La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Observa el sol... Mentre la majoria roman dormit, ell et proporciona cada matí un dels majors espectacles de la terra... Mientras la mayoría aún duerme,

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Observa el sol... Mentre la majoria roman dormit, ell et proporciona cada matí un dels majors espectacles de la terra... Mientras la mayoría aún duerme,"— Transcripción de la presentación:

1

2 Observa el sol...

3 Mentre la majoria roman dormit, ell et proporciona cada matí un dels majors espectacles de la terra... Mientras la mayoría aún duerme, el te proporciona cada mañana uno de los mayores espectaculos de la tierra...

4 És la vida que recomença, donant a cadascun l'oportunitat de fer-la millor cada dia. Es la vida que reempieza, dando a cada uno la oportunidad de hacerla mejor cada día.

5 Matinegen felices, no tenen cap tipus d'ansietat, perquè no competeixen entre si - cadascuna té el seu paper i la seva importància en la bellesa de la vida. Viuen en harmonia i per això construeixen un escenari harmoniós i inoblidable. Madrugan felices, no tienen ningún tipo de ansiedad, porque no compiten entre si – cada una tiene su papel i su importancia en la belleza de la vida. Viven en armonía y por eso construyen un escenario armonios e inolvidable. Observa les flors... Observa las flores...

6 Tot al nostre voltant festeja el nou dia que comença Todo nuestro entorno festeja el nuevo dia que empieza Tot es benedicció ! Todo es bendición ! Tot es llum ! Todo es Luz ! Tot es vida ! Todo es vida !

7 Gaudeix d’aquest moment inoblidable, ple de silenci i gratitud. Disfruta de este momento inolvidable, lleno de silencio i gratitud.

8 Estar viu es un gran miracle! no precises de res mes per sentir-te la persona mes feliç del mon! Estar vivo es un gran milagro! no precisas de nada más para sentirte la persona mas feliz del mundo! Gratitud a la existència que et dona aquesta oportunitat, gratitud a tots els que ajuden en aquesta jornada. Gratitud a la existencía que te da esta oportunidad, gratitud a todos los que te ayudan en esta jornada. Gratitud a la existència que et dona aquesta oportunitat, gratitud a tots els que ajuden en aquesta jornada. Gratitud a la existencía que te da esta oportunidad, gratitud a todos los que te ayudan en esta jornada.

9 Tingues un esplèndid dia, ple de gratitud. Ten un espledido dia, lleno de gratitud Un cor agraït parla directament amb la natura Un corazón agradecido habla directamente con la naturaleza http://xistes.es Modificat: Agustí Jane Mary


Descargar ppt "Observa el sol... Mentre la majoria roman dormit, ell et proporciona cada matí un dels majors espectacles de la terra... Mientras la mayoría aún duerme,"

Presentaciones similares


Anuncios Google