La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

REENTAMÁU DEL ESTATUTU D´INDEPENDENCIA DELA REPÚBLICA D´ASTURIES.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "REENTAMÁU DEL ESTATUTU D´INDEPENDENCIA DELA REPÚBLICA D´ASTURIES."— Transcripción de la presentación:

1

2 REENTAMÁU DEL ESTATUTU D´INDEPENDENCIA DELA REPÚBLICA D´ASTURIES

3 TÍTULU PRELIMINAR: ARREMANGÁES XENERALES ARTÍCULU 1 Asturies ya ye nación, entamá na forma de república. ARTÍCULU 2 La república d´Asturies ta fecha peles tierres actuales más les que reclamamos per razones turístiques y sanitaries, o sea, que reclamamos León pa nosotros, pa que vayan los neños a secar a Pola Gordón. Y los de León encantaos... total ya los tenemos a toos equí nel branín...

4 ARTÍCULU 3 L’escudu d’Asturies tará formáu per una imaxe de la ponte Villaviciosa col escudu del Real Sporting de Xixón y del Mosconia a ambos llaos, coronáu per un vasu sidra col focicu de Pelayo grabáu. ARTÍCULU 4 L’himnu nacional será ‘l que ya conocemos toos, advirtiéndose a los paisanos que namás podrá canciase n’actos oficiales. La Guardia Civil hará prebes d' alcoholemia a los que lu cancien nos chigres.

5 ARTÍCULU 5 Pol culo te la hinco... ARTÍCULU 6 Los que fumais vos xodeis ARTÍCULU 7 La llingua oficial de la república será l'asturianu o bable y tou paisanu tien el drechu y el deber de falala. Les istituciones van promover el so usu por coyones y será obligatoriu que na nuesa llingua vengan traducíos los tiques del Carrefour, DIA, el Corte Inglés, Mercadona y el Árbol.

6 ARTÍCULU 8 La bandera d´Asturies será de fondu azul, como ye agora, cola cruz de la Vitoria nel fondu, como ye agora, y con la novedá de la firma en roxu del 'Nano' na esquina superior izquierda. Pa los ignorantes, el Nano ye el chavalín que corre en coche y que lleva la nuesa bandera nel cascu.

7 TÍTULU PRIMERU ARTÍCULU 1 El tesoru o ayalga del estáu será sufragáu per un impuestu directamente proporcional a les perres de los paisanos, así como per un canon sobre les pastilles Juanola, vinu Don Simón, los armarios de Ikea y solidariamente, por lo que-y sobre a Cataluña.

8 ARTÍCULU 2 La capital de la república va a ser Uviéu tovía, anque yos xoda a los de Xixón. ARTÍCULU 3 L'Asamblea ye la cámara de representación de tolos astures y tará formá per un solu escañu... pa lo que nos valen, sóbranos mediu...

9 TÍTULU SEGUNDU ARTÍCULU 1 La moneda de la republica sedrá’l Pinón, divisible a su vegada en pieces de menor valor. Así, un Pinón equival a 100 pininos. Tará equipará al euru.

10 ARTÍCULU 2 La unidá de midía de lonxitú sedrá’l cachu. Tómase como referencia la distancia ente Ribadeo y Cuadonga. Un buen cachu ye proporcional en 100 veces al cachu. La unidá fracionaria del cachu, ye´l cachín, tamién llamáu trozu. Como unidaes superiores, adoptaránse LaDeDios y el CachuLlargu.

11 ARTÍCULU 3 La Sidra cúbica ye la midía de capacidá y la unidá llamarase PipaSidra, qu’equival a 1000 culinos. La PipaSidra mídese de dos formes. Exemplu: Una PipaSidra llena, ya sabemos que ye mil culetes; Una PipaSidra vacía, ye igual a la de dios de xente. Como de momentu esta midía plantéanos problemes que la nuesa comunidá científica estudia pa solucionar, como per exemplu, cuántos culinos llevará’l depósitu d'un coche, de momentu, al que-y faiga falta echar gasolina, que lu llene.

12 ARREMANGÁES ADICIONALES ÚNICA Nun sabíamos que facer co´l probe Felipe... Cáenos bien, el neñu y amás, ta casáu con una paisana. Pero quedaba feo eso d'un príncipe nuna república... Dempués de pensalo deteniamente, decidimos ofrece-y el puestu de Gaiteru Mayor del Reinu, con una casina en Nava pal iviernu, un apartamentín na playa San LLorienzu pal veranín y una paguina curiosina de 2000 Pinones, que, por tocanos la gaita, paeznos que ya ta bien...

13 FIN


Descargar ppt "REENTAMÁU DEL ESTATUTU D´INDEPENDENCIA DELA REPÚBLICA D´ASTURIES."

Presentaciones similares


Anuncios Google