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Diversifikt LLC. Diversifikt es una sociedad de responsabilidad limitada constituida con la finalidad de proporcionar a nuestros clientes inversionistas,

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Presentación del tema: "Diversifikt LLC. Diversifikt es una sociedad de responsabilidad limitada constituida con la finalidad de proporcionar a nuestros clientes inversionistas,"— Transcripción de la presentación:

1 Diversifikt LLC

2 Diversifikt es una sociedad de responsabilidad limitada constituida con la finalidad de proporcionar a nuestros clientes inversionistas, servicios profesionales y de gestión mediante una atención personalizada que permita acceder a información integral para la prospección del mercado, la efectivización de la inversión y toda transacción beneficiosa sobre ella. Nuestros servicios profesionales abarcan tanto el tema legal, de gestión, administración y mantenimiento de la inversión maximizando en todo momento la tasa de retorno de su inversión en caso de arrendamiento y/o venta. Estamos obligados por el Código de Etica a fomentar y proteger a todos y cada uno de nuestros clientes. La competitividad integral está garantizada por nuestra Licencia estatal de Realtors. Asimismo, el Estado de Florida estabece una regulación estricta, supervisada y controlada permanentemente por Autoridades nacionales y del Condado de Collier en Naples, para garantizar todas las transacciones de inversión en bienes raices. Diversifikt LLC

3 Nuestro trabajo de asesoramiento se inicia en la Fase Previa que consiste en: Prospección del mercado de acuerdo a los requerimientos del cliente inversionista Presentación de alternativas y Flujos de ingresos y egresos (Flow Chart presentación fotográfica, detalle de las características de los inmuebles, precios, tasas de retorno, plusvalía, lugares de interés circundantes a las propiedades ofertadas). Gestiones para efectivizar el cierre de la compra (Revision de contratos de venta utilizando empresas reconocidas para la verificacion correcta de documentos, para la venta trabajamos con la empresa RealPro Realty LLC. contratos, actos notariales y registro de propiedad)www.Naplesforeclosures.com Diversifikt LLC

4 Diversifkt garantiza a nuestros clientes todos los servicios de Mantenimiento y Administración de su Inversión mediante los siguientes planes: ADMINISTRACION Y MANTENIMIENTO DE LA INVERSION

5 PLAN 10% Cobro de alquileres. Depósitos de las utilidades en la cuenta bancaria del propietario Reporte mensual de ingresos y egresos. Atencion al inquilino 24hrs Inspección mensual de la propiedad. Reparaciones y mantenimiento correctivo.** Pago de los impuestos anuales. Busqueda de inquilinos y revisión de antecedentes antes de firmar el contrato de alquiler. Firma de contratos, evicciones, renovaciones de contratos de alquiler, etc. (**) Se cobra por separado las piezas y partes compradas para realizar la reparación o mantenimiento de la propiedad.

6 PLAN 12% Cobro de alquileres. Alquiler asegurado el primer año Depósitos de las utilidades en el banco de preferencia del propietario Reporte mensual de ingresos y egresos. Atencion al inquilino 24hrs. Inspeccion mensual de la propiedad. Reparaciones y mantenimiento correctivo.** Mantenimiento trimestral del aire acondicionado y reparaciones menores*. Pago de los impuestos anuales. Búsqueda de inquilinos y revisión de antecedentes antes de firmar un contrato de alquiler. Firma de contratos, evicciones, renovaciones de contratos de alquiler, etc. Tramite del TAX ID y reportar al IRS. Asesoramiento completo para la venta de la propiedad y gestion desde el inicio hasta el deposito del dinero en la cuenta del dueno. (*)Cambio de filtros, control de presión, limpieza de ductos. Reparaciones menores como ser cambio de termóstato y capacitores. (**) Se cobra por separado las piezas y partes compradas para realizar la reparación o mantenimiento de la propiedad.

7 CONTRATO TIPO PARA CASAS LEASE PARTIES: LANDLORD ______________________________ TENANT(S ___________ ____________ __________________________________________________________________________. PROPERTY ADDRESS. _______________________________________ _________________________________________________________________________. NAPLES, FL ________. 1.RENTAL AMOUNT: Commencing _________ TENANT(S) agrees to pay LANLORD the sum of $us _______ per month in advance on the 1 day of each calendar month. Said the rental payment shall be delivered by TENANT to LANLORD or his designated agent at the rental property in the evening of the day specified above. TENANT can also send the check my mail to the address above but the check must arrive on time by the date specified above. If TENANT cannot deliver the payment on time and if the rent cannot be delivered by mail it is responsibility of the TENANT to notify the LANLORD in advance and make arrangements to deliver rental payment in another fashion. Rent must be actually received by LANLORD, or designated agent, in order to be considered in compliance with the terms of this agreement. 2. TERM: The premises are leased on the following lease term: (please check one item only) Estate at Will ___ month to month (or) Estate for Years 1 until ___________. The lease can be renewed or extended only by a written agreement signed by both LANDLORD and TENANT, but NO RENEWAL MAY EXTEND THE TERM TO A DATE MORE THAN 1 YEAR AFTER THE LEASE BEGINS. A new lease is required for each year. 3. SECURITY DEPOSIT: TENANT shall deposit with landlord the sum of $us__________ as a security deposit to secure TENANTS faithful performance of the terms of this lease. The security deposit shall not exceed one times the monthly rent. After all the TENANTS have vacated, leaving the premises vacant, the LANDLORD may use the security deposit for the cleaning of the premises, any unusual wear and tear to the premises or common areas, and any rent of other amount owed pursuant to the lease agreement. TENANT shall also provide a copy of the owner vehicle registration. The registration shall be used to establish a lien on the vehicle in case the rent is not paid for over 60 days. All the attorney fees and any other fees incurred at the moment of establishing a lien will be responsibility of the TENANT. TENANT may not use said deposit for rent owed during the term of the lease. Within 10 days of the TENANT vacating the premises, LANDLORD shall furnish TENANT a written statement indicating any amounts deducted from the security deposit and returning the balance to the TENANT. If TENANT fails to furnish a forwarding address to LANDLORD, the LANDLORD shall send said statement and any security deposit refund to the leased premises. 4. INITIAL PAYMENT: TENANT shall pay the first month rent of $us_________ and the last month rent of $us. __________ and a security deposit in the amount of $us. $us.- ______ for a total of $us Said payment shall be made in the form of cash or cashiers check and is all due prior to occupancy. 5. OCCUPANTS: The premises shall not be occupied by any person other than those designated above as TENANT with the exception of the following named persons listed below: ___________________________________ and ____________________________________ and ___________________________________ and _____________________________________. 6. SUBLETTING OR ASSGNING: TENANT agrees not to assign or sublet the premises, or any part thereof, without first obtaining written permission from LANDLORD. Let say that LANDLORD reserves the right to deny such permission. 7. UTILITIES: TENANT shall pay for all utilities and/or services supplied to the premises with the following exceptions: ____________________,and ______________________ and ________________________. If water bill is registered to the LANDLORD because TENANT cannot cover the deposit fee to obtain the service, TENANT is required to pay the water bill together with the rent money no later than 5 days after the rent is due. If for any reason the water bill is not paid in full, TENANT shall pay a late fee of $10 (ten dollars 00/100) everyday thereafter after the bill is paid. 8. PARKING: TENANT___is not___is (check one) assigned a parking space. If assigned a parking space it shall be designated as space #_______. TENANT may only park a vehicle that is registered in the TENANTS name. TENANT may not assign, sublet, or allow any other person to use this space. This space is exclusively used for the parking of passenger automobiles by the TENANT. No other type of vehicle or item may not wash, repair, or paint in this space or at any other common area on the premises. TENANT might be required to provide license plate, make and model of the vehicles that will be parking in the property. Only vehicles that are operational and currently registered in the State of Florida may park in this space. Any vehicle that is leaking any substance must not be parked anywhere on the premises. 9. CONDITION OF PREMISES: TENANT acknowledges that the premises have been inspected. TENANT acknowledges that said premises have been cleaned and all items, fixtures, appliances, and appurtenances are in complete working order. TENANT promises to keep the premises in a neat and sanitary condition and to immediately reimburse landlord for any sums necessary to repair any item, fixture or appurtenance that needed service due to TENANTS, or TENANTS invitee, misuse or negligence.

8 CONTRATO TIPO PARA DEPARTAMENTOS EN CONDOMINIO


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