Presentación NOVOS CAMPUS DE ESPECIALIZACIÓN DA UDC

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
I + D + i en Galicia ¿Misión Posible? PLENARIO SECTORIAL DE VICERECTORES DE INVESTIGACIÓN SALUSTIANO MATO DE LA IGLESIA DIRECCIÓN XERAL I+D+I CONSELLERIA.
Advertisements

UNIVERSIDAD NACIONAL DE CHIMBORAZO. VISIÓN La Universidad Nacional de Chimborazo será una Institución líder en el sistema de educación superior, en la.
1.
<<Logotipo institucional>>
Consejería de Educación y Cultura
Ficha Técnica Introducción Principios Rectores Contexto
Plan de Desarrollo Institucional
Acreditación Internacional ABET
UNIVERSIDAD DE GUAYAQUIL
PROPUESTA DE LA RED DE INVESTIGACIÓN PERMANENTE DE RESILIENCIA URBANA
MÁSTER EN EDUCACIÓN SECUNDARIA 2017/2018
LOMCE.
BACHARELATO CPI DE PANXÓN Curso
PLAN PROA 1.-Programa de acompañamento en EP e en ESO
31ª Feira do Moble de Galicia A Estrada , do 16 ó 24 de Setembro
Plan de Desenvolvemento Sostible da USC
Plan de Desarrollo Institucional
O PORTFOLIO EUROPEO DAS LINGUAS (2009/10)
Unha industria da biomasa para Galicia 1
pex PLAN MUNIPAL de emprego xuvenil – 2020.
Mª José Méndez Lois Dpto. MIDE USC
EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA
SESIÓN INFORMATIVA: PROCEDEMENTO PARA O DESENVOLVEMENTO DAS PRÁCTICAS ACADÉMICAS EXTERNAS NA UNIVERSIDADE DE VIGO Vicerreitoría de Transferencia de Coñecemento.
Real Sociedad Matemática Española (RSME) Comisión Profesional
SICUE 2018 –
Compra Pública Verde como Oportunidad para la Empresa
OBJETIVOS ESPECÍFICOS
ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA ESTUDO DOS AUTÓNOMOS DE PONTEVEDRA
Obradoiro do portal educativo do Instituto Galego de Estatística (IGE)
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
Mª Esther Pérez Enríquez
BARRIO DE FONTIÑAS: EXPERIENCIA COMUNITARIA
O primeiro terzo do século XX
O Proxecto de Dragal permite ao alumnado acceder, de xeito interdisciplinar, á historia e á cultura de Galicia a través do éxito das aventuras que agocha.
Proxecto interdisciplinar
NADALXOGO 2011 PROGRAMA DE CONCILIACIÓN
R E T O S D A S P O L Í T I C A S de Igualdade E N G A L I Z A.
Plan de integración das tecnoloxías da información e a comunicación
REVISIÓN POR RECTORÍA 30 de Junio de 2011 Tijuana, BC
Guía da Avaliación Interna do Seguimento das Titulacións Convocatoria 2015 Curso que se avalía
Educación Secundaria Obrigatoria Real decreto 1105/2014, do 26 de decembro, polo que se establece o currículo básico da Educación Secundaria Obrigatoria.
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
ACTUALIZACIÓN DEL PIDE MISIÓN, VISIÓN Y OBJETIVOS
Reunión Xuntas Directivas
FORMACIÓN PROFESIONAL
A intervención psicopedagóxica nunha escola de e para O ALUMNADO
Integración del sector empresarial, la universidad y el estado
CONQUISTA E ROMANIZACIÓN DE GALLAECIA
As 7 ferramentas básicas de control da calidade
Carlos Gradín (Universidade de Vigo)
Emilio Arias Consultor. Director de proxectos de Edan Xestión, s.l.
Proxecto de Plan Funcional do Novo Hospital de Pontevedra
Comisións de Avaliación
CONECTANDO MUNDOS: Cando se torcen os dereitos.
DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
ENSINO PÚBLICO DE CALIDADE
O portfolio como recurso na avaliación do alumnado
PROCESOS PSICOLÓXICOS BÁSICOS PARA EDUCADORES/AS SOCIAIS
Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade
OS PLANS DE CONVIVENCIA ESCOLAR
Ficha Técnica Introducción Principios Rectores Contexto
CIUDEN: Nuevos retos hacia una transición justa Arsenio Terrón
“Discurso do Gran Xefe Seattle ao Presidente dos EEUU”
UNHA VEZ REMATADO 4º DA ESO… UNHA VEZ REMATADO O BACHARELATO…..
Santiago de Compostela, 2012
REVISIÓN DEL PROCESO DE EVALUACIÓN
Lei Orgánica 2/2006 de 3 de maio, de Educación LOE
Dous exemplos de captación de fondos para investigación e transferencia de coñecemento no ámbito económico/enerxético Xavier Labandeira Universidade de.
Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade
Estrategia Fiscal Ambiental
Transcripción de la presentación:

Presentación NOVOS CAMPUS DE ESPECIALIZACIÓN DA UDC Reitoría da Universidade da Coruña 23 de marzo de 2017

+ ESPECIALIZACIÓN E SINGULARIDADE 1 Contexto Xeral: Os Campus de Especialización. A súa razón de ser A Xunta de Galicia está á apostar por unha política universitaria centrada en: Acadar unha ESPECIALIZACIÓN do SUG a través dos Campus que permita un POSICIONAMENTO MÁIS REFORZADO no contexto nacional e internacional Facer dos CAMPUS UNIVERSITARIOS polos de excelencia e coñecemento que axuden a transferir COÑECEMENTO Á ECONOMÍA E Á SOCIEDADE GALEGA + IMPACTO NA SOCIEDADE + ESPECIALIZACIÓN E SINGULARIDADE

1 A aposta pola especialización do SUG Contexto Xeral: Os Campus de Especialización. A súa razón de ser A aposta pola especialización do SUG CRITERIOS na ESPECIALIZACIÓN UNIVERSITARIA Capacidade científico – tecnolóxica Excelencia Singularidade Traxectoria consolidada na universidade no ámbito temático en particular, tanto nas perspectivas educativa, de I+D e de transferencia. Estruturas científico-tecnolóxicas (GI, Agrupacións Estratéxicas, etc.) con indicadores de excelencia na área que se pretende especializar. Área de coñecemento singular e non presente noutras universidades do SUG.

1 Contexto Xeral: Os Campus de Especialización. A súa razón de ser “A pretensión da Universidade e da Xunta é introducir novos títulos de grao e mestrado que dean resposta a demandas profesionais de futuro, pero sen perder o horizonte da especialización dos campus, eido no que Galicia é pioneira” (Xunta de Galicia- Santiago de Compostela, 20 de marzo de 2017) CAMPUS DE ESPECIALIZACIÓN EN MARCHA ACTUALMENTE UVigo: Vigo, Pontevedra e Ourense UDC: Ferrol USC: Santiago e Lugo Campus da Cidadanía Vigo Tecnolóxico

O Campus Industrial de Ferrol 1 Os Campus de Especialización. Contexto Xeral: O Campus Industrial de Ferrol Orientación: Especialización nos ámbitos naval, oceánico e industrial do Campus de Ferrol. 2016 - 2017: Implementación de actuacións do Plano Estratéxico co apoio económico da Xunta de Galicia. 2015: Elaboración do Plano Estratéxico do Campus Industrial. http://campusindustrial.udc.gal

1.- Nova oferta Graos e Mestrados Contexto Xeral: Os Campus de Especialización O Campus Industrial de Ferrol Actuacións en marcha: 2018-2019 1.- Nova oferta Graos e Mestrados 2018 -Grao en Xestión Industrial da Moda -Mestrado en Deseño Industrial (3 especialidades) -Mestrado en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos 2019 -Mestrado en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Moda -Mestrado en Informática industrial, automática e robótica

1 Contexto Xeral: Os Campus de Especialización O Campus Industrial de Ferrol 2. Posicionamento ante os estudantes Concurso MECCANO: Dar a coñecer a oferta académica do Campus Industrial dun xeito innovador e ameno. Grande impacto mediático Participación de 5 institutos das 4 provincias e 120 alumnos de bacharelato en ramas afíns ao ámbito industrial nun concurso visitando o Campus Industrial de Ferrol. Asociación de egresados: Alumni Campus Industrial de Ferrol Constitución da asociación de egresados de todos os centros do Campus de Industrial de Ferrol

3. Internacionalización Campus Industrial 1 Contexto Xeral: Os Campus de Especialización 3. Internacionalización Campus Industrial Acordos de colaboración con universidades e outras institucións: estancias de investigación, co-dirección teses, dobres titulacións... Captación de estudantes para oferta académica. Estratexia conxunta para a internacionalización do CIF en países estratéxicos como Colombia, Ecuador, Túnez, Vietnan, Australia.

+ ESPECIALIZACIÓN E SINGULARIDADE Os Campus de Especialización dentro do Plan Estratéxico 2013-2020 2 Reflexión: LIÑAS ESTRATÉXICAS FINANCIAMENTO E USO EFICIENTE DOS RECURSOS DOCENCIA e APRENDIZAXE INVESTIGACIÓN E TRANSFERENCIA INTERNACIONA-LIZACIÓN RESPONSABILIDADE SOCIAL CAMPUS DE ESPECIALIZACION + IMPACTO NA SOCIEDADE + ESPECIALIZACIÓN E SINGULARIDADE

2 Os Campus de Especialización dentro do Plano Estratéxico 2013-2020 Reflexión: Área estratéxica Obxectivo Liña de actuación Indicadores Docencia e aprendizaxe 3. Unha oferta formativa consolidada e axustada ás necesidades da contorna 3.1 Avanzar no axuste das titulacións de grao e posgrao ás necesidades sociais da nosa contorna e ás demandas dos estudantes DA3.3. Incrementar novos ingresos (grao) 3.2 Definir políticas proactivas de captación de talento DA3.4 Novo ingreso (mestrado) Investigación, innovación e transferencia 1. Unha produción científica de calidade 1.8 Mellorar a infraestrutura científica INV1.2 Produción científica INV1.4 Difusión 2. Incrementar a colaboración coas empresas do contorna e fomentar a transferencia de coñecemento 2.1 Implantar mecanismos estables de recepción e difusión das necesidades das empresas INV2.1 Transferencia (contratos art.83) Internacionalización 1. Titulacións e ambiente universitario internacionais 1.1 Internacionalizar as titulacións INT1.1 Internacionalizar os títulos e os centros 2. Mobilidade internacional crecente por motivo de estudos e prácticas laborais 2.3 Aumentar o atractivo da UDC para os estudantes estranxeiros INT2.1 Mobilidade académica

2 Reflexión: A razón de ser dos Campus DE ESPECIALIZACION O proceso de reflexión

3 A Proposta: CAMPUS INNOVA E DA SUSTENTABILIDADE Liñas de Especialización Singular Campus de especialización baseado en áreas de coñecemento de forte excelencia e especialización da UDC no eido das Tecnoloxías da información e comunicación e da innovación e en diferentes áreas sectoriais: Innovación e tecnoloxías aplicadas no ámbito empresarial e non lucrativo como as áreas bio, saúde, dependencia, socio-sanitario… Innovación e tecnoloxías de aplicación na construción e da enxeñaría civil e aeronáutico… Área das humanidades e lingüística… A xestión empresarial da innovación e do coñecemento… Campus de especialización baseado en áreas de coñecemento vinculadas a: -Territorio, paisaxe, medio ambiente e enxeñaría ambiental… Sustentabilidade social: Persoa, dependencia, inclusión social, envellecemento activo …. Responsabilidade social e innovación… Desenvolvemento socio-económico e Sustentabilidade… Economía verde , cambio climático, enerxía, recursos naturais e transporte sustentable... Turismo… Vida saudable e deporte…

3 A Proposta: CAMPUS INNOVA E DA SUSTENTABILIDADE 2 Campus na Coruña

4 2017 2018 2019 Folla de Ruta: Previsión na implementación dos Campus 2017 – 2018 - 2019 2017 2018 2019 Convenio coa Xunta de Galicia Elaboración dos Planos Estratéxicos dos Campus Innova e da Sustentabilidade: Enfoque participativo Realización e implantación de actividades dos Planos Estratéxicos (Ferrol e A Coruña): Campus Industrial de Ferrol: Accións xa en marcha en 2016-2017 Campus Industrial de Ferrol: Oferta de Graos 2018-2019 Campus Innova e Sustentabilidade: 2018-2019

Remitir propostas vía e-mail a: 5 Suxestións: Prazo aberto Achega de ideas e propostas Remitir propostas vía e-mail a: campus.innova@udc.gal campus.sustentabilidade@udc.gal

Grazas pola súa atención