¡Poned las manos arriba! ¡Dad un paso a la izquierda!

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Los animales radioactivos
Advertisements

Hagan Ahora ¿Qué te gusta hacer?.
Asking Questions Español I - p. 184.
Español 1 el 19 de octubre Bell Dinger el 19 de octubre Write the name of the class in Spanish that you would associate with the following pictures.
G A N A CON J E S U S.
Thursday 1 st October Spanish- How are you? To be able to write a greetings conversation.
Pregunta Esencial: 17 – 9/2/14 ¿Qué tal? ¿Cuál es tu teléfono? ¿Qué día es hoy?
 Warm – UP  Review Subject Pronouns  Parts of a Verb  Conjugation Process  Regular –AR endings  Group Practice  Dados  Summarize  Additional.
Ella está abajo del paraguas
Classroom rules! ¡El aula gobierna!. Never spit on your shoes!  Nunca escupa en sus zapatos.
What has to be done today? It can be done in any order. Make a new ALC form Do the ALC Get two popsicle sticks Get 16 feet of yarn. That is 4 arms width.
2.2 Estar and Prepositions
World Language Survey 12 de mayo de 2014.
Angry Olympics Part Four – Target (Language) Practise.
ALC 40 Martes el 20 de diciembre. Bienvenida-Abraham Vocabulario Merry Christmas New Year.
*TAKE OUT YOUR HOMEWORK* Objective: – I can prepare to demonstrate my knowledge of how to use the different forms of “gusta” Vocab/Ideas: – Gusta (review)
Body parts Objectives: To identify parts of the body and say what hurts.
Las preposiciones.
First Five Silently enter and take a classwork packet. Go to your assigned seat. Place on your desk: 1. Your HW folder (upper left corner) 2. Completed.
¿Dónde está…?.
ALC 63: Traducir Hoy es miércoles el 25 de marzo, 2015 I text on the phone every day. What do you do everyday? I play video games in my living room. Where.
Las preposiciones.
Viernes el 10 de diciembre
Un Mapa De Tesoro. El Mapa… Include a drawing of all of the following: 1.el lago 2.el bosque 3.las montañas 4.el río 5.la playa 6.el océano 7.la catarata.
Hoy es jueves, el diez y siete de octubre
Español 1 6˚ Hoy es miércoles el 25 de febrero I can tell time in the target language.
¿Qué hora es? Son las diez y cuarto Son las ocho y cuarto.
Science Fair 2015 Feria de la Ciencia. Monday, April 20 th Night showing: 5- 7pm.
Physical Assessment. Repaso de los Signos Vitales I am going to measure your blood pressure. Voy a medir su presión arterial. I’m going to take your pulse.
Descubre 1 Lección 2 Estructura 2.3 Verbo Estar con preposiciones
ALC 62 Jueves el 2 de diciembre All slides are on timer Bring coloring items mañana.
Foreign Language Teaching Tips Rich Bradshaw. ¡Classroom Vocabulary Scavenger Hunt! Purpose Introduce new vocabulary words in TL Identify items using.
Preposiciones. Preposiciones  Prepositions  Arriba (de)  Above  Abajo (de)  Under  Delante (de)  In front of  Detrás (de)  Behind  Encima (de)
Las preposiciones. El gato está afuera de la pecera. El pez está dentro de la pecera.
Objective Students will learn to tell time and be able to use the numbers from last lesson as a review.
Go to cessarsc9.wixsite.com/clasedeespanol Click in this icon to see the presentation.
El cuerpo y la cara Goldacker 2011.
Asking Questions P. 184 Realidades 1.
Español 1 29 de agosto de 2016.
CLASS COMMANDS AND PHRASES
How to do Contortion Tricks Comó Hacer Trucos de Contorsión.
Who Wants to be a thousandaire? How to setup the game:
¿Cómo se dice "bat" en español?
To be hungry tener hambre.
1 - bajar música – 4 – pasear en velero –
Yo puedo… I can introduce myself and others
11/23/2017 Safely Climbing Up & Down on Machinery.
What do you think these symbols represent in the classroom
Vocabulario 1.3 ¿De dónde eres? – Where are you from?
—Sí, me quiere, de eso estoy seguro.
Qué vs. Cuál.
¡Tenemos el examen de unidad 2 este jueves!
¿Dónde se juegan los deportes?
Asking Questions P. 184 Realidades 1.
Understand how the verb IR (to go) is used to form the future tense.
Uno. Uno Dos Tres Cuatro Cinco Put them in the correct order Cuatro Cinco Dos Uno Tres.
Who Wants to be a thousandaire? How to setup the game:
Formas y colores.
Directions By S. Sáez.
Asking Questions P. 184 Realidades 1.
Asking Questions P. 184 Realidades 1.
—Sí, me quiere, de eso estoy seguro.
Chispa – el 1 de octubre Escribe un pÁrrafo (5-7 frases) que describe una persona En tu familia. Ejemplo: Mi primA se llama Teresa. Vive en Boston.
Día mundial del agua El día es el 22 de marzo
Understand how the verb IR (to go) is used to form the future tense.
¡Exprésate! UNO Chapter 5-2
Stem-Changing Verbs (a.k.a., “boot” verbs or “shoe” verbs
Saludos y despedidas.
Las Preposiciones.
Watch the video and work with a partner  Write down the 2 facts you considered the most interesting.  Share them with your partner. Were they the same?
Transcripción de la presentación:

¡Poned las manos arriba! ¡Dad un paso a la izquierda! ¡Poned las manos abajo! ¡Poned las manos arriba! ¡Dad un paso a la izquierda! ¡Dad un paso a la derecha! Warm up routine that pupils can join in with. Some music could be chosen to play in the background. All the different instructions can be repeated different numbers of times in different combinations. ¡Tocad los pies! ¡Dad la vuelta! ¡Saltad! ¡Repetid!

¿Cómo se dice en español? 1 Touch your feet 2 Take a step to the right 3 Put your hands down 4 Turn around 5 Take a step to the left 6 Jump! 7 Put your hands up A Dad la vuelta B ¡Saltad! C Dad un paso a la derecha D Tocad los pies E Poned las manos arriba F Dad un paso a la izquierda 7 Poned las manos abajo.