Para hacer ahora Identifiquen: 3 1 2 4 5.

Slides:



Advertisements
Presentaciones similares
El Cuerpo Unidad Dos.
Advertisements

El cuerpo humano.
Para Empezar Hoy es miércoles el seis de febrero
ALC 20 lunes el 17 de octubre Bienvenida-ALC-objetivo Leer
LECCIÓN 10: PRIMERA PARTE Las partes del cuerpo Los síntomas y las condiciones médicas.
El cuerpo Talking about the body in Spanish Para empezar p. 9.
Week 4-5 Spanish 1A. Vámonos Write the capital of the following countries: 1.Honduras 2.El Salvador 3.Argentina 4.Colombia 5.Cuba 6.Costa Rica 7.Venezuela.
Para hacer ahora Identifiquen:
Para hacer ahora Identify as many items in the classroom as you can in Spanish. Make a list of your answers in your notebook. Escriban una lista de cosas.
Belanova – Baila mi corazón Las partes del cuerpo repaso Dibuja una person en tu diario y escribe las partes del cuerpo: – La cabeza la mano – el pelo,
Para hacer ahora Please complete the following in your notebook using complete sentences: – 1) Nosotros (comer) __________________ en Applebee*s durante.
Calentamiento Review your Spanish I verb structures; write the following in the present tense: 1)I eat… 2)He drinks.. 3)They listen… 4)She walks… 5) You.
Para hacer ahora Identifiquen: 1)13  2)22  3)7  4)11  5)20  6)5  7)16  8)29  9)30  10) 2 
¡El Cuerpo!. la mano el pie la cabeza la nariz el pecho los ojos la cintura El cuello la rodilla el dedo.
Calentamiento Escribe la respuesta de cada pregunta (Write the answer) 1) ¿Qué vas a hacer este fin de semana? 2) ¿Quieres ir al cine conmigo? 3) ¿Sabes.
Hazlo ahorael 17 de abril Objetivo: SWBAT recognize and use parts of the body vocabulary. ON YOUR OWN PAPER, label the face below (use the numbers in the.
El cuerpo La cabeza El cuello El brazo La mano La pierna El pie El hombro La rodilla El estómago.
Hoy es jueves, el diez y siete de octubre
ESP 127/8/13 HOY ES EL VEINTISIETE DE AGOSOTO. Objective Students will be able to identify body parts and tell time audibly and in written form. Calentamiento.
Las Partes Del Cuerpo Introduction (click on this link)
Copyright © 2006 MES-English.com El Cuerpo Humano.
Spanish I- Señora Holmes.  Objectives  Students will be able to:  Correctly pronounce, spell, and write in both a sentence and single word form, the.
Para hacer ahora ¿Qué quieres aprender sobre los deportes? Please make a list of topics you would like to learn about in regards to sports.
Para hacer ahora 1) What is a verb? 2) What is an –ar verb? What is an –er verb? What is an –ir verb? 3) What is an infinitive? 4) How do you conjugate.
Hoy es martes el veintisiete de octubre SWBAT: Apply house and home vocabulary to describe different houses to partners HAGAN AHORA: CONTESTEN LAS PREGUNTAS.
Para hacer ahora 1) ¿Cuál es la fecha de hoy? 2) ¿Cuál es la fecha de mañana? 3) ¿Cuáles son las estaciones del año?
Para hacer ahora Please complete the following in your notebook using complete sentences: – 1) Ella (estudiar) _______________ en la biblioteca. – 2) Nosotros.
Listen and Identify On your desks, write down numbers 1 through 8. Look at the illustration on the next slide. You will hear a series of statements, each.
Para hacer ahora Identifiquen:
SP 1 – Classwork Agosto 29 – Septiembre 2 By Señora Guzman.
Horario 19 viernes el 14 de octubre Bienvenida-ALC-objetivo Speed date Flash cards of stem changers – word search. Dr. Frankenpiedra Stem changer – irregular.
Señor Jackson. Unit Objectives  Talk about parts of the body  Make excuses  Say what you did (preterit tense)  Talk about staying healthy.
Español 2 8 de septiembre de 2016.
Para hacer ahora 1) What is a verb?
Hoy es el 18 de septiembre..
Para hacer ahora 1) How would you ask to go to the following places in Spanish? 2) How do you say that you have something in Spanish? 3) How do you.
¡Hacemos un repaso! Let’s review! cabeza garganta piernas.
El cuerpo y la cara Goldacker 2011.
Para Empezar P. 9.
Habla de la salud y enfermedad
Para hacer ahora Identifiquen:
Para hacer ahora Identifiquen:
Write a heading for your apuntes:
Para hacer ahora Write the following words in number form: 1) Cinco 
Me llamo _________ Clase 702 La fecha es el 13 de febrero del 2017
AGENDA Diario / Recordatorio: Prueba-Dictado #2; próximo lunes
Para hacer ahora Write as many numbers as you can in Spanish up to the number 30. Do not worry if you do not know many. I want to see what you know about.
Para hacer ahora Yesterday in class, we learned about the verbs “ser” and “estar”. Pretend that a classmate is still really confused about the difference.
Para hacer ahora 1) ¿Cuáles son los días de la semana?
Body El cuerpo.
Para hacer ahora Please take five minutes to study for your upcoming quiz on: Basic conversations Names If you have any questions, please ask me!
Classroom Phrases.
Para hacer ahora Identifiquen los números
Para hacer ahora Identifiquen:
El Cuerpo.
Para hacer ahora Please take five minutes to study for your upcoming quiz on: Basic conversations Names If you have any questions, please ask me!
Español 2 Capítulo 3ª-Flipped Lesson
 TODAYS WORK!!!  1. Based on the unit cover write a list of 20 words related to the unit of work.  2.Complete the grammatical structures workbook.55,56,57,
Today I am demonstrating comprehension of words, phrases, and simple sentences related to body parts. So I can understand simple questions or statements.
DUE NOW: Write the following dates in Spanish:
Para Empezar P. 9 – el cuerpo p. 9.
LABEL THE ROOMS AND OBJECTS IN THE ROOMS IN SPANISH
Para hacer ahora Write as many numbers as you can in Spanish up to the number 30. Do not worry if you do not know many. I want to see what you know about.
Para hacer ahora Write as many numbers as you can in Spanish up to the number 30. Do not worry if you do not know many. I want to see what you know about.
Para hacer ahora- to do now
Para hacer ahora Write as many numbers as you can in Spanish up to the number 30. Do not worry if you do not know many. I want to see what you know about.
Calentamiento Hoy es miercoles, 22 de Octubre del 2014
Antes de empezar The following are verbs that have been conjugated, write the infinitive beside the conjugated verb: Como Esquío Voy Leo Veo Nado Hago.
Cabeza cabello oreja nariz barriga espalda rodilla Pie ojos dedos boca.
pasar tiempo con amigos No me gusta patinar También me gusta
Transcripción de la presentación:

Para hacer ahora Identifiquen: 3 1 2 4 5

Hoy es el 26 de septiembre.

La cita del día

El objetivo Vamos a identificar el vocabulario de los deportes del capítulo 7. Vamos a identificar las partes del cuerpo. All learners will demonstrate the ability to identify sports related vocabulary. All learners will demonstrate the ability to identify parts of the body.

Un repaso

Una actividad Each pair will receive a picture finder sheet and a problem sheet. As a pair, work together to solve each problem and record your work on the answer sheet. The answer sheets will be submitted and graded. You have 15 minutes to complete this activity.

El jugador usa su cuerpo para hacer deportes. El cuerpo

El cuerpo La cabeza El ojo

El cuerpo La nariz La boca

El cuerpo La mano izquierda La mano derecha

El cuerpo El brazo La pierna

El cuerpo La rodilla El pie

Una actividad Write ten numbers 1-6. You may repeat. For example: 1 3 4 6 2 5

Las partes del cuerpo 1 3 4 6 2 5 Cabeza Ojo Nariz Boca Mano izquierda Mano derecha Brazo Pierna Rodilla Pie