZA GENETIKOAREN ERABILERAK
Hezkuntza Premia Berezia - H.P.B.
Zuzendari bilera ikasturtea
Paleolito Aroa Euskal Herrian
IZAKI BIZIDUNAK.
Nukleoa.
Ataza: Industria Iraultza
ERREGETZA GUREGAN DA ERREGETZA GUREGAN DA
INGENIARITZA GENETIKOAREN ERABILERAK INGURUMENEAN
Deialdiaren xedea Beren tituluari lotutako lanetan esperientzia gutxi edo batere esperientziarik ez duten gazte langabeak EUSKAL ENPRESEK praktiketan edo.
EDUKIAK 0. FITXA TEKNIKOA ATZERRIAN IZANDAKO ESPERIENTZIAK
INGURU NATURALA IZENA : DATA : EKAITZA ITSASOAN.
Zer egin behar da gazte mantentzeko?
DEBAKO ETA ITZIARKO AUZO KONPOSTAJEA
{sin(klx), cos(klx)} oinarria: Fourier-en serieak
KATALOGOAN ERA ASKOTAKO PRODUKTUAK AURKITUKO DITUZU:
URAK KUTSATUTA DAUDE!!! Garbi ibili eta ez bota zikinik!
IZAKI BIZIDUNAK 1.
ALDERDI PSIKOLOGIKOA SENTITU, PENTSATU, EGIN
Abantailak Worpressek dituen abantailak asko dira. Guk zenbait aukeratu ditugu zuekin partekatzeko. Lehenik eta behin, wordpressek oso kudeaketa erreza.
Energia Nuklearra ITSASO MENDIKUTE.
Mundua eskolan – Eskola munduan hezkuntza-moduluaren edukia
23. Bedi f : R > R3 endomorfismoa, non
Ongi etorri Heziraul. eus-era
Elkarrekin gogoeta bat egingo dugu
Transcripción de la presentación:

ESKOLA AGENDA 21 AGENDA ESCOLAR 21 Eskolako Udal Foroa Foro Escolar Municipal Maiatzak 30 de mayo

Iazko ikasturtean zehar… Durante el curso pasado… 2016/17 Gaia: Espezie exotiko inbaditzaileak Tema 2016/17: Especies Exóticas Invasoras 8 Konpromiso hartu zenituzten. Adquiristeis 8 compromisos. 4 Eskaera egin zenituzten. Realizasteis 4 peticiones.

Konpromisoak / Compromisos Inbaditzaileak dauden lekuetan, hauek moztu eta garbiketa egin / Cortar las plantas invasoras donde aparezcan. Liztor tranpak ipini / Colocar Trampas para avispas. Belar gune batzuk ez moztu eta nektar duten loreak urtero landatu/ No segar alguna zona verde y dejar que crezcan flores con néctar.

Konpromisoak / Compromisos Landare edo animalia exotiko bat ikusten dugunean Udalari abisatuko diogu/ Avisar al ayuntamiento de la presencia de plantas o animales exóticos. Gure inguruan eta etxeetan informazioa zabaltzea/ Divulgar la información en nuestro entorno. Animaliak eta landareak erosterakoan espezie inbaditzaileak ez direla kontuan hartu./ Tener en cuenta a la hora de comprar plantas o animales que no sean de especies invasoras.

Konpromisoak / Compromisos Baldin eta etxeetan animalia edo landare inbaditzaile bat badugu kontrolatu./ Si tenemos en casa alguna planta o animal invasor mantenerlo bajo control. Eskola barruan informazio kanpainak abiarazi./ Impulsar campañas de comunicación en los centros

Eskaerak / Peticiones Herriko lorategietan bertakoak diren landareak ipini eta inbaditzailea izan daiteken landaredia ekidin. Nahiz eta landarea polita izan inbaditzailea bada kaleetan ez jarri. Plantar especies autóctonas en los parques y jardines y evitar utilizar plantas invasoras, aunque sean bonitas.

Eskaerak / Peticiones Landare exotiko berri bat ateratzen den bakoitzean Udalak kontrolatzea./ Cada vez que aparezca una planta exótica invasora controlarla por parte del Ayuntamiento.

Eskaerak / Peticiones Landare exotikoak kentzeko talde bat sortu. Taldea sortzeko bi aukera daude: boluntarioez sortutako taldea eta/edo Udal aurrekontuko diru partida bat bideratu herrian langabezian daudenak kontratatzeko eta espezie inbaditzaileak kentzeko lanetan ibili daitezen. Formar un grupo para la eliminación de plantas exóticas invasoras. Bien a través de voluntariado o destinando una partida presupuestaria para contratar personas en paro para que realicen esa labor.

Eskaerak / Peticiones Kontrol biologiko eta kimikoak egin espezie exotiko inbaditzaileen aurrean: landareen kasuan sustraietarik ateratzea lehenetsi eta animalien kasuan harrapatu eta gune kontrolatuetara eraman (egokitze momentuan desagerraraztea) Realizar actuaciones de control biológico y químico de especies exóticas invasoras. En el caso de plantar priorizar la eliminación de raiz, y en el caso de animales atraparlos y llevarlos a lugares bajo control (retirarlos antes de su adaptación).

Jarrai dezagun elkarrekin iraunkortasunaren bidean urratsak ematen… Continuemos juntos dando pasos hacia la sostenibilidad… Galdakao hobe baten alde!! Por un Galdakao mejor!!!

Mila esker zuen arretagatik Gracias por su atención