Descargar la presentación
La descarga está en progreso. Por favor, espere
1
La Salle Berrikuntza Programak
La Salle berrikuntza programak La Salle barruan garatuak eta izenpetuak dira. Helburu komun hauek dituzte: Adimena garatzea, gure hezkuntza-eskaintzaren lehentasuna eta bereizgarria baita. Ikasleek zenbait gaitasun lantzea, etorkizunerako beharrezkoak izango zaizkielako. Hezitzaile guztiek proiektu komun batekin bat egin dezatela bultzatzea. La Salle hezkuntza-eskaintzaren ezaugarri bereizgarriak sustatzea. Salletar tradizioaren jarraipena egitea, etengabeko berrikuntza pedagogikoa oinarri hartuta.. Helburu horiek guztiak gure programa guztietan ageri den esaldian laburbiltzen dira:Gure Tradizioa, Guztion Etorkizuna
2
ZUREKIN HAZTEN GARA
3
BERRIKUNTZA PROGRAMAK
4
PERTSONENGAN OINARRITUTAKO
BERRIKUNTZA PROGRAMAK PERTSONENGAN OINARRITUTAKO PROGRAMA
5
KALITATEZKOA
6
LA SALLE BERRIKUNTZA PROGRAMAK
ETAPAK PROGRAMAK HAUR H. LEHEN H. DBH BATXILLERGOA LANBIDE HEZIKETA ULISES X (1º C) OPTIMIS SORMEN EZAGUPENAREN KUDEAKETA SEIN
7
Gure tradizioa etorkizuna da
8
GOIZTIARRERAKO PROGRAMA
ULISES ULISES NEURONEN ESTIMULAZIO GOIZTIARRERAKO PROGRAMA
9
NEURONEN ESTIMULAZIO GARAPEN ETA GOIZTIARRERAKO PROGRAMA.
ULISES NEURONEN ESTIMULAZIO GARAPEN ETA GOIZTIARRERAKO PROGRAMA.
10
GURE MASKOTA
11
PROGRAMAREN ARLOAK
12
NS ARLOA (NEURONA SAREAK)
ESTIMULAZIOA
13
NEURONEN LOTUREN ESTIMULAZIOA
NS ARLOA – NEURONA SAREAK NEURONEN LOTUREN ESTIMULAZIOA 2 – 7 URTE ESTIMULATZEKO BIDEAK IKUSMENA/ENTZUMENA
14
ERAGITERAKO SORTAK NS ARLOA – NEURONA SAREAK NATURA ARTEA ZIENTZIAK
MUSIKA INGURUGIROA
15
NS ARLOA – GURE BERRIKUNTZA
OINARRIZKO EZAGUTZA FONDOEN ERAIKUNTZA (STEP BY STEP) NEURONEN INAUSKETAREN PREBENTZIOA ULISES DIGITALA
16
PK ARLOA: PERTZEPTIBO-KOKNITIBOA
GAITASUNAK KONTZEPTU MAPAK
17
PK ARLOA: PERTZEPTIBO-KOKNITIBOA
ADIMENAREN AHALMENA AURKITZEN LAGUNTZEA
18
PK ARLOA – IKASGELA EKINTZAK
DEFINITU
19
ARLO NEUROMOTORENA ARLO NEUROMOTOREA ZIRKUITUAK
20
Lateraltasunaren garapenean sortutako arazoak.
ARLO NEUROMOTORENA - HELBURUAK Haur guztiek beren lateraltasuna era egoki eta automatizatu batean, garatu ahal izan dezaten, oinarriak prestatu. Lateraltasunaren garapenean sortutako arazoak. Ikusmena eta entzumena eragitea mugimendu sistemen koordinazio orokorra nahiz zatitakoa hobetzeko. Nerbio sistemaren eta hemisferioen arteko loturen erantzun orokorra garatzeko azkartasuna eta eraginkortasuna motorea suspertzeko.
21
SORMEN ARLOA SORMEN - CREA ADIMEN LATERALA
22
SORMEN ARLOA
23
INFORMAZIOAREN KUDEATZEKO PROZEDURAK LATERALITATE ZIRKUITOAK
ULISES HAUR HEZKUNTZA LEHEN HEZKUNTZA SORMEN ARLOA SORMEN-CREA PROGRAMA PK ARLOA KONTZEPTU MAPAK INFORMAZIOAREN KUDEATZEKO PROZEDURAK PK ARLOA - GAITASUNAK OPTIMIS PROGRAMA ARLO NEUROMOTOREA ZIRKUITUAK LATERALITATE ZIRKUITOAK (6-7)
24
ZUREKIN HAZTEN GARA
25
Gure tradizioa etorkizuna da
26
SORMEN SORMEN ADIMEN LATERALA GARATU NAHI DUEN PROGRAMA
27
ZER DA ADIMEN LATERALA ?
29
2 2 2
30
AHALMEN HANDI BATEKIN JAIOAK GARA DENOK….
31
…BAINA GARATZEN LAGUNDU BEHAR DIOGU.
32
HAU DA SORMEN-CREA PROGRAMAREN HELBURUA
33
GURE HELBURUAK HAUEK DIRA:
34
EREDU EGONKORRAK GAINDITZEKO GAIN IZAN EGOERAK ESKATZEN DUENEAN
35
ARAZOEI SORMENEZKO AUKERAK EMATEA
36
ARAZOEI SORMENEZKO AUKERAK EMATEA
37
BESTEEN IKUSPUNTUAK ERRESPETATZEA
38
TALDEAN LAN EGITEA
39
SORMEN-CREA ZUREKIN AMESTEN DUGU
40
Gure tradizioa etorkizuna da
41
ULISES PROGRAMA / PK ARLOA
GAITASUNAK BERRIKUNTZA PROGRAMETAN OPTIMIS PROGRAMA ULISES PROGRAMA / PK ARLOA
42
GAITASUNAK BERRIKUNTZA PROGRAMETAN
APRENDIZAJE SECUENCIAS DE TRABAJO DOMINIO PROGRESIVO EN EL CONTEXTO DE LAS ÁREAS CURRICULARES
43
PROGRAMA PARA EL DESARROLLO DE CAPACIDADES INTELECTUALES
OPTMIS PROGRAMA PARA EL DESARROLLO DE CAPACIDADES INTELECTUALES
44
QUÉ ES AHALMEN HANDI BATEKIN JAIOAK GARA DENOK
45
BAINA GARATZEN LAGUNDU BEHAR DIOGU
ZER DA BAINA GARATZEN LAGUNDU BEHAR DIOGU
46
BETIKO KORAPILOA TREBEZIAK GAITASUNAK TREBEZIAK GAITASUNAK
47
ALDERATU ERLAZIONATU DESBERDINDU BEHATU SAILKATU IDENTIFIKATU INDUZITU
PROZEZU OROKORRAK EZAGUTU PENTSATU ALDERATU ERLAZIONATU DESBERDINDU SAILKATU INDUZITU ONDORIOZTATU DEFINITU LABURTU BEHATU IDENTIFIKATU INTEGRAR PROCESAR
48
Gure tradizioa etorkizuna da
49
EZAGUTZAREN KUDEAKETA
50
LA CAPACIDAD DE APROVECHAR AL MÁXIMO LAS CAPACIDADES
EZAGUTZAREN KUDEAKETA LA CAPACIDAD DE APROVECHAR AL MÁXIMO LAS CAPACIDADES INTELECTUALES DE LAS PERSONAS POTENCIANDO LOS FLUJOS DE CONOCIMIENTO
51
GESTIÓN DE LA INFORMACIÓN
GESTIONAR LA INFORMACIÓN GESTIÓN DE LA INFORMACIÓN MAPAS CONCEPTUALES ORGANIGRAMAS INFOGRAFÍA ESQUEMAS FUNCIONALES
52
Gure tradizioa etorkizuna da
53
NUEVO MARCO METODOLÓGICO GENERAL
54
(PROYECTOS MULTIÁREA COMPARTIDOS)
TRABAJANDO CON PMCs (PROYECTOS MULTIÁREA COMPARTIDOS) EL EJE DE SEIN SON LOS DENOMINADOS PMCs – PROYECTOS MULTIÁREA COMPARTIDOS- ESTOS PMCs SE TRABAJARÁN EN EQUIPOS DE CINCO ALUMNOS. ANUALMENTE SE TRABAJARÁN DOS PMCs
55
nuestra tradición es el futuro
Presentaciones similares
© 2024 SlidePlayer.es Inc.
All rights reserved.