Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
Publicada porSofia Caballero Franco Modificado hace 8 años
1
Word of the day (Palabra del día) : 1 - Copy the palabra del día (PDD) in the “Word of the Day” section of your notebook under Semana 39 – 5/4 – 5/8. 1 – el empleo – 4 – los sueldos – 2 – el desempleo – 5 – la formación – 3 – abandonar – 6 – conseguir trabajo – WARM-UPS, CLASSWORK, & HOMEWORK (PARA EMPEZAR, TRABAJO EN CLASE & DEBERES) Español 3 Honores – Semana 39 – 5/4 – 5/8 miércoles 5/6 – Horario Regular Warm-up (Para Empezar): Do this in “Para Empezar” under SEMANA 39 2 – ¿Cómo se dice en Inglés? 1 – el lenguaje – 5 – los alemanes – 2 – el idioma – 6 – El Reino Unido – 3 – tener en cuenta – 7 – Según – 4 – el empleo demandado – 8 – la mayor parte –
2
Agenda (Orden): 1 – Revisar - Para Empezar 2 – Revisar DEBER – Texto auditivo Objective (Objetivo): Cap. 4 – Las identidades personales y publicas Standards (Normas): Standard: 1.1 Students engage in conversations, provide and obtain information, express feelings and emotions, and exchange opinions. Standard: 1.2 Students understand and interpret written and spoken language on a variety of topics. Standard: 1.3 Students present information, concepts, and ideas to an audience of listeners or readers on a variety of topics. Standard: 4.1 Students demonstrate an understanding of the nature of language through comparisons of the language studied and their own. Standard: 4.2 Students demonstrate an understanding of the concept of culture through comparisons of the cultures studied and their own. Standard: 5.1 Students use the language both within and beyond the school setting.
3
3 – Audio paquete del medio ambiente
4
DEBER: miércoles 5/6 – 1 – p. 42 – Comparaciones culturales – La educación en mi comunidad – Contesten los 5 puntos con oraciones completas.
Presentaciones similares
© 2024 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.