La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

Wines of Argentina Medios, Sommeliers e Instituciones en Asia Ariel Menniti. Abril 2011.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "Wines of Argentina Medios, Sommeliers e Instituciones en Asia Ariel Menniti. Abril 2011."— Transcripción de la presentación:

1 Wines of Argentina Medios, Sommeliers e Instituciones en Asia Ariel Menniti. Abril 2011

2 Argentina LOS SOMMELIERS Foto: Rickseventy79, flickr.com

3 Argentina LOS SOMMELIERS ASI, a non-profit making organization, was founded in Reims (France) on the June 1969, and has the following aims: bring together the national sommelier associations (just one member association per country) and to promote their founding where they do not yet exist, co-ordinate actions aimed at developing and advancing the profession by various means (training courses, etc.) enhance the sommelier's profession by educating the consumer, defend the ethics of the profession.

4 Argentina LOS SOMMELIERS South Korea Korean Sommeliers Association Japan Japan Sommelier Association Hong Kong The Hong Kong Sommeliers Association

5 Argentina Los Sommeliers Asesoramiento en Vinos Acceso a todas las Filiales en las Prefecturas (Provincias) Prestigio institucional. Son Autoridad en tema Vinos (ver Text Book)

6 Argentina ALGUNOS SOMMELIERS EN ASIA Ethan Tian, Hotel Indigo Shanghai Chengguang Li, Ease Scent Education Julia Zhu, Hilton Hotel Beijing Meiyu, Park Hyatt Beijing Vivian Tian, Waldorf Shanghai Alvin Gho, Jean Georges Shanghai Larry Yang, JW Marriot Beijing Yang Lu, the Peninsula Shanghai Hans Qu, Ease Scent Education Listado posibles Visitantes 2 Semestre.

7 Argentina PRINCIPALES MEDIOS

8 Argentina ALGUNOS MEDIOS EN JAPON Vinotheque es la primer revista de vinos mensual de Japón, creada en Es la publicación más influyente tanto para trade como para consumidores En sus propias palabras:. Vinotheque features several different wines from around the world as a monthly cover story. Our report includes not only tasting comments, but also focuses on the background story of each wine. We seek to introduce the wines with informative depth, rather than relying on simple descriptions based on points or awards.

9 Argentina ALGUNOS MEDIOS EN JAPON Kanami Okimura (reporter/editor) Y Abiko Sachie (photographer).

10 Argentina ALGUNOS MEDIOS EN JAPON

11 Argentina ALGUNOS MEDIOS EN CHINA / Daniel Lopez Roca. Contributor

12 Argentina ALGUNOS MEDIOS EN CHINA

13 Argentina ALGUNOS MEDIOS EN CHINA Revista y Ventas on line

14 Argentina LOS MEDIOS EN HONG KONG Debra Meiburg MW Jeannie Cho Lee MW Simon Tam

15 Argentina LOS MEDIOS EN HONG KONG Diario Ming Pao Weekly (Chino) Ronny Lau Blog Ming Pao on line Jennifer Luk

16 Argentina LOS MEDIOS EN HONG KONG Cru Magazine (Bilingüe) Recientemente lanzada. Life Style. Wines and Food.

17 Argentina PRINCIPALES ASOCIACIONES (y personalidades)

18 Argentina PRINCIPALES ASOCIACIONES (y personalidades)

19 Argentina PRINCIPALES ASOCIACIONES (y personalidades) Yumi Tanabe. Wine Consultan, Wine Educator, Writer.

20 Argentina PRINCIPALES ASOCIACIONES (y personalidades) Mario Giordano, General Manager de Wines of Argentina junto a Yumi Tanabe. Febrero de 2011

21 Argentina PRINCIPALES ASOCIACIONES (y personalidades) Debra Meiburg MW Wine Educator, TV Personality Speaker, International Judge.

22 Argentina PRINCIPALES ASOCIACIONES (y personalidades)

23 Argentina PRINCIPALES ASOCIACIONES (y personalidades) Debra Meiburg MW Degustación Dirigida para Wines of Argentina en Vinexpo Academy 2010

24 Argentina PRINCIPALES ASOCIACIONES (y personalidades) Jeanni Chow Lee. MW Wine Consultan, Wine Educator, Writer.

25 Argentina PRINCIPALES ASOCIACIONES (y personalidades) Tommy Lam Master Sommelier Wine Educator, Speaker, etc. Basado en Singapore

26 Argentina PARA FINALIZAR…

27 Argentina ATENCION!!!

28 Argentina ATENCION!!!


Descargar ppt "Wines of Argentina Medios, Sommeliers e Instituciones en Asia Ariel Menniti. Abril 2011."

Presentaciones similares


Anuncios Google