MOTIUS AMBIENTALS I SOCIALS

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
Activitat CALCULA: ESPORT MASCULÍ I ESPORT FEMENÍ Observatori Crític de l’Esport Autora: Susanna Soler i Prat INEFC Barcelona.
Advertisements

T La infermera a pediatria CASAP Can Bou. Xerrades Programa Formació pares i mares Lactància materna SiE Espai Nadó Vacunacions escolars Benvinguda Nounat.
ESCOLA CASCAVELL ESCOLA CASCAVELL Actividad extraescolar
Organització d’activitats en el temps d’esbarjo “Activem el pati”
El Plan de Comunicación UPC Sostenible 2015
GASPARD MONGE GIRARD DESARGUES.
PRÀCTICA ESPORTIVA EN EDAT ESCOLAR A VILANOVA I LA GELTRÚ
DEFINICIÓ I OBJECTIU DEL SERVEI COMUNITARI
IES Josep Maria Quadrado
d' a s s i s t è n c i a al g o v e r n l o c a l
Escola Montserrat Sant Just Desvern
Les competències i la coeducació
AGO 2010 Campanya “La música a l’esplai”.
Toca fusta FENT DECORATS
APLICACIÓ DEL CONTACT IMPROVISACIÓ A L’ENSENYAMENT SECUNDARI
Què és un pla Individualitzat ?
TUTORIAL PER TREBALLAR AMB EL MOODLE
TRASTORNS DE L’ALIMENTACIÓ
Les bones pràctiques per a la educació en família
PRÀCTICA ESPORTIVA FORA D’HORARI ESCOLAR
Panel de Famílies i d’Infància
PROPOSTA PEDGÒGICA M02 - UF3 - NF1.
GRUP DE MEDI AMBIENT IES Guillem Sagrera 1997/2008.
ELS DRETS I DEURES DE LES FAMILIES DE PERSONES AMB DID
Àrea de Presidència – Àrea d’Esports
L’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT I ELS PLANS INDIVIDUALITZATS
Les TIC en Educació Física: Les TIC dins l’Educació
Quan l’amor fa mal.
ACTIVITATS EXTRAESCOLARS
L’educació en valors cívics a través de l’educació física i l’esport
EL PLA INDIVIDUALITZAT
Jornada Cloenda Esports
Orientació acadèmica als alumnes de 4t d’ESO-El Batxillerat LOMCE
AVALUACIÓ DE L’ACCIÓ DOCENT
Aprendre junts alumnes diferents: Una escola per a tothom
DIADA DE La pau i la no violència.
L’interrigatiu ON serveix per demanar un lloc i és invariable:
Cicle Superior (Curs 2015 / 2016) CIM D’ÀLIGUES.
Les competències i la coeducació
Edició 2017 Reunió amb famílies.
3. TOTS SOM DIFERENTS..
Reptes per a incorporar les competències transversals a les nostres assignatures  M.Jesús Marco Galindo Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació.
PROGRAMA AMB EL LLIBRE SOTA EL BRAÇ!
SOCIETAT CATALANA DE PEDIATRIA
REVISIÓ DELS DOCUMENTS DE FONOLOGIA I LLENGUATGE
INFLUÈNCIA DELS JOCS DE LLUITA I EL JUDO A SECUNDÀRIA
Promoure l’activitat física en alumnes d’aula oberta a través d’activitats a la natura en un projecte interdisciplinari Autor: VILLARREAL MORENO, Jose.
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Formació per a responsables del programa Biblioteca escolar: PUNTEDU
2. El materialisme històric de Marx
TECNOLOGIA.
Joan XXIII és una escola associada a la UNESCO
ORÍGENS DEL NOSTRE PARLAMENT VERD
ELS NOSTRES FILLS: COM AJUDAR-LOS A CRÉIXER
Responsables del projecte Ferran Tolosa. Edicions Cort
PLA D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT
INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ I EL FUNCIONAMENT DELS CENTRES PÚBLICS Tenen per objecte aprovar les instruccions que concretaran i desenvoluparan aspectes.
Continuació: el temps II
Quin poble volem? CP Mare de Déu del Toro Es Mercadal
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals
Carta de compromís Manifest 3r ESO B 1.
EL LLENGUATGE COL.LOQUIAL
CASAL D’ESTIU IL·LUSIONS 2016
Convivència i Mediació Escolar
IMPULS DE LA LECTURA FORMACIÓ
Metodologia per treballar per competències:Consideracions generals (1)
Què fas a la universitat?
Què fas a la universitat?
ESTADA A L’EMPRESA AL BATXILLERAT
Trobada monogràfica sobre Treball de Recerca
Transcripción de la presentación:

MOTIUS AMBIENTALS I SOCIALS ESTIMULACIÓ DE LA PRÀCTICA FÍSICA EN NOIES Autor: Laura Civit Urgell Tutor: Pere Blanco INTRODUCCIÓ MARC TEÒRIC PROPOSTA Actualment, a ningú li passen per alt els problemes de la societat actual associats al sedentarisme i a la falta d’activitat física. Família Interessos Escola SOCIETAT SEDENTÀRIA ADOLESCÈNCIA 13-19 ANYS AGREUJAMENT DEL PROBLEMA Quan analitzem la freqüència de pràctica d’esport i exercici físic dels infants i adolescents observem que en l’última dècada s’ha produït un descens, que configura un greu problema de sedentarisme. Implicar als alumnes en el desenvolupament i planificació de l’assignatura MOTIUS D’ABANDÓ La varietat i alternança entre les diferents pràctiques Així dons, aquestes etapes passen per un període crític en quant a participació esportiva, ja que és aquí on la majoria dels adolescents, sobretot noies, abandonen l’hàbit de realitzar activitat i exercici físic. MOTIUS PERSONALS MOTIUS AMBIENTALS I SOCIALS MOTIUS ACTITUDINALS Instal·lacions esportives escolars obrissin les seves portes fora de l'horari i del calendari lectiu. Falta de temps Interessos dels amics Preferència per altres activitats ESTUDI Poca de diversió Generar espais perquè les famílies puguin realitzar activitats de forma conjunta. Motius familiars Mandra o desgana Poca habilitat Determinar la taxa d’abandó de pràctica d’activitats físic esportives. Conèixer els motius que els han conduit a abandonar la pràctica. Manca d’instal·lacions pròximes Problemes amb el professor REFERÈNCIES BIBLIOGRÀFIQUES Lesions Model corporal femení Classes d’E.F. avorrides Gavala, J. (2012) Motivaciones de los jóvenes para abandonar la prcatica de actividad físico deportiva. Riccafd (1) 15-23. Isorna, M., y Ruiz, F. y Rial, A. (2013) Varaibles predictoras del abandono de la practica físico deportiva en adolescentes. Cultura (8) 93-102. - Martinez, A., et al. (2012) Motivos de abandono y no practica de actividad físico deportiva en adolescentes españoles. Cuadernos de psicología del deporte (12) 45-54.. Estereotips de gènere DIFERÈNCIES DE GÈNERE Referents esportius Caràcter de les classes d’E.F. Barreres institucionals