La descarga está en progreso. Por favor, espere

La descarga está en progreso. Por favor, espere

GAITASUN DIGITALA HIZKUNTZA ARLOETAN Gogoetak eta lan proposamenak.

Presentaciones similares


Presentación del tema: "GAITASUN DIGITALA HIZKUNTZA ARLOETAN Gogoetak eta lan proposamenak."— Transcripción de la presentación:

1 GAITASUN DIGITALA HIZKUNTZA ARLOETAN Gogoetak eta lan proposamenak

2 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-302 Lan plana eta helburu xumeak 1.Lan plana 2.Helburuak: Komunikazio linguistikoaren gaitasuna eta IKTetako gaitasuna lotzea Gaitasun mota biak garatzeko egiten ari garen / diren zenbait proposamen aztertzea Gaitasun mota biak garatzeko zenbait proposamen berri egitea

3 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-303 Abiapuntua (1): Gaitasun digitalak hizkuntza curriculumetan: Sarrera: Ezagutza-gizartea eta IKTak, testuingurua hizkuntzetarako Alorrek egindako ekarpena: Informazioa bilatu Testuak sortu Testu genero berriak Irakurketa eta idazketa gizartean eta ekarlanean landu Jarrera kritikoa Etapa bietan

4 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-304 Abiapuntua (2): Gaitasun digitalak hizkuntz curriculumetan: Helburuak (4): IKTak erabili Komunikatzeko Lankidetzan aritzeko Informazioa lortzeko, hautatzeko eta prozesatzeko Jakintza eraikitzeko Bizitza sozialean parte hartzeko Lehen Hezkuntza

5 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-305 Abiapuntua (3): Gaitasun digitalak hizkuntz curriculumetan: EI/Z1. Zikloa2. Zikloa3. Zikloa 3Informazio-iturri digitalak 7Testu prozesat. IKT ikasteko Informazioa bilatu Testu errazak sortu IKT ikasteko Informazioa bilatu Testuak zuzendu, sortu.. Informazioa aurkeztu Harreman pertsonalak egin Lehen Hezkuntza : IKTak erabiliz

6 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-306 Abiapuntua (4): Gaitasun digitalak hizkuntz curriculumetan: Bigarren Hezkuntza Helburuak (4): Gizarte-hedabideak, informazio- eta komunikazio-teknologiak eta beste iturri batzuk erabiliz... komunikatzea eta lankidetzan aritzea, informazioa lortzea, hautatzea eta prozesatzea, eta jakintza eraikitzea eta bizitza sozialean parte hartzea.

7 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-307 Abiapuntua (5): Gaitasun digitalak hizkuntz curriculumetan: Bigarren hezkuntzan : IKTak erabiliz 1-2 Maila: Laguntza ahozko aurkezpenak egitean (3) Informazio eta eredu iturri testu idatzietarako (mediateka...) (5) Testua idazteko eta zuzentzeko (baita literarioak ere) (5) Bilatzaileak erabili (13) Informazioa gorde eta berrezkuratu (13) Web bateko informazioa (testua, irudiak...) bildu, berrezkuratu, inprimatu (13) Testu prozesadorea erabili (edizioa, zuzentzailea...) (13) Testu prozesadorea ahozko aurkezpenetan zein testu idatziak sortzeko.

8 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-308 Abiapuntua (5): Gaitasun digitalak hizkuntz curriculumetan: Bigarren hezkuntzan : IKTak erabiliz 3-4 Maila: aurrekoetan bezala, + testu tipologia + Liburutegi digitalak ere (5) Bilatzaileak erabili (13) IKTetako mezuen fidegarritasuna edo sinesgarritasuna egiaztatu (13) Testu prozesadorea erabili (atalak eta edukiak antolatu...) Mutimedia formatuko aurkezpenak (13) Jarduera akademikoetan sortutako informazioa ordenatuta eta argi aurkeztu.

9 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-309 Abiapuntua (6): Gaitasun digitalak hizkuntz curriculumetan: Kritika: Ambizio falta bai ikasleen gaitasun digitalen mailan baita ikasteko erabili daitezkeen baliabideen mailan Visions 2020: http://www.eduteka.org/Visiones1.phphttp://www.eduteka.org/Visiones1.php Ikastetxearen Ikasketa Proiektua egiterakoan, konpetentzia guztiak irakasle guztiok kontuan hartu beharko ditugu/zte. Eta horrekin guzti horrekin ¿zer? Kritika: Non geratzen dira ikasleek egunero erabiltzen diren baliabideak eta erabilera horren helburuak? txat, (foto)blog, giza taldeak...

10 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3010 Indefinizioak Zeintzuk dira IKTak? Ordenagailua? Internet soilik? Mugikorra? GPSa? Telebista?...?

11 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3011 Hizkuntzak curriculo berrian Hizkuntza eta hizkuntzak 175/2007 Dekretuan Komunikatzeko gaitasuna Europako Erreferentzia Markoa eta ebaluaketa Metodologia: atazak, proiektu globalak... Testu errealak Erabilera testuinguruetan Azken ataza eta ahalbidezkoak Etapak eta mailak Lan esparruak: gela, ikastetxea, familia, bestelakoak (kz gunea...

12 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3012 Testuak ulertu eta sortu Testuak Ahozkoak Idatziak Esparruak: Harremanak Komunikabideak Literatura Hezkuntza eremua Testu generoak Emails, SMS Eskutitzak Biografiak Informeak... Ulertu Sortu

13 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3013 Komunikaziorako hezkuntza Tenemos que pensar en principio una “educación para las TICs” que en su concepción supere ampliamente el concepto dominante y dominador implícito en la expresión “alfabetización digital” para situarse en una concepción analítica y crítica de las TICs, en una concepción que las enseñe atendiendo a las necesidades reales de los destinatarios, más que a las “supuestas” necesidades presentes y/o futuras: educación “en” que las utilice para optimizar procesos educativos generales que pocas veces tienen que ver con el conocimientos profundo de las herramientas informáticas sino con los generales para su utilización básica: educación “con” y que las analice críticamente para comprender la razón última de su existencia, los mecanismos ocultos que la sustentan y hasta la reflexión sobre la necesariedad estratégica de su apropiación: Educación “para”. Se trata finalmente de una concepción que supere también la “educación para las TICs” y se sitúe en una “educación para la Comunicación”. Pues el problema de fondo sigue siendo un problema comunicativo, pues no se trata sólo de producir, transmitir, recepcionar y almacenar información, se trata básicamente de construir consensos entre todos, mediados o no con tecnologías. ( “ La educaci ó n en la Sociedad de la informaci ó n ”. Tom á s Eduardo Landivar)

14 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3014 Competencia en comunicación lingüística Nivel B2 respecto al e uskera y castellano Mivel B1 en la primera lengua extranjera Como instrumento De la realidad De comunicación oral y escrita De representación De interpretación De comprensión De construcción De comunicación Del conocimiento De organización De autorregulación Del pensamiento De las emociones De la conducta Como objetivo final El dominio de la lengua oral y escrita en numerosos contextos El uso funcional de una lengua extranjera Se refiere a la utilización del lenguaje

15 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3015 Competencia en Comunicación lingüística Sus conocimientos, destrezas y actitudes Expresar Pensamientos Emociones Vivencias Opiniones Dialogar Formarse un juicio crítico y ético Generar ideas Estructurar el conocimiento Dar coherencia y cohesión Al discurso A las propias acciones y tareas Adoptar decisiones Disfrutar escuchando leyendo expresándose De forma oral y escrita Permiten

16 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3016 Tratamiento de la información y competencia digital Utilizar normalmente los recursos tecnológicos para resolver problemas reales Respetar la regulación social acordada sobre el uso de la información y sus fuentes, en los diferentes soportes Ser una persona La información y sus fuentes Autónoma Eficaz En la selección, valoración y uso de Las diversas herramientas tecnológicas Responsable Crítica Reflexiva Supone

17 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3017 Gaitasunak. Definizioa 1.“Egiten jakin”, hau da, aplikatzen diren jakintzak 2.Testuinguru desberdinentan aplika daitezkeenak 3.Integratzaileak; jakintzak, prozedurak eta jarrerak biltzen dituztenak. “Era egokiz eskaerei erantzuteko eta egitekoak gauzatzeko ahalmena. Sortzen da trebetasun praktikoak, ezagutzak, motibazioa, balore etikoak, jarrerak eta beste gizarte osagai eta portaera ezaugarri batzuk konbinatzen direnean. Horiek aldi berean mobilizatzen dira ekintza eragilea lortzeko”. (DeSeCo txostena (2002) Berezitasunak

18 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3018 Zer gaitasun komunicatibo - digitala? “Era egokiz eskaerei erantzuteko eta egitekoak gauzatzeko ahalmena. Sortzen da trebetasun praktikoak, ezagutzak, motibazioa, balore etikoak, jarrerak eta beste gizarte osagai eta portaera ezaugarri batzuk konbinatzen direnean. Horiek aldi berean mobilizatzen dira ekintza eragilea lortzeko”. (DeSeCo txostena (2002) Teknologia? Aplikazioak? Informazioa? Komunikazioa? Lan jarduera konplexuak... lotzen dituztenak

19 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3019 Tranpa Gaitasun bakar bat garatu Gaitasunen arteko lan plana Tranpa: Irtenbidea:

20 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3020 Sailkapena-k http://fzayas.com/cmaps/recursostic_lenguas/recursos_tic _lenguas.htmlhttp://fzayas.com/cmaps/recursostic_lenguas/recursos_tic _lenguas.html http://fzayas.com/cmaps/blogs_aula/blogs_aula.html

21 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3021 Egiten ari gara...

22 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3022 Ekintza bildumak 30 Propuestas para aplicar las TIC en el aula. (CEP de Castilleja de la Cuesta (Sevilla) http://cursos.cepcastilleja.org/moodle/file.php/1/documentos/Web_2.0/web2.0_trabajos _finales.pdf Pequeñas-grandes actividades del rincón del ordenador CEP de Ocaña (Sevilla) Nuevos géneros discursivos de Internet: propuestas para el aula (Textos, Nº 89, julio 2008, pp. 103-111 Informazioa bilatu eta integratu (web) Testu tipologia: erreklamazioa, kexa, iragarkia, eskutitza, reseña literarioa IKT: web, posta elektronikoa, blog

23 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3023 “ Testu liburu ” digitalak Argitaletxeak: Betiko testuliburuak edota horien osagaiak Libros vivos: http://www.librosvivos.net/portada.asphttp://www.librosvivos.net/portada.asp Egin clic: http://www.edebedigital.com/primaria/hazclic/http://www.edebedigital.com/primaria/hazclic/ Hezkuntza Saila: http://www.edukiak.info

24 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3024 Webquest Zer dira? Non aurkitu? Gure iritzia: www.elkarrekin.org http://www.berrigasteiz.com/seleccionwebquest.php http://www.phpwebquest.org/wq25/ Lan proiektuak: sarrera, ataza, prozesua, baliabideak, Ekoizpena, ebaluaketa, ondorioak http://www.saretik.net/ticlenguas/DC%20webquest/plantilla2%20a nabelen/index.htmhttp://www.saretik.net/ticlenguas/DC%20webquest/plantilla2%20a nabelen/index.htm http://www.slideshare.net/marimarpego/las-webquest- herramienta-didctica-en-el-rea-de-lengua-castellana/http://www.slideshare.net/marimarpego/las-webquest- herramienta-didctica-en-el-rea-de-lengua-castellana/ Oso egokiak, ia edozein gai tratatzeko Eta gaitasun digitalei dagokionez?

25 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3025 Hot Potatoes Zer da? Non aurkitu? Gure iritzia: Elkarrekin.org http://www.euskaljakintza.com/ - ariketakhttp://www.euskaljakintza.com/ http://www.aula21.net/segunda/hotpotejercicios.htm http://www.auladeletras.net/hot_len.html http://www.materialesdelengua.org/WEB/index_web.htm Ekintza mota batzuk prestatzeko doaineko aplikazioa: gurutzegramak, hutsune testuak, parekatu... Oso mugatuta. Interes gutxiko ekintzak. Agian gai baten aurrean / amaieran Ikasleek beraiek aritzeko aproposak

26 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3026 Clic / Jclic Zer da? Non aurkitu? Gure iritzia: http://clic.xtec.net/es/jclic/ Ekintza mota batzuk prestatzeko doaineko aplikazioa: Mugatuta. Jarduera mental oinarrizkoa.

27 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3027 Edilim, Ardora, Scratch Zer dira? Non aurkitu? Gure iritzia: http://www.educalim.com/edilim.htm http://webardora.net/index_cas.htm http://scratch.mit.edu/ Ekintza mota batzuk prestatzeko doaineko aplikazioak: Mugatuta. Jarduera mental oinarrizkoa.

28 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3028 Blogak Zer dira? Non ireki? Gure iritzia: www.elkarrekin.org, www.blogger.com, http://wordpress.comwww.elkarrekin.orgwww.blogger.comhttp://wordpress.com http://www.blogari.net/, http://www.blogak.com (euskaraz)http://www.blogari.net/http://www.blogak.com http://www.nireblog.com (multilingüe)http://www.nireblog.com Lista de servicios para crear blog gratis Aukera ugari produktuak argitaratzeko (azken ataza) Kontrol erraza (baimenak...) Ikasleek beraiek aritzeko aproposak Bitakorak, “diarios” Informazioa dosi txikietan eta ondo antolatutaondo antolatuta Ekarpenak egiteko erreztazuna, edozein gairi buruz

29 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3029 Blogak eta hezkuntza Ranking de blogs Planeta educativo. Blogs de profes y centros... A pie de aula Eduvlogs Aplicaciones de los blogs para la enseñanza Aulablog. Edublogs Uso de los blogs en clase de lengua: http://observatorio.cnice.mec.es/modules.php?op=modload&name=News&f ile=article&sid=527 http://observatorio.cnice.mec.es/modules.php?op=modload&name=News&f ile=article&sid=527 IES ORTUELLA BHI. Hizkuntzen Trataera Bateratua. http://iesortuellabhi.zoomblog.com/cat/4761 - http://iesortuellabhi.wordpress.comHizkuntzen Trataera Bateratua http://iesortuellabhi.zoomblog.com/cat/4761 http://iesortuellabhi.wordpress.com Seminario de francés: http://francesvirtual.blogspot.com/http://francesvirtual.blogspot.com/ Felipe Zayas: http://www.lacoctelera.com/darlealalenguahttp://www.lacoctelera.com/darlealalengua http://fzayas.com/cmaps/recursostic_lenguas/recursos_tic_lenguas.html http://fzayas.com/cmaps/blogs_aula/blogs_aula.html Jakintza ikastola: http://euskaljakintza.blogsome.com/http://euskaljakintza.blogsome.com/

30 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3030 Blogak eta hezkuntza (2) Aurkezpenak:  Aproximación al uso del blog como recurso de enseñanza y aprendizaje. Aproximación al uso del blog como recurso de enseñanza y aprendizaje  Uso educativo de los blogs. Uso educativo de los blogs  Blogs y educación. Un encuentro feliz. Blogs y educación. Un encuentro feliz  Los blogs como soporte didáctico. Los blogs como soporte didáctico  Aplicación didáctica de los blog Aplicación didáctica de los blog

31 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3031 Blog sistema baten laburpena Blog (3irakasle) Blogs gela 1  Ikasle 1  Ikasle 2  Ikasle 3 Blogs gela 2  Ikasle 1  Ikasle 2  Ikasle 3 Ta ld ea Ekarpen guztiak

32 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3032 Arbel digitala Haur hezkuntza

33 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3033 Bideoa Zestoa: http://www.scribd.com/doc/88719/TELEBISTA-DIGITAL A-ZESTOANhttp://www.scribd.com/doc/88719/TELEBISTA-DIGITAL A-ZESTOAN Erain: http://www.videodigitaleducativo.com/http://www.videodigitaleducativo.com/ Alloza: http://craarino.educa.aragon.es/weduca/http://craarino.educa.aragon.es/weduca/ Bideo bildumak: www.open-video.orgwww.open-video.org (gratuitos) www.archive.org/details/movieswww.archive.org/details/movies (gratuitos) www.stupidvideos.comwww.stupidvideos.com (gratuitos) www.broadbandsports.comwww.broadbandsports.com (gratuitos) YouTube: http://www.youtube.comhttp://www.youtube.com Google video: http://video.google.es/http://video.google.es/ Yahoo video: http://video.yahoo.com/http://video.yahoo.com/ Dalealplay: http://www.dalealplay.com/http://www.dalealplay.com/

34 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3034 Elkarren arteko proiektuak Pelutxeak: http://www.elkarrekin.net/Pelutxe/Index.htmhttp://www.elkarrekin.net/Pelutxe/Index.htm Asmakilo: http://asmakilo.blogspot.com/http://asmakilo.blogspot.com/ Adivinaadivinador: http://adivinaadivinador.wordpress.comhttp://adivinaadivinador.wordpress.com

35 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3035 Proiektu integralak 1.Lourdes Dom é nech: http://www.materialesdelengua.org http://phobos.xtec.net/iesserrallarga

36 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3036 Baliabide orokorrak 1.Eduki ekarritakoak (irakurmena...) / eduki sortuak (idazmena...) 2.Errutinak sortu: eguneroko jardueretan, batez ere hizkuntza arlokoetan, IKTak txertatu Euskalbar (Firefox): http://www.interneteuskadi.org/euskalbar/http://www.interneteuskadi.org/euskalbar/ DRAE: http://buscon.rae.es/draeI/ (rae.es/xxx)http://buscon.rae.es/draeI/ Itzultzaileak: http://www.opentrad.org/http://www.opentrad.org/ http://www2.worldlingo.com/en/products_services/worldlingo_translator.html Tux Paint eta halako doainekoak irudimena bultzatzekoTux Paint Prentsa, Tb, Irratia, Podcast... (Smart Ideas. Eskema)Eskema Gertaera arruntak bideoan grabatu, ikus-entzunezko dokumentuak sortu (urtebetetzeak, bisitak, antzerkiak...) Hasierako motibazioa: bideoak, brainstorm, audioak... Ikaslanak aurkeztu: multimedia aurkezpenak, testuak, audioak, bideoak... Ebaluazio eta zuzenketa kolektiboak: arbel digitala

37 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3037 Ikuspuntuak Ikuspuntu integratzaileak (175/2007) Webquest Proiektuak orokorrean Ikasleek egiten dute Irakasleak egiten du Ikuspuntu “domestikatzaileak” Hot Potatoes Kontesturik gabeko jarduerak orokorrean Irakasleak egiten du BERRIA BETIKOA Webquest, Hot Potatoes, Ardora, Edilim, Scratch, Arbel digitala, Bideoa, Blogak, Elkarren arteko proiektuak...

38 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3038 Gure proposamenak: Bigarren saioa :

39 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3039 Baldintzak: Betebeharreko baldintzak: 1.Gaitasun bat baino gehiago garatu (bi gutxienez) 2.Ondo zehaztu: etapas, niveles, alcance, encaje curricular... 3.Metodologia egokia bultzatu 4.Ikasleen lana

40 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3040 Norberaren identitate birtuala eraiki Norberaren helbide elektronikoa Interneten izan: Facebook, fotoblogs, Second Life... Avatar-ak, Estetika, Norberaren deskribapena,... Norberaren inguruneak: escritorio personal, web-ak, blog-ak...escritorio personal Urrutiko hezkuntza Norberaren Curriculuma: http://www.oficinaempleo.com/manualcv.htm Hizkuntz pasaportea Tutoretza eta irakasgaiei zuzentzen zaio

41 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3041 Elkarren arteko idazmena Testuak elkarren artean landu: docs.google.comdocs.google.com Jarduerak:  Testuak sortu – taldeka hobetu – irakasleak onartu - blogera bidali Curriculum eta gaitasunak:  Testuak sortu. Elkarren arteko ikaskuntza. Kontuan hartzekoak:  Ahalbideak: igo, ireki, sortu, formatoa eman, antolatu...  Konpartitu: norberarena, publikoa, nahi denarekin konpartitu ikusteko edota aldaketak egiteko, blogera,

42 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3042 Audioa ikasteko: podcast Audioak elkartrukatu: eTwinning http://www.etwinning.net/ww/es/pub/etwinning/index2006.htm M. Susperregi-ren esperientzia Frantsesa: http://francaisfacile.typepad.com/http://francaisfacile.typepad.com/ http://www.rfi.fr/radiofr/statiques/journauxFrancaisFacile.asp Ingelesa: http://www.eslpod.com/website/index.phphttp://www.eslpod.com/website/index.php Euskara:http://www.ikasbil.net/ - entzungaiakhttp://www.ikasbil.net/ Gaztelera: http://www.podcastellano.com/http://www.podcastellano.com/ Audioa sortu - antolatu: Audacity, Garage Band, - iTunes

43 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3043 Gelako koadernoa Tiddlywiki: http://www.tiddlywiki.com/http://www.tiddlywiki.com/ http://zopelana.org/wiki/hutsik.htmlhttp://zopelana.org/wiki/hutsik.html (euskeraz) http://www.ehu.es/palazio/wikidic/hiztegia.htmlhttp://www.ehu.es/palazio/wikidic/hiztegia.html (adib.) Kontuan hartzekoak: http://aula21.net/aulablog21/archives/2008/08/29/tiddlywiki-la-sencillez-hecha-wiki/ http://www.giffmex.org/twtutorialespanol.html

44 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3044 Liburutegia-k. Gelako apalategia Vitoria-Gasteizko liburutegiak: http://www.bibliotecaspublicas.es/vitoria/instalaciones.htm Apalategia Interneten: http://www.anobii.com http://www.anobii.com

45 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3045 Telebista Edukiak sortu/bilatu telebista kanal irekian emititzeko: teleberria, monografikoak edozein gairi buruz... www.mogulus.com http://www.ustream.tv/ Tutoriala Mogulus: http://www.informativos.net/Noticia.aspx?noticia=49621 http://www.informativos.net/Noticia.aspx?noticia=49621

46 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3046 Irratia Edukiak sortu/bilatu sarean emititzeko: informazioak, ikasteko mp3ak, monografikoak edozein gairi buruz... Winamp: tutorial osoa http://observatorio.cnice.mec.es/modules.php?op=modload&name=News &file=article&sid=330&mode=thread&order=0&thold=0&POSTNUKESI D=17838dbefe46169d43bac007732b0f15

47 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3047 Norberaren portfolio digitala Norberaren portfolio elektronikoa: http://europass.cedefop.europa.eu

48 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3048 Kontzeptu mapak Mapa conceptual de cada unidad de trabajo CMAP tools: http://cmap.ihmc.us/download/http://cmap.ihmc.us/download/ Futsezko informazioa: http://edublogki.wikispaces.com/Mapa+conceptual#toc6

49 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3049 Irakurritakoa geolokalizatu Localización de los escenarios de una novela, vida de un escritor-a, etc. con Google Earth Google Earth: http://earth.google.es/http://earth.google.es/

50 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3050 Aldizkaria

51 2008/09/29-30Konpetentzia digitala eta hizkuntzak... DONOSTIA, 2008/09/29-3051 beste batzuk Taldeko sare soziala (Ning)


Descargar ppt "GAITASUN DIGITALA HIZKUNTZA ARLOETAN Gogoetak eta lan proposamenak."

Presentaciones similares


Anuncios Google